Nu inteleg…

Bine v-am regasit, imi pun cenusa in cap pentru lipsa din online, dar am avut o perioada nebuna, de parca sfarsitul lumii ar urma sa se produca in curand fix la mine la birou… dar totul este bine cand se termina cu bine si, mai ales, cand poti sa te intorci sa scrii pe blog 🙂

Zilele astea am avut n discutii cu amice sau colege pe diverse teme de beauty, mai ales ca la noi in echipa, inclusiv baietii, tinem cat de cat regim dupa desfraul de Sarbatori.

Ce am auzit si ce nu inteleg:

  • celulita ne omoara, este indestructibila. NU este adevarat, trebuie facut sport, mancat sanatos si ajutat cu masaj sau Cellu M6 si se duce, credeti-ma!
  • sa slabesti se poate doar cu inel gastric sau operatie de micsorare a stomacului. NU este adevarat, se poate cu regim, sport si multa vointa… mai ales sa nu te ingrasi apoi. Daca zici definitiv pa sarmalelor, salamului, sucurilor, tocanitei, ciorbei de burta, fursecurilor, untului, gemului etc., vei fi slab sfoara in maxim un an!
  • ridurile se pot trata. NU este adevarat, se pot atenua si, cel mai important, se pot preveni, de aia tot insistam sa folositi crema adecvata, sa faceti tratamente la cosmetica etc…
  • machiajul acopera imperfectiunile tenului. NU in totalitate, nu mereu, mai bine tratati pielea.

Ah, si inca ceva. O fata care incearca sa slabeasca, imi spunea deunazi ca dupa ce va da 10 kg jos, isi va aranja parul, ca un moft. Doamne, nu trebuie sa fie asa, nu este moft… ar trebui sa fie dichisita oricand, sa ii fie drag de ea si cu cele 10 kg in  surplus…

Frumusetea incepe cu ingirjirea si continua cu ingrijirea… si este o treaba de zi cu zi. Nu inteleg de ce nu ne asumam, in fine, acest lucru simplu.

10 păreri la “Nu inteleg…

  1. draga mea, ma bucur ca gasesc o surata care gandeste la fel ca mine 😀 eu sa stii am scapat de 10 kile doar mancand mai putin, tot ce-mi place dar mai putin 😀 sunt foarte de acord cu ce spui tu in legatura cu ingrijirea tenului ! mi-a spus deunazi o ruda ca nu arat de varsta mea, adica 25, si i-am zis ca normal ca nu arat, la cat m-am uns cu crema ! te oup

  2. Sab, nici nu stii cat de mult ma bucur ca stii deja lectia si ca o stii bine. Intre 25 si 30 de ani sunt doar 5 ani, dar pot fi mii de riduri ireparabile care sa se depuna fix acum. Nu trebuie sa ne zgarcim la malai… Altfel, degeaba vom avea pantofi fabulosi, daca vor plimba o fata ca un pergament…

  3. welcome back Miranda! ma tot uitam pe blog, tot vedeam ca nu aparusesi inca, ma temeam ca te-am pierdut din online. vezi, asta ii spun eu mamei si matusii, sa se ingrijeasca, sa investeasca in ele. Am avut succes cam putin – dar articolul tau mi-aduce ca incepusem sa ma neglijez pe mine cu stressul de la servici. Am sa-ncerc sa recuperez si sa las problemele si stressul acolo unde le e locul: la birou.:)

  4. Sunt slaba. Si ghici ce, mai mananc si sarmale cu ai mei de craciun, cateodata imi fac gris cu lapte pe care il mananc cu gem si daca mi-e pofta mananc si fursecuri. Ah da, si in sesiune mai depasesc limita cu ciocolata. Si sportul inseamna si mers pe jos si dansat si mers pe munte si cate altele. Un stil de viata echilibrat e mult mai important decat reguli stricte si extreme.

    Si nu, nu am avut mereu 46 kg ca sa ma acuze cineva ca mi-e usor sa vorbesc. Am avut si cu 13 kg in plus.

  5. Eu nu sint slaba. N-am fost niciodata. Interesant, ca si atunci cind am avut 54 kg m-am simtit grasa- poate din cauza pieptului mai mare… Dar la concluzia asta am ajuns dupa ani de zile ca frumusetea e mult mai mult decit lipsa celulitei si kilogramelor: din inauntru vine. Nu zic ca sa ne neglijam, nu… Dar faptul cum purtam kilogramele in plus, sau striile, cum sintem de echilibrate, se vede. Ca exemplu, unde stau eu am 2 vecine in stinga-dreapta slabute,arata bine dar nu zimbesc niciodada. Pe partea cealalta a strazii, stau alte 2 vecine care au tot ce vrei, kg. in plus+celulita+strii. Se simt bine, voioase, ii cade omului bine sa vorbeasca cu ele. Toti barbatilor din inprejurimi le curg balele dupa ele.

  6. Asa e, sunt multe femei care in exterior arata bine, sunt frumoase, insa au un comportament de evitat, sunt isterice, frustrate si ciufute, nu le ajunge nimeni la nas. In schimb sunt multe femei cu ceva kg in plus, dar atat de pline de viata si cu simt al umorului, ca e o placere sa le ai prin preajma. De ce credeti ca sunt atatea cupluri in care el e un barbat elegant, frumusel foc, tras prin inel, si ea e mai grasutza si nu neaparat frumoasa…? Datorita personalitatii acelei femei, care face barbatul sa se simta bine. Si uite asa raman femeile din prima categorie pana la urma singure si frustrate, si se mira pe urm de ce, ca doar sunt 90-60-90…???

  7. Sau toate snoabele pline de ifose care stramba din nas la un salon de cosmetica de cartier, sa nu uitam si de aceasta categorie…majoritatea niste intretinute care nu ridica un deget sa puna mana la munca, asteapta totul pe tava si cred ca li se cuvine totul ! Am intalnit si de astea, dar majoritatea au ramas cu buza umflata, ca barbatul ala le suporta cat le suporta, dupa aia le invita afara pe usa.

  8. alexandra, stiu si eu astfel de femei despre care vorbesti tu..totusi pe aces blog majoritatea ..daca nu toate femeile..sunt femei cu studii, joburi , cariera :). daca muncesti pentru banii tai iti permiti sa te duci la ce salon vrei si sa iti cumperi ce cosmetice vrei, fara a fi considerata snoaba..zic eu. Ca trebuie sa existe totusi un echilibru , sunt de acord. Nu trebuie sa cadem in nici o extrema, eu ma duc la saloane de cartier, de exemplu, sa ma depilez, dar pentru tuns sau vreun tratament anume prefer saloanele mai de calitate. Cat despre ce prefera barbatii, sincer toti barbatii ok pe care ii cunosc eu nu umbla cu fete grase..sorry, nu e vorba de a fi frumoasa de la natura, ci de a avea grija de tine, a avea grija ce manaci, a face miscare, a te aranja frumos. Eu nu cunosc barbati frumusei si trasi prin inel care sa umble cu delasatoare. Poti sa ai o personalitatee frumoasa si fara sa uiti sa te ingrijesti. Ingrijirea nu are legatura cu 90-60-90. Eu cunosc barbati supli care umbla cu femei suple, dar cu sanii mici, de exemplu, ( deci in nici un caz 90 sau siliconate). Poate ca aceste femei nu sunt niste frumuseti de la natura, dar sunt ingrijite ori ingrijirea inseamna si modul de a te hrani si sportul. @ Arana, depinde de la femeie la femeie. Ai un metabolism bun, te felicit, dar nu toate se bucura de acest privilegiu. Sunt femei care trebuie sa munceasca mult dupa o portie de sarmale ( nu ma numar, din fericire, printre el, si eu am un metabolism bun, dar cunosc multe cazuri de femei care chiar nu si permit sa depaseasca limita cu nimic). Concluzia: sa nu judecam dupa apartente. O femeie care se duce la un salon bun, nu e neaparat intretinuta, poate a muncit si munceste pentru bani si e dreptul ei sa se rasfete iar o femeie care se abtine de la multe feluri de mancare care ingrasa nu e neaparat obsedata de greutate, ci poate chiar are probleme grave de metabolism.

  9. Ei na, hai sa povestim putin despre femeile de cariera :))
    Femeile de cariera muncesc ca niste timpite, ii multumesc patronului ca le da sansa extraordinara de a lucra si-n weekend, firma le-a rasplatit cu doua dioptrii suplimentare, dar miopia e semnul triumfului lor personal.
    Noaptea viseaza color Acrobat Reader, Outlook si Power Point, guguloaie de foldere galbene pe care scrie „urgent”, „campanie”, „scheme”, „rapoarte”. Carierismul e plasmuirea bolnava a unor filme imbecile de la Hollywood, care insinueaza ca o femeie poate face orice, daca vrea ea: ajunge imediat director executiv, naste trei pui vii pe care ii hraneste cu lapte praf, sotul o iubeste lesinant, desi o vede cam sase ore pe saptamina (sau poate tocmai de-aia). Asa ca hai s-o lasam balta cu femeile de cariera!

  10. Alexandra, vorbeam de femeiele de cariera, nu de sclave :). Ai dat copy paste la textul asta, il stiam si eu. Acum depinde unde muncesti. Eu chiar cunosc femei de cariera care stau la serviciu 9 ore pe zi ( cu o ora pauza de masa), au timp si de familie ( copii si sot), pleaca in vacante etc. Nu viseaza power point si nici nu muncesc in weekend. Sunt femei inteligente, frumoase, mame si sotii bune, care isi permit sa se rasfete. ‘Cariera’ nu inseamna ceea ce spui tu acolo.

Lasă un răspuns

