Ingredientele tenului frumos

Intr-un interviu din revista Marie Claire, Olivia, sotia lui Andi Moisescu, spune ca in doua saptamani de regim vegetarian, a scapat de cosuri. O cred, pentru ca in doua luni de regim hipocaloric, bazat pe multe legume, si eu am obtinut o piele cum nu am avut de la varsta de 13 ani. Dupa o perioada de batut joc de silueta si ten, cu multa mancare junk, am trecut din nou la un regim sanatos… si se vede. Nu este vorba doar de kg in minus, ci de stralucirea fetei, de tonus…

De exemplu, in aceasta dimineata am amestecat putin ulei de masline, un sfert de lamaie stoarsa, menta, cateva frunze de salata verde tocate marunt cu un praf de sare si o jumatate de branza de vaci slaba – in combinatie cu putina paine de secara prajita, a fost un mic dejun minunat. Si, fireste, benefic!

Urmeaza un fruct pe post de gustare si peste la gratar cu o salata imensa, pe care vreau sa o asezonez tot cu menta! Iar ca rasfat final, ma voi duce in Carrefour, voi cumpara capsuni si menta proaspata, le voi amesteca in shake cu iaurt… yammy! Altfel, daca nu tin regim, degeaba ma chinuiesc la sala si la cosmetica 😦

PS Nu sunt in epoca mentei, maine vreau sa amestec branza cu chimen…

9 păreri la “Ingredientele tenului frumos

  1. Super idee si felicitari pentru meniul sanatos si chiar gustos as adauga. Eu sunt fana iaurt grecesc cu miere dar aici vad ca numai El Greco de la Brenac am gasit si il amestec eu cu miere dar sincer nu se compara cu Total din Grecia sau cu altul tot grecesc probat in Belgia. Tie iti place?

  2. Not beautiful Enough – iaurtul grecesc cu miere, daca el acelasi cu cel cipriot cu miere si nuci si inghetat, e iaurt de oaie sau capra, deci mai gras si mai deloc acru. Si eu mai fac acasa iaurt cu miere – il prefer pe cel de la Napolact – „iaurt zdravan” ii zice. Nu e ca cel cipriot, dar e bunisor.

    Miranda, ma bucur ca ai descoperit si tu binefacerile alimentatiei sanatoase asupra tenului. Totusi sa stii ca are mare importanta si ce tip de ten ai. Eu am in general o alimentatie sanatoasa, chiar daca mai pacatuiesc si eu din cand in cand…

    Totusi acum ceva vreme am avut o alergie alimentara urata si timp de vreo 3 luni a trebuit sa tin un regim mai sever – fara carne, grasimi, branzeturi grase, oua, nuci, paste, paine, miere si citrice. Aaaa, si fara produse alimentare procesate, din comert. Mda, nu ma intreba ce mancam… Si am mancat si eu salate si branza de vaci, si fructe si legume pana mi s-a acrit…o alimentatie mai mult decat sanatoasa. Eu am tenul uscat si curat, singura lui problema este ca am niste cearcane mostenite…si ce crezi? A devenit mai luminos? Hmmm…nu prea…a devenit mat, si mai uscat, se exfolia, pentru ca ii lipseau grasimile. La fel si pielea de pe corp. Si parul a inceput sa-mi cada – si aveam un par frumos si sanatos. Si unghiile au devenit casante si fragile. De ce? Pentru ca oricat de sanatos as fi mancat, faptul ca nu aveam o alimentatie prea diversificata si prea saraca in grasimi si-a spus cuvantul. Si asta mi-a spus-o chiar dermatologul.
    PS: n-aveam voie sa utilizez nici produse cosmetice (vreo crema, sa-mi hidratez si eu tenul), doar ulei de masline.

    Asa ca nu spune nimeni sa fim adeptii junk-ului, dar nici sa cadem in extrema cealalta. Secretul unei alimentatii sanatoase consta in echilibru pana la urma.

  3. Eu am ţinut acum vreo 10 ani regim vegetarian lună ca să slăbesc şi a avut efect benefic şi asupra tenului, am scăpat de toxine şi de excesul de sebum/acneea adolescentină.

  4. Fetelor, dupa cum v-am spus, eu am ten gras, deci chiar imi e de folos regimul.. iar iaurtul grecesc este minunat, dar mult prea gras, cel putin daca vrei sa slabesti. Daca doar vrei sa te mentii, este recomandat 🙂

  5. Gaby, cum asa ai renuntat dupa 5 ani? Ce s-a intamplat? Mi se pare imposibil desi am numai un an . Nu cre dca exista ceva ce m-ar putea face sa mananc carne….sunt curioasa ce s-a intamplat la tine …

Lasă un răspuns

