Complexate, adunarea!

Cosmeticiana mea mi-a povestit de curand despre fete slabe, frumoase, tinere, foarte complexate – ba ca au celulita, ba ca au vergeturi, ba ca fac riduri etc. Dermatologul meu mi-a dat detalii despre supraponderale care traiesc o veritabila drama pentru ca, desigur, au kilograme in plus. Prietena mea mi-a relatat despre colege care sunt complexate pentru ca nu au bani de nu stiu ce posete.

Pe scurt, o lume de complexate. Fara rost si fara cauza reala. Viata este atat de dificila uneori, incat acestea sunt mofturi. Si poate ca ar trebui sa avem si noi mai mult curaj, mai multa forta si mai multa iubire de sine… ca barbatii. I-ati vazut sa fie cu adevarat complexati de burta la care lucreaza din greu cu berea?!

13 păreri la “Complexate, adunarea!

  1. barbatii din punctul asta de vedere gandesc foarte diferit de noi.ai vazut vreun barbat care face crize de isterie ca nu-l baga in seama/iubeste prietena?

  2. Cred ca sunt de vina revistele in care apar fotografii prelucrate si fetele au impresia ca sunt urate daca nu sunt perfecte, ceea ce este o greseala; fiecare poate, cu putina ingrijire, sa fie atragator.

  3. E corect ca viata din reviste e departe de realitate, ba chiar nici nu ar fi interesant daca ar fi totul perfect…Iar la final cit de multe posete, bani, corp ideal sau mai stiu eu ce ar avea omul, oricum tot complexat ar ramine, caci asa e natura lui….

  4. Toate femeile sunt complexate de ceva şi ar dori ceva mai mult. E imposibil să nu vrei mai mult când vezi anumite reviste şi anumite vedete.

  5. Nu toate femeile sunt complexate. E normal sa ne dorim mai mult, sa incercam sa aratam mai bine. Eu nu stiu multe femei complexate, as putea spune chiar ca nu stiu nici una… dar stiu in schimb barbati care isi doresc sa imbunatateasca aspectul fizic si o fac prin sport si mancat sanatos, dar asta nu ii face complexati nu? Revistele au intr-adevar o mare influenta, insa cred totusi ca aceasta influenta se manifesta asupra tinerelor fara minte sau a mai putin tinerelor dar nematurizate.

  6. Daca te plangi constant de „defectele” tale si, in plus, suferi ca le ai, dar suferi in mod real, este posibil sa incepi sa fii putin frustrata…

  7. Eu prefer sa fac ceva pentru a remedia situatia atunci cand sunt nemultumita de mine, nu stau sa plang in pumni si atat.

  8. Bravo pentru acest articol avem nevoie de el…pentru nu putem sa iesim in lume pentru ca nu avem bani de acea rochie, nu putem sa mergem la plaja pentru ca nu avem corpul lui giselle bundchen, nu ca as fi o fana…uf! si asa mai departe…ar trebui sa nu mai fim atat de dependente de unele lucruri si sa nu ne concentram pe lucrurile care nu ne plac la noi, dar din pacate asa facem.

  9. Nu e complexare, nu e frustrare. Am scris 2 articole de in jur de 1500 cuvinte pe tema asta, cine are chef poate sa le citeasca la mine. Le mentionez pentru a nu mi se reprosa ca nu fac decat sa contrazic, fara vreo idee constructiva. Nu mi se pare corect sa se reduca totul la cuvinte aruncate, cuvinte care jignesc si care dor. Nu sunt nici complexata, nici frustrata, nici nu caut confirmare. Pot fi probleme de perceptie. De incredere. De subestimare. N explicatii pentru o anumita manifestare externa. Nu spun ca toate sunt ca mine, nici ca eu sunt singura asa. Spun doar ca e dureros ca nici macar aici, pe un blog cu un nivel super inalt, nu putem sa depasim niste stereotipii si tot ne impiedicam de prejudecati si tot consideram ca cea mai buna solutie e a condamna si a judeca ceea ce nu intelegem. Nu care cumva sa intinda cineva o mana…

  10. N-am citit ce a scris arana cu toate ca mi-ar fi placut. Eu de exemplu sunt complexata in primul rand din cauza vergeturilor. Le am pe fese inca din perioada pubertatii (mai precis clasa a VI-VII). Sincer iti spun ca atunci cand mi-au aparut am avut senzatia ca au aparut de pe o zi pe alta, desi sunt constienta ca procesele erau de mai mult timp. Efectiv ma paralizeaza. Mi-e sila de ele si de mine si am mari probleme de intimitate legate de chestia asta. Imi dau seama ca pentru altii nu conteaza existenta acestor vergeturi, dar pentru mine sunt catastrofale. Pe langa vergeturi mai am si varice, deh mostenire din partea mamei. Si lista cu complexe ar putea continua. Realitatea este ca aceste complexe imi bombardeaza increderea in mine (care si asa este aproape de 0) si totul se repercuteaza asupra atitudinii pe care o am fata de viata si fata de mine

  11. De curand am fost in Romania… si am realizat in sfarsit ce ne face pe noi femeile romance sa fim atat de complexate de lucruri atat de nesemnificative: pentru ca sunt foarte multe fete superbe in tara noastra, presiunea nu mai este doar ca sa arati cat mai bine, ci trebuie sa te si diferentiezi de toate celelalte ‘superbe’. Si aici apar problemele, frustrarile si cerintele exagerate de reducere de celulita cand nu este nevoie… stressul ca nu ai nu stiu ce geanta…

    Perfectiunea este necesara, dar nu suficienta. – concluzia mea in legatura cu frumusetea fetelor din Romania. Ma face pe mine sa ma uit mai atent la celulita mea…

Lasă un răspuns

