Nu imi place

Gata, recunosc, nu imi place deloc moda anului… asa-zisa reinventare a anilor 80. Mi s-a parut groaznica si atunci (ma rog, eram copil, dar tot imi amintesc), insa „reinventarea” din 2009 ma oripileaza – la fel si produsele promovate in rubricile de shopping ale revistelor feminine.

De exemplu, in rubrica „Cum se construieste o garderoba cu stil” din ultimul Styler (revista e profesionista, facuta de Edipresse, care au si Elle, Avantaje si Viva), ma asteptam sa vad produse wow, ca doar este revista mall-ului Baneasa si au de unde sa aleaga…

Bleah! Nenorocirea este ca aceste produse sunt, de fapt, in magazine. Ma intreb daca le cumpara cineva…

machiaj aiuritorLater edit: a innebunit lumea!

Hainele sunt in linie cu machiajul (ori invers) si iata ce am gasit in Elle France ca se poarta la Paris (adica pe podium, nu pe strada!).

Tzopenia poate fi chic, nu? Lol, mi-am raspuns singura…

6 păreri la “Nu imi place

  1. Camelcutza, eu sper sincer ca nu innebuneste nimeni dupa hainele astea si ca este doar o chestie de reviste 😀

  2. Pe mine una ma enerveaza tendintele astea. Nu inteleg de ce multe femei iau mot-a-mot tot ce se spune in reviste sau mai stiu eu unde citesc ele ultimele tendinte. Ar putea bine mersi sa se ghideze dupa o idee si apoi sa se dezvolte singure. As dori mai multa originalitate. Sa nu se mai gandeasca `vai de mine nu sunt in trend` uras chestia asta. Si urasc gandul ca voi ajunge sa vad pe strada iar mingi disco:)). Anii 80 mi se par lipsiti de bun gust, cred ca nici ani 90 nu au fost atat de oribili ca cei 80. Bleah..atata mai pot spune.

  3. Mda, tocmai am citit si eu ce recomanda asa-zisii nostrii designeri si nu pot spune ca am fost incantata. Cred ca kitchul va fi chic de acum incolo. Astept si ’80 hairstyle cu acelasi interes precum astept umerii falsi si machiajul strident.

  4. Eu cumpar des reviste de femei, inclusiv sa ma zgaiesc la cafea pe pictorialele de moda. Numai ca momentan, chiar nu imi plac. Si mi se pare ca au luat-o razna pe mai multe planuri. In Elle sau Marie Claire de octombrie, nu ma stiu exact in care, au un pictorial cu o „mireasa” care are sigur 14-16 ani. Arata aproape obscen. Bleah!

Lasă un răspuns

