Diorul de la sacosa

De vreun an, ma tot imbie sa cumpar cosmetice Dior in rate („testere, draga, originale si ieftine!”), cosmeticiana, coafeza, croitoreasa, basca un coleg de la birou, care m-a chemat soptit sa le vad, la gramada cu parfumurile tot originale si tot testere si in rate. Este un trafic incredibil in toaletele multinationalelor si in saloanele de beauty, cu „testere originale”… majoritatea, of course, Dior.

diorNu are rost sa mint si sa sustin ca nu as fi picat si eu in capcana dorintei de chilipir si ca nu as fi cumparat. Desigur, I did it! Numai ca am iesit, de fapt, mai scump. In plus, efectele au fost cam zero si am dubii ca sunt chiar originale (cel putin o parte din oferta de la sacosa). Mi-a tinut insa Dumnezeu mintile sa nu imi cumpar creme, macar sa nu fac tenul praf cu cine stie ce. Colegele mele, care nu ar pune piciorul la Sephora pentru este scump, cumpara, totusi, ca disperatele parfumuri „de firma” indoielnice, la sume de nivel de Sephora… dar cu satisfactia ca ar fi mai ieftin?!?

Pe mine ma sperie, totusi, abundenta recenta de testere… si ma face sa imi pun intrebari. Asa ca m-am hotarat sa dau reject la Diorul din sacosa, caci am mai vazut eu „Dior” din asta si la Istanbul, tot din sacose…

10 păreri la “Diorul de la sacosa

  1. Si eu am luat..rimel si o trusa de farduri. Nu sunt bune de nimic…tot recomandari ale colegelor de birou. Ca la noi la nimeni…:( Dar m-am invatat minte!

  2. si la noi la birou vin cu niste chinezarisme in europa,care sunt total diferite de cum arata dior-ul.m-a salvat faptul ca nu-mi place oricum e la ei niciun parfum.

  3. Genul acesta de persoane se bazeaza pe clientela care fuge dupa marca… Trebuie sa cunosti mai multe lucruri despre o marca pentru a o recunoaste printre fake-uri. Eu personal prefer sa-mi cumpar produsele din magazine de incredere.

  4. Parfumuri trebuie sa recunosc ca am mai cumparat, insa restul produselor sunt copiate cam grosolan. Acum nu mai stiu ce sa zic, daca erau sau nu bune.

  5. ‘Not B E’, produsele astea nu se vand, de fapt in magazine, nici scumpe, nici mai putin scumpe sau prestigioase… si ai dreptate in parte, dar de multe ori, in parfumerii sau in farmacii poti gasi veritabile revelatii 😉

  6. Imi doresc un parfum de iarna..cu miros puternic de portocala , de zapada , scrotisoara…:). Imi puteti recomanda ceva? Parca in parfumerii cand ma duc nimic nu ma multumeste si oricum nu pot testa mai mult de 2 o data :).

Lasă un răspuns

