Glam, sexy, elegant

Asa spunea pe invitatie ca este dress code-ul. A trebuit sa merg la fascinanta petrecere de high life din beauty si fashion din  motive de job. Si m-am distras grav. Pe scurt, am vazut urmatoarele:

  1. fotomodelele nu beau apă plată cu lamaie, ci Santal sau lichior si mananca teapan la 11 seara de la bufetul petrecerii;
  2. vedetele feminine sunt foarte slabe;
  3. vedetele masculine sunt foarte agatatoare – culmea, uneori de niste tipe destul de normale;
  4. top modelele masculine au boala sa vina imbracate cu niste tricouri ca cele pe care eu le-am facut carpa de praf;
  5. se poarta Chanel la posete, este inflatie de Chanel – oricum, in aglomeratia party-ului, nimeni nu mai observa gentutele;
  6. pantofii eleganti au fost inlocuiti de botine horror la rochii wow;
  7. multe fete frumoase au atitudine de ajunse („Doamne, ce minune, suntem langa Raicu, Marin Banica, ala de la Akcent etc.”), de stau ca niste pupeze pe ramura si uita sa fie sexy, asa cum le-a dotat natura;
  8. la petrecerile astea te distrezi minunat daca ai pe cineva realist langa tine si chef de ras.

P.S. Este adevarat ca televizorul ingrasa. Asta m-a deprimat si mai mult caci am realizat ca spatele meu este dublu fata de al unei fete care pozeaza in reviste.

4 păreri la “Glam, sexy, elegant

  1. miranda …da-ne si u n exemplu de fete slabe , care par mai grase la tv :D.. ca sa ne deprimam si noi :))

  2. Cand vine vorba de vedete…pe care eu nu dau doi bani apropo…am ramas surprinsa sa vad cat de scunde sunt unele-atat barbati cat si femei, intalniti accidental pe strada sau in mall. Numai Columbeanca m-a surprins placut.

Lasă un răspuns

