Nu radeti!

Luni, 7.20  a.m.:

Cumnata mea se coafeaza singura si ii sta foarte bine. Azi am vrut sa nu mai trezesc la 6 sa fiu la 7 la Igiena pentru un aranjat, asa ca am rugat-o aseara sa ma ajute… zis si facut. Si-a dat toata osteneala, chin si pentru ea, chin si pentru mine: moate (sunt din cauciuc acum, moderne!), spuma, fixativ, somn chinuit pentru mine. M-am simtit din nou in a 9-a, cand ma pregateam de chefurile de sambata cu gasca de la a 11-a D.

Nu a iesit grozav. Pacat de munca – si iar imi prind parul in coada. Morala? Daca parul este prost, tratati-l la salon – la salonul unde va iese coafura, ca la unele nu este aranjat nici macar cat de noi acasa, pe moate.

4 păreri la “Nu radeti!

  1. Prin cate experiente de acest fel am trecut si eu… vai-vai, retraite cum bine spuneai ca-n adolescenta cand timpul imi permitea sa stau lipita de oglinda ore intregi… sa fac ordine vreunei bucle care trebuia sa stea exact asa cum ii spuneam eu 🙂
    Dar am realizat in timp un lucru: parul se aranjeaza singur, dupa cum este tuns.
    Am avut perioade in care nu trebuia sa intervin cu nimic, arata perfect doar cu un sampon si o masca buna.
    Dar cand am ajuns pe mana unor stilisti „cu nume”, dar cu o tehnica „comuna”, neadaptata la particularitatile parului meu, ci dupa moda… mai ca-mi plangeam de mila… capete filate anapoda, facute parca intentionat sa o ia razna… incepusem deja sa-mi pun problema ca aceasta reprezenta de
    fapt „tehnica” de a ma reintoarce zilnic la salon pentru aranjat 😀
    Apropo de articolul https://mirandaspune.wordpress.com/2009/09/26/de-prin-saloane/, am concluzionat astfel ca trebuie sa raman fidela unui singur stilist si m-am linistit sa experimentez alte „look”-uri, desi tanjesc dupa ele 😦
    Consider ca o mana buna si o tunsoare „asezata” te usureaza mult in coafatul ulterior. Bine, regula asta se aplica mai mult la parul ondulat; cel mai dificil e acela care nu e nici ondulat, nici drept (asa cum imi amintesc ca spuneai tu odata ca-i al tau).
    Dar am vazut des asemenea situatii in salon, cand am urmarit atenta clientele stilistul cu care colaborez, ca tunsoarea pare a fi „secretul” , lucru pe care-l depistasem si pe parul meu.
    Dar pana la urma, probabil ca toate stiti regula de baza: Ai par ondulat – il vei visa mereu
    drept, si invers…:)

  2. Eu fac parte din categoria persoanelor norocoase – imi aranjez parul destul de usor acasa, dar cu produse profesionale. Folosesc moate din burete, asa ca dorm foarte comod cu ele.

  3. eu fac parte din categoria persoanelor si mai norocoase:) . am parul usor ondulat de la natura si dupa baie pot sa il coafez singura cu uscatorul de par si o perie, fara nici un alt produs profesional :).

Lasă un răspuns

