Truc de slabit

Am slabit 4 kg in 1.5 saptamani si antrenorul meu zice ca ar trebui sa dau 8-10 kg jos intr-o luna. Eu ma multumesc si cu 7 :D.

Oricum, in 3 luni, se pot da jos 15-20 kg fara operatie sau alte interventii dureroase si care presupun anestezie, am vazut acest lucru de mai multe ori si depinde doar de cum mananci apoi sa te mentii.

Cum? E simplu si greu, daca nu ai vointa de a-ti schimba viata:

1. regim. Mananc numai iaurt simplu (adica nu cu fructe), carne slaba, legume (nu cartofi, nu mazare, nu fasole), maxim un fruct pe zi. De exemplu, o zi tipica inseamna (dar nu o luati ca litera de lege, caci le amestec dupa chef):

  • mic dejun din omleta (1 ou) la Tefal cu 2-3 picaturi de ulei de masline, pana in 50 de grame de Mozarella / branza de vaci / macrou uscat / somon fume, rosii, ardei gras, castravete, 2 felii de paine de secara.
  • pranz din 200 grame carne slaba (pui, curcan, peste) la gratar / cuptor / fiert + salata verde cu cruditati / legume la cuptor (eu le pun lamaie si usturoi si muuuult patrunjel, asa ca au succes la toata lumea, de raman fara bunatate de mancare!)
  • gustare o portocala / o banana mica / un mar sau un iaurt de baut – nu mereu, de obicei sar peste si inlocuiesc cu un ceai verde
  • cina dintr-un castron de ciorba de legume (o nebunie din dovlecel, praz, ardei gras, telina, conopida, morcov, verdeturi, lamaie, rosii, dar fara cartofi, orez, taitei). Daca imi e foarte foame, mananc si 50-100 grame macrou uscat gol si, ceva mai tarziu, amestec pe post de desert un iaurt cu zaharina lichida…

2. sala, de 4 ori pe saptamana. In principiu, fac 40 minunte banda, 20 minute bicicleta, 30 minute inot.

Ce este haios in poveste? Eu nu am terminat inca cu poftele de prostii, dar ai casei tanjesc la friptura si legumele mele la cuptor. Si de unde gateam in vas Jena mic, acum fac tavi ca la nunta ! 😀

9 păreri la “Truc de slabit

  1. Nu stiu daca e asa un mare truc…de fapt e un regim hipo caloric cu minim de carbohidrati, cum trebuie sa fie orice regim, dar din cate am inteles, pentru ca ai avut si alte experiente cu slabitul, ar trebui sa stii ca cu cat mai repede slabesti, cu atat mai mari sunt sansele sa recapeti kilogramele. Sincera sa fiu, eu prefer sa ma obisnuiesc cu mancatul hipo-caloric si sa-mi stimulez metabolismul decat sa slabesc repede si sa ma ingras la fel de repede. Acum 4 ani am slabit in 4 luni 18 kilograme, exact regimul tau, Scarsdale si facut mult pilates combinat cu bicicleta. Si apoi, pe nesimtite, am luat cate un kg in fiecare luna, pana am pus la loc tot. De aceea prefer sa stiu ca slabesc mult mai incet, dar ma apropii de tinta si nu mai pun la loc ce am dat jos

  2. Stiu foarte bine, Camelia, ca nu mai trebuie sa renunt la acest fel de a manca… altfel, sigur se pun iar kilogramele, indiferent ca slabesti rapid sau lent. Nu este o dieta, trebuie sa devina un stil de viata. Si am vrut sa postez asta pentru ca sunt furioasa pe mine ca am mancat carnati de Craciun si prajituri si pentru ca ma sperie cat de multe persoane sunt dispuse sa se chinuiasca in operatii dificile… si am vrut sa arat aici si o alternativa.

  3. Miranda ma bucur atat de mult ca ai reusit sa slabesti, ai dreptate ca nu e vorba numai de o cura de slabit ci de un stil de viata. De cand am adoptat si eu acelasi stil ca al tau pot spune ca ma simt altfel, am slabit considerabil desi eu stau prost la capitolul sport:)).
    In momentele in care tanjeam dupa ceva ce nu aveam voie am mers pe principiul daca si maine ma gandesc la chestia aia atunci ma duc imi iau sa manc o bucatica de pofta.
    Operatiile estetice intradevar nu sunt o solutie desi foarta multa lume apeleaza la ele.
    Inca odata felicitari pentru reusita!

  4. Multumesc, Mika… uite, voi continua sa va agasez cu povestea mea, in speranta ca fetele si baietii care intra direct pe topicul cu inelul de slabit vor lua in considerare si alternativa, chiar daca sunt disperati si nefericiti acum. Asa ca…
    Azi am gatit o nebunie de, cum sa ii zic? Musaca, placinta fara foietaj? Reteta e simpla:
    Se pune foarte putin ulei de masline in tava, se face un pat cu felii de dovlecel si legume congelate (morcov, conopida, broccoli), peste care se intinde un amestec facut la robot (tocat) din carne de curcan, praz, patrunjel, rosii, ceapa verde, patrunjel, lamaie si un ou crud + usturoi, sare, piper). Dupa o ora, se serveste si se regreta ca nu am pus si putina carne de vita care sa fi dat ceva grasime combinatiei… care oricum, e dietetica, foarte satioasa si gustoasa.

  5. Antrenorul meu zice ca pentru a slabi si pentru ca sa nu ne loveasca efectul yo yo, trebuie sa slabim 2 – 3 kg pe luna, sport + dieta, asa vei pastra rezultatele,
    Cind slabesti prea repede – pui repede la loc kg

Lasă un răspuns

