Goana dupa cadouri

Cizmulite cu flori de pe http://www.e-flora.ro

In prima zi de ninsoare si de blocaj rutier din Bucuresti, de nervi ca imi dadusem toate planurile peste cap, am lasat masina in parcare vis-a-vis de Restaurantul Horoscop de la Unirii si am luat metroul, ca in studentie. Dar am dat si o raita soldata cu prea multe cumparaturi in Zara (magazinul era minunat de liber la acea ora, cu toti stationati in trafic!) si in Douglas (aici, aglomerat rau…). Una peste alta, pe cei ai casei (cu mine inclusa in lista 😀 ), i-am cam bifat cu cadourile de Craciun… dar inca mai am drumuri de facut.

Nu imi place sa merg in perioada asta prin magazine, este prea multa lume in plina goana dupa cadouri. In plus, am cativa destinatari de daruri carora trebuie de fiecare data sa le iau cate ceva deosebit… si ce chin este, ce drumuri trebuie sa fac la Colours, Idelier, Charlotte M, Casa del Arte, DaDa, Carturesti…

In general, ma feresc de mall-uri, pentru ca sunt prea aglomerate, prea neaerisite, nu au magazine cochete, nu gasesc produse speciale, dar le trec pragul cand vreau anumite chestiuni in mod particular si nu le pot gasi decat acolo, gen ceva ieftin de la Bamboo (dar si aici exista alternativa cu Lida Home din centru).

Doamnelor, va urez spor la cumparaturile si pregatirile de Craciun, stiu ca ne asteapta o saptamana foarte muncita! 🙂

4 păreri la “Goana dupa cadouri

  1. hi hi hi! eu am vazut in Google Reader poza si am crezut ca e o parte din corpul unei femei, vazute de la spate 😀 adica se vede bine talia, fesele… apoi am citit si textul :)) imaginatia asta!!!

  2. Eu mai nou dau bani cadou şi cer bani cadou. Ştiu că sunt neam prost, dar în felul acesta poate fiecare să-şi ia ce vrea şi nu mai primesc bibelouri, maimuţoaie şi alte prostii inutile. 🙂

  3. imi plac bijuteriile charlotte m ls disperare; din pacate innebunesc cu parcarea atunci cand vreau sa merg acolo. nu imi place sa cumpar bijuterii online, vreau sa ler pipai, sa le incerc…e impersonal internetul, dar e cel mai mare chin sa merg la ei! insa bijuteriile sunt SUPERBE!!! va sfatuiesc sa mergeti odata la magazin (de preferat pe jos)

  4. Si eu le ador, Anca. Keep close, am acceptat sa le fac reclama – va fi un mic concurs pe blog cu produsele lor!

Lasă un răspuns

