Machiajele bio

couleur caramelNatural Paris este o firma romaneasca care are magazine ce importa produse bio de machiaj si cosmetica din Franta, cu o atmosfera placuta si cu un site mai putin reusit: www.naturalparis.ro. Mi-a parut rau sa aud ca si-au inchis magazinele din Auchan si Grivitei, dar m-am bucurat sa le descopar noul magazin din Dorobanti, de langa Sepala.

Insa la Paris am avut supriza neplacuta sa dau pe un fard pe care l-am cumparat la Bucuresti cu cca. 55 lei, doar 9 euro. Vestea buna este ca la Bucuresti au promotii, de obicei reduceri de 8%, asa ca ajungem cam la aceiasi bani – iar fardul Couleur Caramel este cu adevarat foarte bun, printre putinele biocosmetice care imi plac.

Voua ce v-a atras atentia din zona bio, sa va placa cu adevarat?

Categorii: Biocosmetice, Miranda | 17 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

17 păreri la “Machiajele bio

  1. voi credeti ca exista asa ceva? vopsele de par care nu-sh ce minuni fac la par? machiaj bio? eu nu cred, sincer. si mai stiu inca un lucru: cele mai puternice otravuri se fac din plante, asa ca…:)

  2. henna intareste firul de par si il si coloreaza…deci e o vopsea.normal ca plantele fac rau,tocmai de aceea produsele cosmetice se fac toate din plante care fac bine,acum tu daca stii ca matraguna otraveste,te dai cu ea pe fata sau o mananci?in concluzie,ai scris ceva ca sa nu taci…

  3. draga camelcutza,

    daca tu esti asa desteapta, e perfect. eu asa sunt, mai prostuta, nu m-a inzestrat Dumnezeu cu prea mult minte, dar e bine ca unii dintre noi sunt asa, ca tine, si compenseaza 🙂

    eu stiu un lucru: ca vopseaua, oricat de bio sau nebio o fi ea, este o chestie invaziva, ea patrunde in firul de par, deci…

    singura mea rugaminte este sa retii un aspect (si Miranda spunea asta in cateva randuri): noi aici de dam cu parerea si ne spunem parerile, asta neinsemnand ca ce spunem noi aici trebuie urmat de catre cineva. vrei sa angajam niste experti care, dupa ce postam noim sa verifice postarile si sa le corecteze?

    faptul ca esti tu fan henna e problema ta, dar crede-ma, de indata ce vei discuta cu un chimist si iti va face o analiza a minunatiei bio, iti vei schimba parerea.

    sa-mi fie scuzata indrazneala de a fi spus si altora ce am invatat de la mama (care asta face, analize de laborator, la ministerul sanatatii, cea care da avizul ministerului sanatatii pentru orice crema, vopsea, produs de acest gen).

    eu una ma vopsesc, deci nu ascult sfalturile, asta e. ma voi gandi insa serios daca sa-i duc stilistului meu vopsea henna sa ma vopseasca 🙂 🙂

  4. Fetelor, nu va mai certati… eu, personal, nu sunt convinsa ca machiajele bio sunt mai bune decat altele. Probabil ca dermatocosmeticele sunt mai ok, dar chiar nu ma pricep. Cand am cumparat asa ceva, a fost pentru atmosfera din magazin, pentru ambalaj etc. Insa in afara fardului de pleoape de la Natural Paris si a cremei Gamarde, nu mi-a placut nimic cu adevarat din zona Bio… si nu ma intorc sa cumpar voluntar decat Gamarde.

  5. Corydalis, suntem prin zona… dar e o perioada foarte grea si nu am avut cand si cum sa ne dedicam lucrurilor care ne plac. Ne intoarcem insa curand, multumim de gandurile bune 🙂

  6. Ella, sunt asa si asa. Mie imi place culoarea unui ruj si il folosesc. Ca si cele nebio, nu rezista insa mult…

  7. Nu am incercat. Din gama bio am avut o data doar o crema de corp. Nu stiu daca sunt bune etc, insa pt piele eu zic ca sunt mai bune decat dermocosmeticele. Dermocosmeticele contin si diverse chimicale, pe cand produsele bio sunt 100% din extracte naturale si nu au cum sa dauneze. Acum ma gandesc totusi ca poate intr-adevar la capitolul culori si rezistenta fardurile bio nu stau f bine…avantaje si dezavantaje. macar nu ataca pielea

  8. Eu sunt fan produse cosmetice bio, dar am incercat pana acum numai pudra/fond de ten, fard de obraz si luciu de buze de la Aubrey Organics. Pudra, care in descriere spunea ca acopera si poate inlocui fondul de ten, nu acopera nimic si doar mi-a facut fata fainoasa, fardul de obraz a fost superb, tine si are o tenta foarte naturala indiferent de nuanta, iar luciul de buze este luciu de buze (nu tine si se lipeste :)).

  9. Te astepta sa viziezi magazinul nostru online „pnaturiste” pentru a descoperi o gama cat mai variata de produse bio ecologice si naturale .Deasemeni impresia,opinia ta despre noi conteaza sau in cazul in care cauti un produs si nu l gasesi poate noi te putem ajuta .Penru toate acestea te asteptam pe forum.

  10. Fetelor, mancati sanatos ( fructe si legume, sub forma de salate si sucuri proaspat preparate), renuntati la Coca Cola, faceti sport in aer liber, renuntati la tutun si alcool si ve-ti avea cel mai frumos ten, fara sa folositi farduri. Ramaneti tinere cat se poate de mult.

Lasă un răspuns

