Cu gandul la cadouri

cadouIn fiecare an, de la Craciun, fac cu drag cadouri simpatice de la The Body Shop sau de la Lush. Mi se par ludice, practice, la indemana… si imi place atmosfera din magazine cand fac cumparaturile.

In acest an, sper ca si la noi sa avem pachete retro cu tema momentului: anii ’80.  Colectia Favoritele Anitei mi se pare senzationala…

De abia astept, de fapt, Craciunul! 🙂

5 păreri la “Cu gandul la cadouri

  1. Dragoste si respect eterne pentru Lush… la ei am descoperit niste produse care chiar au facut o diferenta la capitolele dedicate. Pe scurt: Lemony Flutter, crema pentru cuticule si orice alta zona aspra, samponul solid New – prelungeste curatenia parului meu gras cu cel putin o zi, gelul de par Goth Juice – inlocuieste spuma cu succes, nu lasa parul lipicios si nu il incarca deloc. Love Lush for ever 😀

Lasă un răspuns

