Lapte de corp

Nu stiu daca voua va place sa folositi lapte sau creme de corp, dar eu am observat ca atunci cand nu o fac, mi se usuca groaznic pielea, de ajung ca la epilat sa ma usture infiorator, de descuamata de este. Stiu, stiu, nu este normal sa nu am grija de smacuirea obligatorie a genunchilor, talpilor si coatelor dupa dus, dar lenea e cucoana cu staif si, basca, ma pacalesc singura ca gelul de dus e hidratant si nutritiv… si, fireste, nu este decat rar si din intamplare.

Deci… m-am plictisit de laptele autobronzant, nu ca l-as fi folosit cu sarg, ci pentru ca mi se pare foarte mult sa stau goala prin baie asteptand sa intre in piele ca sa nu patez pijamalele; m-am saturat de Nivea & co. pentru ca nu vad cine stie ce efecte  (ca si Dove sau lotiunile de corp parfumate din gamele de ape de toaleta din Sephora sau Douglas, apropo)… Caut ceva care sa fie usor absorbabil, sa nu ma enerveze aplicarea si  sa lase pielea catifelata.

22 de păreri la “Lapte de corp

  1. buna Miranda,
    te sfatuiesc sa folosesti ulei de masline direct pe pielea uda. chiar ajuta folosit zilnic, mai e si practic faci dus, ulei de masline apoi iti pui halatul/ prosopul de baie si in 10 min esti si spalata si hidratata.

  2. Eu am inlocuit lotiunile si untul cu ulei de bebelusi, in principiu pentru ca il pot aplica imediat pe pielea uda si pentru ca se consuma foarte greu. Imi place si uleiul de masline dar se absoarbe greu si pateaza.

  3. Uleiul de bebelusi e ulei mineral, ieftin si prost, care in timp usuca pielea.
    Eu folosesc crema de corp de la L’Erbolario, cu iris. Miroase divin, se absoarbe rapid si hidrateaza foarte bine. Si hidratarea e de durata. Gasesti un review mai amplu pe blogul meu, daca te intereseaza.

  4. Ultima data, mi-am cumparat de la Elmiplant un lapte de corp din gama noua si mi-a placut mult, intra usor in piele, hidrateaza si miroase dragut. Si laptele demachiant pentru ten mixt isi face treaba foarte bine. Imi place cum au evoluat, atit la capitolul calitate cit si la prezentarea produselor. Au calitate buna la pret mic si un ambalaj care sta fara complexe intre firmele cu renume.

  5. Poti incerca uleiul de cocos pe pielea inca umeda putin. Este de fapt un unt (doar la temperaturi mari devine uleios), hidrateaza foarte bine si mirosul este… demential 😉

  6. buna tuturor..se pare ca”suferim”de acelasi diagnostic:pielea deshidratata..incearca sa bei in medie2litri de apa pe zi..iar la nivelul pielii,uleiul de cocos si cremele hidratante de la Alverde si-au facut pana acum datoria cu sfintenie..cea cu ceai alb si iasomie mirooooase atat de placut..xoxo

  7. karma kream de la lush – e geniala pentru piele normala, intra repede in piele, nu ramane pelicula grasa si miroase fff bine.
    daca vrei ceva fara miros si putin mai hidratanta incearca de la l’occitante almond milk – lasa pielea foarte catifelata si intra repede in piele.

  8. Va multumesc tuturor de sfaturi, am retinut sa incerc in viitorul imediat Erbolario, L’Occitane si Lush. Vreau, de asemenea, sa ajung sa incerc Bronnley si alte variante, iar daca vor mirosi bine, poate incerc inca ceva…

  9. Iar daca nu-i o problema pretul, intreaba la salonul unde mergi si de linia de corp Maria Galland. Extraordinara, costuri peste mediu 🙂 (stii, de fapt) Garantez pe rezultate faine. Eu una o ador 🙂

  10. Autobronzant?
    In timp ce tu vrei sa te bronzezi eu vreau sa raman asa cum sunt sau poate sa ma mai si albesc! 🙂
    Eu sunt fana a cremelor de corp, adica nici lapte nici unt haha….Untul e prea gros, am avut de la Manufaktura iar leptele de corp pe care il am acum L’occitane oricum nu prea il folosesc pentru ca mi-e lene…de multe ori.
    Ma tenteaza lotiunea de corp Seacret, la fel si Sabon mi se pare ca fac pielea fosrte fina.

  11. Eu am pielea destul de sensibila si iarna se irita foarte tare. Pana acum am folosit un lapte de corp de la neutrogena care uneori la aplicare aveam senzatia ca se transforma in apa 🙂 Am inceput sa folosesc gama neutrogena de la cremele de maini care m-au scapat de pielea crapata pana la sange din cauza frigului.

    Acum am luat un gel de dus de la Occitane pe baza de ceai verde si cred ca o sa devin fan pentru ca e prima iarna in care nu simt ca mi se irita pielea.
    Eu mai aveam o problema cu deodorantele. Foloseam roll-on-uri obisnuite (nivea,dove) si cand incepea frigul aveam niste probleme foarte mari cu pielea din jurul axilei. Incepea sa se crape si sa usture ingrozitor. Am luat pentru test un roll-on de la bodyshop din gama cu aloe si e perfect.

  12. hello..eu una le-am incercat cam pe toate. nu ma refer la firma, ma refer la textura produsul. pana acum cel mai mult mi-a placut si gelul de dus si lotiunea de corp de la Dove. cele in varianta clasica. imi place foarte tare mirosul si bineinteles imi place cum imi simt pielea dupa. ma deranjeaza un pic faptul ca cea pentru piele uscata pe care o folosesc in perioada ierni intra un pic cam greu in piele, dar asta e…

  13. Si eu am multe probleme cu pielea, este foarte uscata. Insa acum mi-am gasit solutiile. In primul rand nu mai folosesc produse de curatare cu sapun sau SLS-uri, ci sapunuri naturale sau gelul de dus de la Eucerin. Pentru hidratare ulei de corp diect pe pielea umeda sau unt de shea cu miere de la Cattier, lapte de corp cu muscata trandafirie si unt de shea (miroase divin).

  14. Eu nu m-am dat in vant dupa lotiunea de corp, pana am incercat Alverde cu iasomie si ceai verde. Miroase fantastic, intra repede in piele si nu o ingrasa dar hidrateaza

  15. Untul de shea nerafinat cu lavanda sau cocos, are un miros extraordinar. Daca nu ai rabdare cu untul, incearca lotiunea de corp bio de la Olivo, mie imi plac de ma dau pe spate.

  16. salutare la toata lumea!

    impartasesc si eu parerea @deei, cu uleiul de masline, aplicat printr-un masaj, care stimuleaza o data in plus circulatia la nivelul pielii. un alt lucru important e sa aplici uleiul sau laptele de corp pe pielea uda sau umezita sau dupa ce ai sters-o, sa nu o lasi sa se usuce.

    apropo de aspectul pielii de pe picioare, am observat atunci cand fac sport, aspectul pielii se schimba mult: devine mult mai fina si mai hidratata.

  17. Buna, eu tocmai am descoperit crema de corp cu ulei de masline de la Herbagen..intra in piele instant, miroase frumos si nu are parabeni sau parafine, iar pretul e super:11 lei!

  18. Eu am incercat laptele de corp din gama My body si ma simt f bn.Mi-a hidratat f bn pielea care e foarte uscata are un miros placut si intra foarte repede in piele.Costa numai 8 lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. Buna Miranda! Stiu ca e tarziu si probabil ai descoperit deja o crema buna, dar poti sa încerci Palmers. Mie imi plac untul de corp, crema clasica, crema cu bha si aha si crema antivergeturi. Le gasesti la dm, raionul de gravide sau la creme. Mie nu doar ca mi-au facut pielea fina, dar m-au scapat de orice pata de pe corp.

Lasă un răspuns

