Foarte bun pentru ochi

V-am povestit in nu stiu cate randuri ca am probleme cronice cu cearcanele, la care se adauga cateva riduri de expresie nesuferite… si ca nu stiu ce sa fac. Ei bine, am o solutie, care la mine a mers – testata de doua saptamani si vad deja rezultate:

  1. somnul e somn
  2. seara si dimineata ma dau cu ser Juliette Armand si/sau (dupa chef) cu vitamina K
  3. dimineata ma dau cu crema hidratanta Roc sau Avene (in fine, oricare din gama de dermatocosmetice din HelpNet)
  4. seara ma dau numai in jurul ochilor cu foarte putin Apidermin (da, din acela ieftin, de la Plafar).

It works! 😉

23 de păreri la “Foarte bun pentru ochi

  1. Buna Miranda, de 2 luni de cand ti-am descoperit blogul, am citit cu placere fiecare post. cearcanele, fiind un subiect dureros si pt mine m-am gandit sa-ti spun ce fac eu. cremele de la Roc si avene le-am incercat si eu dar cu rezultate mediocre. cea mai buna incercata pana acum a fost de la shiseido (stiu k nu consideri brandul mare branza si cam ai dreptate dar crema asta e chiar buna) din gama the skin. buna a fost si o crema din Italia, Rilastil, un flacon micut e 30 de euro.
    ce mai fac eu pt cearcane (am 25 pana acum nesuferitele de riduri de expresie nu au aparut): ung cearcanele cu putin ulei de masline, pun comprese cu ceai verde sau ceai de albastrele.
    poate mai scriu si celelalte fete ce fac si asa invatam unele de la altele 🙂
    pup

  2. Voi ce fel de cearcane aveti? Ale mele sunt de jur imprejurul ochilor, sunt maronii si nu dispar niciodata. Pana acum n-a functionat nimic, nici macar Cernor, o crema care chipurile ar fi special facuta pentru zona pigmentata din jurul ochilor.

    P.S.: E vreuna din voi Scorpion? 😀

  3. Eu sunt Caprincorn. Cearcanele mele sunt maro-violete, permanente – desi rareori dorm mai putin de 8 ore pe noapte. Vreo 2 ani ca studenta m-am dat permament cu Nivea Eye Care.-cea cu apa Hydro ceva mi se pare. N-a avut niciun efect. Nici masca cu gel care se tine la frigider si ar trebui aplicata pe ochi – ma innebunesc ochii de la masca atat de rece. Acum ma gandesc sa achizitionez o alta crema de ochi eficienta- pe cat se poate, dar sunt in impas: pt ca la farmacii cand cer testere ale cremelor de ochi mi se ofera nonsalant testere ale cremelor de fata – doar sunt acelasi lucru, nu?
    Sau mi se spune : nu avem, dar puteti lua cu incredere crema X, e f buna.

    Si cum sunt o mare nehotarata, aman si aman din zi in zi, dar promit ca incerc sa ma schimb.

  4. Buna Miranda. Poti sa imi spui cum ai ajuns sa folosesti vitamina K si in ce forma o utilizezi? ( e asemeni vitaminei A sub forma de ulei ?) Multumesc

  5. Am citit mai demult intr-o carte de zodii ca Scorpionii au o privire rece sau intunecata… adica incercanata :)) Mai bine aveam privire rece 😛

  6. s-ar putea sa ai dreptate 🙂 la mine nu stiu cat de intunecata e, incercanata e adesea :-)))) dar gandindu-ma la alti Scorpioni pe care ii stiu, tot ce se poate….

  7. Ar fi bine sa facem un studiu sa aflam daca sunt multi „incercanati” Scorpioni. Macar asa ma potolesc si nu mai dau banii pe creme minune, ci pe machiaj 😛

  8. Simona, imi cer scuze ca intervin in numele Mirandei la intrebarea ta, insa raspunsul tine (cred) de mine. Miranda are o problema mai veche cu cearcanele. I-am recomandat la un moment dat sa aiba in vedere si varianta asta: vit. K. De regula functioneaza f bine, este ingredientul pe care-l vei gasi in toate cremele anticearcan BUNE. Insa nu garantez pe eficienta lui la 100% din utilizatori 🙂 Si la mine a mers f bine, si la multe alte cliente ale mele. Insa eu nu fac o regula din asta…
    Vit K o gasesti in farmacii, fiole, sub denumirea de Fitomenadion http://www.pcfarm.ro/prospect.php?id=1277 Pentru mine e foarte logic principiul dupa care actioneaza bine si pe cearcane… sczue ca nu ti-l pot explica aici, e mult pt detaliat.

  9. Multumesc Dana. O sa incerc si eu sa vad daca merge, eu am niste cearcane mostenite de la mama, plus cele date de nopti nedormite din cauza de bebe.

  10. Apidermin nu este o crema speciala pt ochi, nu? Am fost si eu la Plafar si am intrebat de Apidermin si mi-a aratat 2 creme, dintre care una mai grasa pt ten uscat. Din aceea folosesti pt ochi?

  11. am 21 ani..cearcane maro/violet (dupa caz)de cand ma stiu..ereditare.. ar fi vrei problema daca amestesc gelul de ochi antiiritant cu vit K ? totusi…vit K e cam apoasa.. park usuca mai tare pielea..multumesc..:*

  12. Desi stiu ca topic-ul e mai vechi, nu pot sa nu zic ca vitamina K aplicata pe piele nu are absolut niciun efect! Mecanismul ei de actiune consta in faptul ca ajuta la sinteza unui factor al coagularii la nivelul ficatului, actionand ca un antihemoragic la nivel general (asta doar in cazul in care fiola se administreaza per os sau injectabil). Deci sa va dati cu ea pe piele e mai mult pentru un efect placebo 🙂 Nu ma credeti pe cuvant, cititi modul de actiune in prospect sau intrebati un doctor.
    In alta ordine de idei, citeam un articol american despre cearcane si pe langa predispozitia genetica, se mai poate sa fie de la alergii usoare la praf/polen etc, care duc la congestii in zona, alergii care datorita semnelor discrete (stranut ocazional, cearcane, eventual ozhi umezi s.a.m.d.) pot trece neobservate.
    Si o chestie care chiar ajuta: aportul sporit de lichide si masajul usor (pentru decongestionarea circulatie venoase din zona). Insa mai ales in cazul persoanelor cu piele deschisa la culoare, singura solutie e bunul nostru prieten…concealer-ul! 🙂

    P.S. : Miranda, imi place blogul tau, stau deja de 2 ore citindu-l 🙂

  13. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  14. The greatest gifts in life are not purchased, but acquired through hard work and determination. Find the star that twinkles in your heart?for you alone are capable of making your brightest dreams come true. Give your hopes everything you’ve got and you will catch the star that holds your destiny.

  15. si eu sunt scorpion si numai imi suport cearcanele.Am folosit f multe creme si nimik, poate doar un pik ameliorarea lor cu stickul de la Vichy.As trece la chirurgie…stie careva ceva?

  16. Cearcanele nu vor disparea niciodata la persoanele care au suferit dese infectii urinare sau alte boli ale aparatului urinar. Va recomand sa incercati crema cu galbenele(cea romaneasca in cutiuta alba cu floarea portocalie pe ea), o folositi seara,inainte de culcare, cate un bob de mazare sub fiecare ochi si o aplicati masand zona delicat.

  17. Buna Miranda , am 17 ani si am si eu niste cearcanele foarte urate ( maro ) .
    Mentinute de cand eram mica cu multi cartofi prajiti , o anemie de toata frumoasa in urma careia am fost indopata cu fier si seri pierdute in fata calculatorului . Anu asta mi-am facut 3 seturi de analize la sange si au iesit perfect , am renuntat la calculator si nu mai stau in timpul saptamanii de loc , apa beau de ma injura ai mei ca bag 4 litrii in mine pe zi si am inceput sa mananc si multe fructe si sa ma las de dulciuri.
    Acum intrebarea (sau intrebarile .. ) daca tot am terminat romanul …ce crema as putea folosii ? Pana acum am folosit Hylexin ( cu rezulate slabe ) si acum sunt de o luna pe Cernor , am folosit si ulei de migdale si eram destul de multumita de rezultat pentru ca zona era fizibil luminoasa dar inafara de hidratare nimic …si din cand in cand foloseam si vitamina k pe pleoapa . Dar cum aceste creme nu se pot ascunde sub fond de ten foloseam cremele la 2-3 cand veneam de la scoala si la 9 si o lasam pana de dimineata . Ce creme imi recomanzi ? Si ca tratament dar si una mai usoara sa pot sa ma dau sub fond de ten . Ma bate gandu sa o iau si eu pe cea de la Roc . Si nu ma dau batuta in lupta asta ca sa castige ele teritoriu , jos am cearcane mai mult in coltul interior spre exterior pierd teren :)) . O sa ma indrept si spre laser peste un an sau doi , ai idee cat costa sedinta ?
    Multumesc mult si iti admir blogul , xoxo .

  18. Draga Diana, imi pare rau, dar nu stiu ce sfat sa iti dau in asemenea caz – nu am avut asemenea experiente. Sfatul meu este sa discuti cu un dermatolog.

Lasă un răspuns

