Atitudine

barbieCine a fost la Paris, stie ca daca exista un paradox, este acela al coexistentei pasnice intre siluetele de viespe ale frantuzoaicelor si boulangeriile si patiseriile care iti fac cu ochiul la orice colt de strada.

Asa ca nu mica mi-a fost mirarea cand, haihuind pe Internet, am nimerit peste un blog al unei frantuzoaice cu mult peste nivelul 1 de obezitate (asta chiar este contrariant!), care spune raspicat ca stilul nu este o chestiune de marime, ci de atitudine (si aici, va jur, sunt de acord cu ea). Iar apoi, din click in click, am nimerit peste brandul Castaluna, care are modele foarte cool si un slogan care mi-a placut rau: „Moda se opreste azi la marimea 42. Cu atat mai rau pentru ea”.

Sunt totalmente contra ingrasatului, dar daca exista, militez pentru asumarea kilogramelor in plus si a placerii de a manca… cu stil :). Pana la urma, nu putem fi toate papusi Barbie vii si oricum, eu cred ca Barbie este plictisitoare :D. P.S .Va recomand www.slabute.ro, este un site foarte simpatic si destul de corect.

Categorii: Kg in plus, Miranda | Etichete: , , | 10 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

10 păreri la “Atitudine

  1. Este foarte tare site-ul Slabute.ro, de cand am descoperit calculatorul lor de calorii mi s-a creat un soi de dependenta. Nu ca as tine cont neaparat de calorii, ci mai mult din curiozitatea vis-a-vis de anumite alimente. De curand am mai gasit un site ceva mai avansat, http://www.caloripedia.ro, in care iti poti tine evidenta tuturor chestiilor mancate pe zile, iti face rapoarte, alerte etc. Nu de alta, dar eu mai uit cate prajituri am ‘scapat’ de-a lungul saptamanii 😀 Ufff…de-as avea si eu metabolism de frantuzoaica…

  2. si daca esti baiat ce? inseamna ca poti sa bagi in tine orice si oricand? normal ca trebuie sa te preocupe sanatatea si aspectul tau fizic…asa ca stai linistit, nu esti ciudat deloc 😀

  3. Am intrat pe blogul respective si degeaba are atitudine, ca mi se pare dizgratioasa. Poti sa ai kg in plus si sa fii ok, sa fii o femeie frumoasa si eleganta in continuare, dar sa te neglijezi si sa ajungi la obezitate si sa proclami asta ca frumusete ori, mai rau, sa condami persoanele sanatoase ca nu se bucura de viata, asta nu mi se pare in regula. Sa nu intoarcem acum valorile, sa ajungem ca de frica stigmatului „trebuie sa fii slaba sa fii frumoasa” sa cadem in extrema „trebuie sa fii grasa sa fii frumoasa”. Ambele sunt la fel de gresite si se bazeaza, in cele din urma, pe conceptii deplasate si pe false standarde. Eu spun ca a fi frumos inseamna a avea un corp sanatos. Si sa faci ce simti tu ca e necesar pentru asta.

    Iar celalalt subiect, caloripedia, mi se pare prea complicat, daca e vorba doar de control. Un jurnal simplu, in care sa scrii fix ce ai mancat, e mai mult decat suficient. Totusi, poate fi periculos. Singura data cand am incercat asta, am ajuns sa nu mananc NIMIC 2 zile pentru ca imi era rusine sa scriu cat mananc. Din experienta, pentru persoanele care nu sunt sigure de sine, un asemenea jurnal poate insemna o cale sigura catre un ED.

  4. Sunt de acord cu Arana. E simplu sa fii lenesa si fara vointa, sa manaci ce vrei cat vrei si sa zaci in pat in loc sa faci un pic sport iar apoi sa zici : AM ATITUDINE, SUNT MAI TARE DECAT VOI !…. de fapt nu are nici atitudine nici personalitate adevarata. Totul mi se pare fals, se ascunde dupa o asa zisa ‘ atitudine’ de ‘ sunt super oricum’ pt ca nu are vointa sa fac aceva pt aspectul ei fizic si mai ales pentru sanatatea ei. Da, ok e treaba ei, sa isi ‘ asume ‘ kilogramele in plus si sa se mandreasca cu ele cat vrea. Insa mi se pare total nesanatoasa conceptia. Si nu stiu daca poti sa spui ca atunci cand ai 150 cm si 100 km ca ‘ mananci cu stil’..ce fel de stil? ..hmmm..numai continui ca risc sa jignesc anumite persoane. ideea e ca e ok sa ai kg in plus sa te mai ingrasi sa te mai lenevesti, dar macar sa iti dai seama ca nu e ok si sa incerci sa ai un regim de viata sanatos la modul general.

  5. Fetelor, si mie mi se pare exagerare… dar nu pot sa nu remarc ca este o societate unde iti permiti sa fii diferit, ceea ce in Romania nu e chiar posibil. Imi povestea o prietena medic cat de frustrate sunt fetele grase de la noi, cat de timorate sunt – si asta nu mi se pare normal, chiar daca kg in plus si le-au facut cu mana lor. Basca povestea ca nu gasesc cu ce sa se imbrace – iar asta nu mi se pare normal.

  6. Miranda, e ok sa fie grasa si diferita din partea mea..am si prietene grase, f grase..dar stii ce fac? zic : nu pot slabi ! si punct…si gata..in rest daca prietenul lor , de ex, mai incearca sa le explice ca ar trebui sa incerce sa slabeasca, se simt foarte ofuscate…
    Normal nu trebuie sa fie timorate sau sa nu gaseasca haine, sa isi traiasca viata cum vor, insa a fi delasatoare si a sustine sus si tare ca e ok cum esti mi se pare o prostie..E ok asa: AM multe kg in plus, nu am vointa sa slabesc, imi place sa mananc si atat cat traiesc nu vreau sa ma abtin de la nimic ! PUNCT! e ok asa..e viata fiecaruia. Dar nu imi plac femeile grase care se uita la tine si iti zic: si ce sa fiu schiloada ca tine? sa nu aibe pe c epune mana? vezi ca te imbolnavesti daca nu te ingrasi…Cate din astea nu am auzit..esti slaba=esti bolnava, esti grasa=esti sanatoasa..Nici grasutele nu constituie o societate toleranta sa stii 🙂

  7. @razzy – nu e nici o problema sa folosesti un calculator de calorii, mai ales cum sunt eu un ‘soarec de birou’, problemele de greutate/sanatate bat la usa daca nu sunt atent … si nu este nici o problema sa folosesti un calculator 🙂 (nu trebuie sa fii gay ca sa vrei sa fii sanatos) si eu il folosesc pe ala de pe slabute. Nu vreau sa ma fac suplu, dar nici s-o scap in directia cealalta.

    Nu am nimic cu grasutele, pana la urma fiecare are dreptul sa aleaga ce doreste in viata lui, dar de aia noi avem si vom avea cele mai frumoase femei, pentru ca nu gandesc ca frantuzoaica din blog 🙂 .

Lasă un răspuns

