Descoperire simpatica

Mos Nicolae s-a intalnit cu o prietena de-a mea in Plafar si mi-a transmis, prin ea, o trusa Bronnley – gel de dus si lapte de corp. Sa fiu sincera, m-a mirat cat sunt de bune produsele, asa ca in seara asta am dat search pe Internet. Se pare ca este o marca de traditie, cu o vechime de peste 100 de ani, la preturi mai mult decat decente. Asta mi se pare o solutie foarte buna pe timp de criza… de retinut.

Site-ul Bronnley este acesta: http://www.bronnley.co.uk.

Enjoy!

2 păreri la “Descoperire simpatica

  1. Am avut şi eu o loţiune de corp dar din păcate am luat cu miros de iris. Am aflat cu această ocazie că detest acest miros, dar formula era bună; păcat că nu am folosit-o din această cauză, a expirat şi am aruncat-o.

Lasă un răspuns

