De prin saloane

cosmeticaSunt adepta 100% a urmarii cosmeticienei favorite pe la locurile ei de munca. De n ori, in saloane cu pretentii, am gasit personal mediu, pentru ca acela a fost disponibil in momentul angajarilor. Iar personalul de top, de multe ori se mai si plimba, pentru ca nu ii convin programul, salariul si multe altele. De atatia ani, schimb saloane, cosmeticiene, hair stylisti… ca m-am si saturat.

De multe ori, am dat, in saloane de Cellu, cu pretentii, peste baieti care facusera inainte masaj la Obor (si care au facut apoi, de la caz la caz, bine sau nu, Cellu).

La fel cu cosmeticienele: pe cuvant, la epilat, conteaza numai tehnica, „mana”. In rest… durere, pudra talc, muzica Buddha Bar in surdina si eu amarata pe patul cosmetic. Cea mai durabila coafura mi-o face, in continuare, doamna Lenus de la Igiena. Nu imi vopsesc insa parul la dumneai si nici nu il tund :D.

10 păreri la “De prin saloane

  1. sunt total de acord cu tine in rpvinta hai-stylistului,mie mi-e groaza de tuns si de-aia mereu ma tund la aceeasi persoana,cred ca daca nu as mai gasi-o nu m-as mai tunde ani multi

  2. Miranda, scuza-ma ca intervin astfel pe „terenul” tau, dar aceasta surprinzatoare aparitie in blogosfera de beauty mi-a impresionat toate simturile :)). Chiar am savurat (si m-a destins) „subiectul” la maxim. Insa cel mai mult m-a marcat profilul sau, ” Puteti doar sa va adapati la izvorul nesecat al prostiei mele , pe care sunt fericit sa o impart cu voi toti.” Superb! Extraordinar! Mult mai presus de cuvinte!

    P.S. Foarte provocator noul post. 🙂 E foarte tarziu (mult peste miezul noptii), cu siguranta revin si ma alatur si eu parerilor voastre despre…

  3. Dana, am trecut prin atatea saloane, incat cred ca pot vorbi cat de cat „avizat” cand spun ca la probleme mai aparte, trebuie urmat omul si nu sa te incanti la salon in sine…

  4. Bogdan, multumesc de invitatie, dar nu fac schimb de linkuri, ci am in blogroll strict site-uri si bloguri pe care le urmaresc si care se apropie de tema blogului meu. Succes!

  5. Asa cum iti spuneam azi noapte 🙂 cand am citit articolul, dezbaterea m-a „lovit” exact unde ma
    durea 🙂 … marea mea dilema, si anume: ” care sunt criteriile dupa care alegem: salonul sau persoana? Si tu stii cel mai bine cat am analizat si mi-am pus zeci de intrebari inainte sa-mi deschid salonul, cand eram nehotarata din multe privinte. Noroc ca am avut un sfatuitor excelent, si-ti multumesc. Chiar astept si eu parerea fetelor… Bine, ca pulsul Bucurestiului difera de cel din Iasi,insa modul de a privi lucrurile ar trebui sa fie acelasi.

Lasă un răspuns

