Frumusetea trece prin stomac

pui

Sursa: Chez Mazilique

La propriu. Regimul intensiv cu porc, mezeluri, ciorbe grase, sarmale, unt, dulceturi, Finetti, clatite, papanasi, mazare, fasole iahnie, rotisor si cartofi prajiti, ciocolata, cod pane, salata orientala, salata boeuf, carnati, tigai picante etc. este sursa sigura si rapida de colacei, colaci, valuri de grasime, celulita, gafaiala, amaraciune, reprosuri, of-uri…

Sa mananci sanatos este foarte greu si foarte putin la indemana… dar posibil. O reteta minunata aici. Enjoy si pofta mare!

Update: inca o reteta foarte gustoasa si ochioasa, potrivita pentru dieta, de la Easy Peasy, aici. Pofta mare, dar neaparat in combinatia cu iaurt si paine prajita (de secara, sa fie si nutritionistul fericit)!

4 păreri la “Frumusetea trece prin stomac

  1. Miranda, esti dulce. Tocmai cand sunt la dieta mi-ai dat o reteta minunata:D

    Dieta de fapt nu e dieta ci mi-am impus sa manc legume/fructe/fiert/gratar ceva sanatos. Am reusit sa slabesc. La inceput imi era o foame acum e ok..am ramas in pana de idei, nu mai stiam ce sa fac sa manc si uite ca mi-am gasit inspiratia:D

  2. Chiar că-i greu să mâncăm sănătos, mai ales dacă nu avem o educaţie în acest sens. Norocul meu a fost că mama a avut probleme cu fierea şi tot ce gătea era super extra dietetic. Acum dacă mănânc sarmale la restaurant sau la mama-soacră vomit instantaneu, sunt îngrozitor de greu de digerat, pe când ale mamei pot fi mâncate în cantităţi industriale că au carne de curcan sau vită în loc de porc. Iar eu ca mama gătesc iar prietenul meu se strâmbă şi nu-i place cum gătesc…prietenul meu e cât Fred Flinstone, apropo, aşa e toată familia lui. 🙂

  3. Imi vine sa rad de ce spune Gabriela, ce pofta mi-a facut de niste sarmalute de PORC cu smanatana deasupra. hahaha sper sa nu citeasca asta ca sigur o sa i se faca rau!
    Stiu de la ce provin colaceii, de la un regim alimentar ca cel descris de tine dar si de la sedentarism! Eh, pe acolo sunt, pe aproape. Din ferecicre nu ma plang decat de o talie nu tocmai pe placul meu dar de ce sa exagerez, nu mananc asa de nasol pe cat s-ar parea daca cititi acest comentariu.
    Imi plac fructele, salatele ((grecesti), pestele mai nou, supele.. hai ca nu-i asa rau! 🙂

Lasă un răspuns

