File de dieta

Era sa zic „felii”, bata-m-ar norocul, ca vrabia la malai viseaza!

Ei… faceam si eu niste calcule de am mancat azi si sa vedeti, din 3 felii de paine, o farfurie de piftie de pui, o jumatate de baton cu musli, niste branza de vaci amarata, un mar si o lingurita (jur ca atat!) de tort, am facut 974 de calorii! Dur, dur sa incerci sa mananci cumpatat!

Daca printre noi se afla si alte doamne in plina suferinta dietetica, va vand un pont: cu un pranz halucinant de plin in fructe de mare (500 g, adica un castron mare de salata), fierte, plus grepfruit, iaurt, branza de vaci, numarul de calorii se misca prin aria celor 500 de unitati, adica deja la baremul de jos in orice schema de regim… Daca mancati, insa, un sandwitch cu o felie generoasa de pastrama de porc, adaugati foarte rapid alte 500-600 de calorii.

PS Pana sa le vad scrise pe cele ingurgitate azi, credeam ca am mancat moderat. Acum vad ca am mancat enorm. Halal!

6 păreri la “File de dieta

  1. Si eu am impresia ca am mancat mult dar asta e si ideea sa manci de mai multe ori moderat incat sa nu simti foamea. 5 mese pe zi sunt suficiente (2 gustari si 3 mese principale), cel putin eu asa am slabit fara sa ma infometez intradevar m-am lipsit de dulciuri,fast-food,mezeluri smd. Meniul meu a fost carne slaba, branza slaba,iaurt 1%grasime,muuulte fructe,legume (fierte sua la gratar), salate, ceai verde (1 cana pe zi) si cred ca atat:))

    Spor la slabit, iti tin pumnii suntem impreuna in lupta contra grasimii:))

  2. Draga Mika, multumesc, dar cred ca decembrie este compromis… ziua trag cu branza de vaci si seara cad in ispita delicateselor pe unde am drumuri, dar macar ma mentin. Pentru moment, insa, caci ianuarie nu mai are tentatii 😀

  3. mi se pare imposibil ca un sandvis cu pastrama de porc, daca te referi la pastrama ca mezel, sa aiba 500 de calorii, decat daca il faci cat muntele athos. apropo la mega image are o paine la tava cu seminte, absolut delicioasa 😀 o prefer oricarei paini moi si albe ! pupici si succes ! important e sa te tii si dupa ! eu tin dieta mihaelei bilic, slabesc incet, dar e mai bine asa, nu se lasa pielea, bine, sunt si tanara, si nu ma vad tentata pe viitor pentru ca nu ma privez !

  4. E mult 970 de kal? Nu fac pe proasta, dar nu e nevoie cam de 1800 de kalorii pe zi la o femeie? Si nu stiu in cazul asta nu ar fi nevoie sa mananaci cam 1300 la regim…?

Lasă un răspuns

