Intrebare

frunzaAm gasit in Elle din aceasta luna revista Plafar, care prezinta o serie de cosmetice naturale, nu neaparat bio, dar de care eu nu am auzit (si nu le-am incercat). Scria de niste cosmetice Freeman… cred ca le-am vazut in magazine si prin anii ’90. Stiti ceva despre ele? Merita efortul de a le incerca? Parca am asa, un chef de natural, ma rog, cat o fi de natural.

In alta ordine de idei, am niste cearcane groaznice de oboseala, de 3 saptamani muncesc foarte mult la serviciu si am o senzatie acuta ca imi apar riduri sub ochi. Probabil ca va trebui sa recurg iar la machiaj mai mult decat kohl si mascara… va tin la curent! 🙂

16 păreri la “Intrebare

  1. buna,nu prea sunt naturale ca au o groaza de prostii in ele,dar le gasesti la megaimage,eu am de la ei un scrub facial si un fel de scrub de picioare,nu sunt niste produse spectaculoase,dar ajuta

  2. Gama Organic de la Freeman a aparut recent la noi. Stiu pentru ca mie imi place firma si am mai urmarit ce apare pe la noi. Gama organica e f laudata prin reviewuri, eu nu am incercat-o inca. Preturile sunt intre 30-70 lei.

  3. Camelcutza, si eu stiam la fel, ca sunt „naturale” oarecum… si nu asta ma intereseaza, ci daca are efecte. Cum spune Jullya, am vazut si eu reviewurile, dar atat.

  4. Eu am scrubul de corp de la Freeman, pt ca-l gasesc rapid prin hypermarketuri Cora. E in jur de 15 lei si-si face treaba. Zic ca ar avea zahar in el.

  5. cosmeticele Weleda sunt 100 % naturale iar unele dintre ele au chir ingrediente bio. Eu am avut Weleda crema de fata, demachiant si crema de corp. Pot sa spun ca sunt bune si au efect datorita vitaminelor conservate in mod natural in produse. Cele de la Plafar sunt orice numai naturale nu. Sunt produse ca toate produsele, doar ca au undeva al 15 ingredient un extract de nu stiu ce..unele sunt bunutze sau bune dar depinde si de tipul de piele.

  6. Laura, nu am auzit de Weleda..
    Emi, nu mai cumpar nimic de gomaj, folosesc de mai bine de un an manusa marocana 😉 – doar 2 euro si isi face mai bine treaba decat orice crema incercata pana acum!

  7. Weleda e o firma nemteasca de cosmetice 100 % naturale. Cel putin in Germania sunt f cunoscute si apreciate. Stiu ca se gasesc si in Romania.

  8. Am rasfoit si eu revista Plafar(pe care o primesc acasa in baza cardului de fidelitate). Ador magazinul acela asa cum adora copiii magazinele de jucarii si viseaza la ziua in care toate jucariile de acolo se muta in camera lor… 🙂 Nu rezist sa „intru doar sa ma uit” fara sa gasesc ceva de care „am neaparat nevoie” :)) – tipic feminin, nu? Si plec mereu cu completari la „wish list” …

    Laura spune ca „produsele de la Plafar sunt orice, numai naturale nu” ?!?!!!! HA! Pe ce temei afirmi asta, Laura? Te cred ca produsele Weleda sunt 100% naturale, dar fa-ma si pe mine sa cred ca Plafarul vinde abur.

    Si ca tot veni vorba de Plafar, ultimele achizitii (sapt. trecuta):
    -o crema cu uree 15 % cu stejar, lemn dulce,galbenele, germeni de grau, acid lactic – pentru descuamari si piele f.uscata si iritata. Nu o folosesc ca atare, o s-o combin cu ceva ca sa mearga la tenul meu. Contine petrol, dar m-am facut ca nu vad.
    – ulei esential de trei frati patati- e util in acnee, eczeme, infectii ale pielii. L-am luat pentru compresii in combinatie cu propolis glicolic- fara alcool, cand imi apare cate o zgaiba pe fata.
    – ulei esential de galbenele – cicatrizant si antiinflamator. ( la nevoie, in salon)
    – ulei esential de musetel – antiinflamator, antiseptic, bacteriostatic…etc ( la nevoie in salon)
    – solutie pentru pete si urme brune pe care o adaug de regula in „masca de weekend” ( acea masca naturala)

    Miranda, am vazut si eu in revista ultima pagina dedicata produselor Freeman. Am avut o crema de
    maini de la ei, acum cativa ani, cumparata din Gima. Sunt vechi pe piata, insa atunci nu erau BIO. Vad ca sunt schimbate produsele, cel putin la ambalaje 🙂 Nu pot spune ca m-a impresionat cu ceva anume crema aceea – o crema clasica si cam atat. Poate acum sunt altceva… in cazul in care au schimbat si retetele.

    Dar stii ce mi-a atras atentia in catalog? Produsele Planter’s( planters-cosmetice.ro). Vad ca am facut deja o obsesie pentru aloe vera, au o linie completa pe baza de aloe care mi-a facut cu ochiul. Daca stiti ceva de ei spuneti-mi si mie, va rog.

    Vizavi de cearcane, incearca si asta: 1 fiola vit.K (fitomenadion) in amestec cu crema de ochi – seara la culcare.

    P.S. Sa stiti ca mereu imi propun sa scriu mai putin, dar nu reusesc 🙂

  9. Pai Dana, ma uit la ingrediente..ok ok poate am fost prea dura, dar ce am avut eu cel putin continea cam asa ( doar un exemplu la intampalre): extract de galbenele, extract de lavanda, prunus dulcis, metylparaben, etylparaben, prolybetylparaben, glycol, parafina. Prin urmare, jumate extracte naturale jumate tot chimicale. Acum da, imi cer scuze, am laut in considerare cremele si demachaintele, dar da exista si diferite uleiuri care de acord sunt 100% naturale.

  10. Multumesc mult, Miranda. Dar sa stii ca si eu mai gresesc (e omeneste doar), mi se mai intampla sa „o mai dau in bara” 🙂 cateodata, asa cum sunt inca o groaza de lucruri pe care nu le stiu. Dar incerc sa respect o regula: nu cunosc, nu ma bag – decat sa spun bazaconii mai mari decat mine 🙂 Intervin doar in cazul in care am o baza solida si intemeiata sa fac asta, pentru a putea garanta oricand cu probe pe afirmatiile mele.
    Cred ca ai remarcat ca sunt dependenta de blogul tau 🙂 nici nu-ti imaginezi cate am invatat si de aici…

  11. Eu am încercat de-a lungul anilor produsele Freeman şi unele chiar mi-au plăcut. Scrubul de corp şi loţiunea de corp din gama Truly Luscios, scrubul pentru faţă şi picioare, o cremă pentru picioare Peppermint plum sunt printre favoritele mele. Nu mi-a plăcut crema de mâini de la Freeman, nu hidrata pielea în profunzime. Şamponul şi balsamul nici atât.

  12. Miranda, pt ce folosesti vitamina K ? Stiam ca exista numai in farmacii, folosita in special pt ajutarea coagularii sangelui.

  13. Emi,
    Cele mai eficiente creme pt tratarea cearcanelor si pungilor datorate oboselii sunt cele pe baza de vit K si retinol. Se gasesc mai greu (in comert) in asemenea combinatie, plus ca nu prea-ti vine sa cumperi toata farmacia pentru diverse probleme care intervin peste noapte. In cazul in care in trusa cosmetica de urgenta nu exista si o crema pt „ochi obositi”, se poate adapta una exact asa cum i-am recomandat Mirandei.

    P.S. Am observat un lucru (valabil si aici si la mine) :
    Fetelor, inainte de a lansa comentariile aruncati o privire peste postarile anterioare, e posibil sa se fi discutat deja problema care va intereseaza. In plus, veti ramane cu siguranta cu lucruri „bine de stiut”.

  14. Vitamina K pentru cearcane o amestec cu crema de ochi si o „masez” pana intra in piele sau o las ca o masca pentru o anumita perioada de timp si apoi o indepartez?

  15. Laura, vit.K o aplici prima si imediat dupa ea crema. Le amesteci practic pe piele, se formeaza ca o emulsie. Prin miscari circulare activezi circulatia in zona ochilor pt a facilita absorbtia. Daca nu a patruns complet, las-o acolo. (nu trebuie sa-ti aplici un tub 🙂 crema cat un bob de mazare si o fiola vit.K pt ambii ochi) Cel mai indicat este sa le folosesti inainte de culcare, deci vor ramane pana dimineata … sa zicem ca o masca.

Lasă un răspuns

