No way

biolineVedeti ce bine arata in fotografie? Asa este si pe raft, cu aspect onctuos, culoare verde pal, miros discret, borcanel de sticla eleganta si la 100 lei pret de salon, pret mediu, dar peste o amarata de cosmeticala de la taraba… si te astepti la multe lucruri bune, ca la casele profesionale.

Este Bioline Puractive, pentru ten gras. Am spus mai demult ca nu imi place Bioline, dar ca in filmele proaste, mi-am cumparat una, din greseala – si am si folosit-o. Nu va pot descrie cat de mult ingrasa tenul!!! Pe moment, dupa aplicare, tenul este radios, curat, aproape ca te face sa crezi ca e pur. Dureaza insa doar 10 minute senzatia, ca te ia repede cu transpiratie sub nas si la pometi. Nu apuci sa te miri prea mult de asa efect, ca transpiri si intre sprancene. Te stergi, te machiezi, pleci la birou. La primul semafor, ai deja o pacla de grasime ca o a doua piele.

Experimentul este de neuitat. Nu stiu ce contine Bioline Puractive, dar mie mi-a dat fata peste cap – am fost incapatanata si m-am dat cu crema asta 5 zile, dimineata si seara. Acum imi revin cu Clarins si Roc.

11 păreri la “No way

  1. Bleahh, urasc cremele astea care spun ca iti matifiaza tenul si de fapt il ingrasa si mai tare!!
    Inca nu am gasit crema care sa imi matifieze fata mai mult de jumatate de ora.
    Partea proasta este ca dam banii aiurea pe niste creme de toata jena, fie ele si de firma.

  2. Oups! Ambalajul da nota? Compact…opac..cu pompita… credeti-ma ca sunt ultimele detalii care conteaza la un produs. Fetelor, nu cumparam ambalaje, cumparam ingredienti! Exact ce vroia sa scoata Miranda in evidenta cu acest articol. 😀

  3. se zice ca produsul se conserva mai bine in ambalaj de sticla opac deoarece plasticul si lumina pot face o crema sa isi piarda din propietati. este cam la fel ca si cu uleiul de masline cred:). Oricum nu cumparam ambalaje, dar adevarul e ca ne lasam foarte influentate de ele..din pacate.

  4. Da, Laura. Recunosc ca detaliul acesta mi-a scapat. Asa-i, ai mare dreptate. Mai sus priveam din alt punct de vedere „borcanelele” 🙂

  5. Am si eu tenul mixt,zona T grasa. Vreau sa incerc cite ceva de la Skincode Essentials(switzerland) – stie cineva daca e ceva bun acolo si daca se potriveste pt piele tinara (am 21 ani)?? si mai recomandati voi ceva bun si interesant 🙂

  6. Merci 😉 nu am incercat pina acum nimic din gama Uriage dar o voi face neaparat ;). Oricum intre timp mi-am luat un toner Skincode 🙂 si parca e bun, incerc acum si Zepter(swiss nature)gel de curatare si e bun,nu-mi usuca pielea si imi place :)…merci,esti bravo!! 😉

  7. Imi pare rau ca ai avut o experienta neplacuta cu crema accea. Cand dai un asmenea pret te si astepti la rezultate pe masura, sau macar nu efecte negative. Eu raman deocamdata fidela catorva firme romanesti.

Lasă un răspuns

