Impresii de la raftul din mall

paturaAzi am fost fuga-fuguta la mall, cu ceva treaba, dar bun prilej de o jumatate de ora de raita prin magazine. In afara unor paltoane cu croiala clasica si cu material de patura de talcioc, de la 600 lei in sus, nu am vazut decat ceva brizbrizuri lucioase si kitchoase, cica de Revelion, de nu am stiut cum sa o sterg din peisaj… Dezamagitor.

Ah, sa nu uit… la Sephora simteai brusc ce este aia sauna, ca nu  se topeau doar vanzatoarele si cu subsemnata, ci si rujurile si cremele, iar parfumurile fierbeau constiincios in raft.

PS Dezmagirea zilei a fost coerent traita in 30 minute in Debbenhams, Zara, Marks & Spencer si Sephora. Data viitoare voi da o raita si la Famous Brands, macar de fun.

4 păreri la “Impresii de la raftul din mall

  1. Miranda,of!si eu am observat ca nu au aparut modele frumoase de palton…incerc sa strang pt. un palton,dar vad ca nici nu avem ce alege…

  2. Eu am gasit un palton la Orsay in City Mall(Constanta) la un superpret:150 RON(reducere intr-adevar)din lana gri inchis cu gri deschis(model bradut) lung cu un guler mare si foarte frumos,un cordon cu linii de catifea(linii care sunt si la guler),il pot purta si seara peste o tinuta mai eleganta sau ziua peste o tinuta casual sau office.Cautati la Orasay:)

Lasă un răspuns

