Lapte de corp reloaded, ca la peste 30 de ani :D

De cand merg la bazin si de cand este atat de ger, chiar ca nu imi mai permit sa nu ma cremuiesc pe tot corpul. Tocmai ce am fost invatata un truc si am zis sa vi-l impartasesc, este de la o doctorita care are o super afacere legata de beauty, am ceva incredere in ea.

Mi-a spus ca pentru o piele ferma si fina, am nevoie sa amestec un lapte de corp hidratant (orice, de la Doina la Clarins) cu ulei de strugure presat la rece, ulei esential de busuioc si ulei de migdale dulci presat tot la rece (se iau din plafar), intr-un recipient nou si sa ma dau cu ele in fiecare seara.

Pana acum, exceptand pijamalele patate de ulei in serile cand eram adormita si nu aveam rabdare sa presez pana la absorbtie, nu am inconveniente, iar pielea arata super…

Ah, si inca ceva: toata distractia m-a costat sub 50 lei 🙂

10 păreri la “Lapte de corp reloaded, ca la peste 30 de ani :D

  1. Eu folosesc unt de shea cu miere de la Cattier, miroase superb si are o putere de hidratare incredibila. Plus ca se absorbe mai bine decat uleiurile in pielea umeda.

  2. Eu stiam doar partial trucul, eu imbunatatindu-mi cremele cu ulei de migdale dulci si ulei esential de portocale…dar o sa incerc si varianta ta pentru ca ma gandesc ca aceste uleiuri nu pot face decat bine pielii.
    Multumesc ca ai scris aici „micul secret” 🙂

  3. Aceleasi efecte si de la aplicarea uleiului de masline extra virgin pe pielea umeda..din pacate nu e foarte comod si pateaza. Eu folosesc mereu dupa baie lapte de corp Alverde cu ceai verde si jasmin. S-a mai scris aici de el. Hidrateaza foarte bine si intra repede in piele. Este deci foarte comod de folosit chiar si atunci cand nu ai nici un chef de cremuit pt ca se absoarbe imediat si lasa pielea f fina si hidratata. Parca fac reclama, dar asa este. Eu una sunt multumita de toate produsele Alverde. La ei am gasit singura crema de fata care m-a ajutat sa scap de piele uscata si fond de ten protector si singurl lapte de corp care intr-adevar se aplica usor si are efecte.Am toata gama de cosmetice de la ei: gel dus, creme, deodorante, demachaiant…

  4. Uleiurile le-ai gasit in recipiente mici la plafar sau mari? Se termina foarte repede cele de 10 ml, cum am vazut eu la plafar…
    Eu acum folosesc Atoderm de la Bioderma si imi place, desi nu este parfumat ca alte creme pe care le aplici cu mult drag, dar asa sunt toate dermatocosmeticele, plus mai eficiente. Eu incerc sa ma dau cu crema zilnic dupa dus, pe pielea umeda. Felicitari pentru consecventa pentru inot, este complex si deci foarte bun pentru tot corpul!

  5. Miranda, a scris Gabi (manie.ro) recent un articol despre Untul de corp Alverde, si am vazut ca explica exact fetelor de unde poate fi achizitionat, cum se ajunge in DM…etc
    Eu mai am inca de ros din unghii pana ce urca DM-ul pe harta 😦

  6. Reteta mea de lapte ca la 30 + si pe care nu a reusit sa o egaleze nici un produs pana acum este:
    unt de shea + uree + zeama de lamaie + ulei esential de lamaie verde.
    Normal ca o puteti imbunatati cu orice ulei esential hidratant din plafar, insa untul de shea si ureea le sustin cam pe toate. Lamaia vine cu plusul de vit C – stimuleaza colagenul si elastina, plus ca in timp da o culoare placuta pielii. Aroma tine de gusturi.

Lasă un comentariu