Disperare

siluetaM-am ingrasat. Este motivul principal pentru care nu am mai scris pe blog, imi era rusine sa vorbesc despre beauty cu peste 20 de kg in plus in cinci luni.

Am mancat compulsiv, mai stiu eu ce, dar m-am ingrasat. Nu e vorba, maschez, ca la asta sunt maestra, dar 80 de kg sunt 80 de kg, mai ales la 1.62 m. Cand imi amintesc ca scriam oarecum indoielnic despre operatia Carlei cu inel gastric, imi e rusine acum…

Carla a slabit si e foarte fericita, dar a fortat nu stiu cum cu mancare si a intrat din nou in operatie pentru recalibrare sau cam asa ceva. Nu stiu, ca nu prea vrea sa vorbeasca despre asta – iar cicatricile nu mi le-a aratat niciodata.

La finalul lui septembrie sunt programata la consult la dr. Munteanu, pentru gastric sleeve, imi e frica de mor, dar nu vreau sa se agraveze sa sar de 80 de kg si apoi sa fiu fericita ca am ajuns la 70 in cel mai fericit caz… O sa va tin la curent.

Ah, si inca ceva. Am tinut regim cu Mihaela Bilic, am slabit spectaculos si imediat ce am inceput sa mananc normal (ca sotul meu, de exemplu), m-am ingrasat enorm. Regimurile nutritionistilor nu sunt decat diete hipocalorice, la care reactionezi doar la inceput si despre care poti afla mai ieftin din cartea lui Carmen Bruma. Si fac deja sport cu antrenor personal de doua ori pe saptamana, trebuie sa ajung la de trei ori, minim. Tineti-mi pumnii, nu mai am in cap decat sa ajung la 50 de kg, nimic altceva, parca mi s-a golit creierul de orice alte ganduri!

41 de păreri la “Disperare

  1. Draga mea stai linistita in viata noi femeile parca suntem menite sa fim intr-o continua lupta. cred ca ai suficienta ambitie incat sa ajungi la kg dorite.Ce am invat de-a lungul anilor plini de diete(slabit-ingrasat)ca nimic nu e miraculos si etern.Presupun ca stii si tu ca trebuie sa iti schimbi stilul de a manca..astfel incat sa iti poti permite micile „ilegalitati”.Spre exemplu eu din pacate si spre rusinea mea am tinut o dieta cu acele prostii de pastile chinezesti..stiam riscurile,efetul yo-yo smd..insa dupa terminarea „tratamentului” mi-am propus sa manc moderat si a trecut 1 an jumate si la loc nu am pus decat 3 kg din cele 10 scazute.Acum de aproximativ 2 luni urmez o dieta in care mi se permite sa manc,nu ma infometez si fac sport..rezultatele incep sa apara.
    Eu iti urez succes in tot ceea ce iti propui:D

  2. Am o fosta colega de lucru care si-a facut operatia, este ok dpdv al sanatatii si a slabit incredibil. E foarte important sa te simti bine cu tine si daca operatia asta iti aduce impacarea, go for it. Sa nu-ti fie frica, o sa vezi ca merita sa treci prin asta. Asteptam sa revii pe blog cu articole in care sa simtim din nou tonul de femeie increzatoare si frumoasa 🙂

  3. Buna, Miranda
    subscriu parerilor lui Mika si Jili. sunt sigura ca vei reusi!
    si eu ma „lupt” cu kg, am inceput sa fac sport regulat de 4-5 ori pe saptamana, control in ce priveste mancarea si chiar ma simt magulita de observatiile celor din jur.
    inceputul e putin mai greu si faptul ca ai constiezat ca e cazul sa faci ceva, e un lucru bun.
    va fi bine! si sa ne inspiri in continuare!

    cu mult drag,
    C

  4. Corydalis, Becky a scris acest post, nu eu. Oricum, nu se poate opera pana prin iarna din cauza imposibilitatii de a lua concediu si pana atunci, va face doar consult si va incerca metodele clasice in continuare. Am citit si eu pe net despre operatie si se pare ca este fundamental sa faci inainte si dupa sport, asa ca trebuie sa se pregateasca. Totusi, sper ca va slabi oricum suficient incat sa se razgandeasca. Cine stie ce complicatii pot apare?!

  5. Becky…..mai ai cateva luni la dispozitie, timp in care, cu putina vointa, poti reusi!!! Trebuie doar sa ai incredere in tine !!!….

  6. draga becky, in primul rand as vrea sa iti spun ca si eu sunt intr-o situatie aproximativ identica… nu stiu insa daca tu intre timp ai scapat de probleme, eu sunt acum adancita in problema asta si simt ca nu mai pot singura.

    am nevoie de sustinere, sa am cu cine sa discut despre problma asta fara sa ii simt „indiferenta”, o indiferenta absolut normala atunci cand tu nu ai aceeasi problema cu interlocutorul.

    am cateva bune prietene care ma vor ajuta mereu cu price problema as avea, dar cand vine vorma de a le spune despre dieta x sau y, din pacate, ele fiind absolut slabe si frumoase, le simt lipsa de interes. poate doar mi se pare, stiu si eu?

    am inceput o dieta oarecum disociata, diferenta fiind ca la aceasta dieta se manaca fructe dimineata, iar restul meselor sunt disociate, pe zile.

    sper sa dea rezultate caci dupa aceea sigur ma voi pastra la kg la care voi ajunge.

    tu mai esti la dieta? mai este cineva?

  7. buna! nu iti face griji, si eu am facut op de gastric sleeve , operata de Rubin Munteanu acum un an si jumatate am ajuns de la 100 la 56 in aprox un an. toata viata am fost stresata de mancare si m-am simtit vinovata, acum mananc orice!!! orice!!! in cantitati normale dupa un an stomacul se mai largeste cam dublu de dupa op si asa ajungi sa mananci mese normale de om normal, slab.Dar deja cand incepi sa mananci normal esti slaba si este foarte usor sa te mentii. mie mi s-a schimbat viata mai mult de 100% sunt super sanatoasa, mananc ce vreau, operatia de micsorare a stomacului este cea mai revolutionara metoda. Semnele fiecare in parte sunt mai mici decat cea de apendicita. Primele 3 zile dupa op au fost cele mai grele apoi restul mi s-a parut floare la ureche, doar sa ai grija n primele 6 luni sa asiguri vitamine minerale etc. Am de abia un an si jumatate si ma mentin de mai bine de 6 luni , e ceva! inainte daca duceam o luna de mentinere dupa o cura. numai spun de eectul yoyo , imi e frica sa nu se largeasca in timp mai mult, dar asta depinde de mine sa am grija sa nu fiu lacoma si sa mananc calm incet si nu pana plesnesc, imi fac o portie in fafurie cat stiu eu ca pot manca si atat, inainte exageram mancam pana la refuz dar asta sigur duce in timp la largire. Mai trebuie in perioada de un an sa lucram si la mentalitate, mod de mancat, ce e sanatos etc, dar oricum e mai usor de facut toate astea cand ne saturam de 100 ori mai repede. Ma uit in oglinda si nu pot sa cred ca sunt eu, nu credeam! nu credeam ca o sa mai fiu vreodata in viata mea atat de slaba. Gastric sleeve este cea mai usoara metoda si cu rezultate garantate pentru oamenii f ocupati ori puturosi

  8. Buna!!
    Stiu ce inseamna sa vrei sa slabesti, chiar daca eu am slabit putine kg ( aproximativ 10 kg).Am tinut o dieta care s-a transformat intr-un mod de viata ( trebuie sa recunosc ca inca mai mananc cate o tableta sau doua de ciocolata neagra 85% sau cate o prajiturica pentru ca-mi plac dulciurile si nu ma pot abtine; urmatorul pas pe care mi l-am propus este sa elimin definitiv zaharul).
    Este greu, credeam ca nu voi reusi. Am avut dorinta, motivatie, rabdare si am reusit!
    Asa ca inteleg perfect. Aveti toata sustinerea mea!!!!

  9. Buna, Femeie Independenta si Puternica, imi face placere sa te cunosc si imi place si blogul… Si eu cred in asemenea combinatii mai degraba, dar sunt atatea varinate si forme de deznadejde, incat la un moment dat sunt convinsa ca unele dintre noi clacheaza.

  10. Interesanta chestia cu Mihaela Bilic. Am citit cartea ei si am slabit 10 kg in 6 luni, fara sa le pun la loc. Regimul cu ea era foarte strict? Cel din carte mi-a priit si mi se pare logic.Si acum mananc dupa principiile lui, si nu am castigat chilograme deocamdata.Interesant.

  11. Corina, este ca in carte, dar te tii de el pentru ca ai vizite periodice. Problema este sa nu te duci catre sarmale apoi, asa cum a fost in cazul multora care s-au ingrasat ulterior… si sa nu te lasi de sport.

  12. Te inteleg perfect. Si eu am acceasi inlatime ca si tine si cand am vazut ca ma apropii de 70kg m-am speriat si am reusit sa ajung la 55 si sper sa am cam 50kg pana la revel. Oricum eu iti doresc bafta si sa te tii de sport si mancat sanatos :*

  13. si eu am fost dolofana ..ca sa nu zic obeza..la 1,50 inaltime am „acumulat” de a lungul timpului nu mai putin de 93 de kg…ceea ce era enorm …am incercat de cand ma stiu sa tin regim ..am incercat de la otet pe stomacul gol pana la disocieri si altele…tot ce era la ora fixa si cantarit era taiat de pe lista pentru ca nu am avut niciodata un program fix..asa ca ultima sansa era o operatie .am avut noroc cu un tata sponsor si un dr minunat Rubin Munteanu (fara reclama)..cand am intrat in operatie am gandit ca am 2 variante: 1 sa mor (ceea ce oricum se intampla mai devreme sau mai tarziu pentru ca mancam atat de mult incat erau sanse sa ma gaseasca ai mei explodata pe pereti ) sau varianta 2 sa ajung o tipa bine..care ar avea moralul ridicat si ar pleca in viata cu o alta sansa.. daca am avut ezitari..as minti sa zic ca nu..dar ezitarea era prea tarzie pentru ca eram deja pe masa de operatie si eram deja bandajata si cu perfuzia in vena..a fost o operatie iar dupa 3 zile am plecat acasa.as minti sa va spun ca e usor..dar merita..dupa 10 luni am ajuns atat de slaba incat am luat vitamine sa ma mai pun pe picioare..adica dupa ce am plecat de la cele 93 de kg..am ajuns la 55..sa ma lovesc in propriile mi oase..acum dupa 3 ani de la operatie..m am stabilizat si am oscilatii de 2 kg..58 60..nu sunt slaba..sunt convinsa ca as mai putea slabi..dar nu e cazul sa defilez pe podium.sunt o tipa bine..sunt fluierata nu huiduita..sunt atragatoare si sanatoasa ceea ce e cel mai important.analizele sunt ok iar de mancat ..mananc orice dar in cantitate mai mica decat inainte..dacvrea cineva mai multe detalii va stau la dispozitie cu poze, nr de telefon si detalii in ceea ce priveste operatia.as vrea sa fie cat mai multe in pielea mea..sa se simta cum ma simt eu si sa arata chiar mai bine decat mine

  14. Buna fetelor. Curand ma voi opera si eu tot la dr. Munteanu si sincera sa fiu am cam intrat in panica pentru c-am vazut ca sunt si persoane care n-au slabit asa spectaculos. Poate au gresit ei undeva…nu stiu…
    @Andreea te-as ruga daca nu e prea mult, sa-mi lasi si mie un numar de telefon. Mi-ar face mare placere sa vorbim. Multumesc.

  15. Buna fetelor. Curand ma voi opera si eu tot la dr. Munteanu si sincera sa fiu am cam intrat in panica pentru c-am vazut ca sunt si persoane care n-au slabit asa spectaculos. Poate au gresit ei undeva…nu stiu…
    @Andreea te-as ruga daca nu e prea mult, sa-mi lasi si mie un numar de telefon. Mi-ar face mare placere sa vorbim. Multumesc.

  16. Doamneeeee imi cer scuze, dar se pare ca n-am probleme numai cu netul ci si cu vederea…Mii de scuze.

  17. si eu sunt operata si tot de dl.dr.Munteanu si ma simt tot f.f. bine dar am ajuns sa cam lesin si nu prea mai am siguranta tare mult as vrea sa pot vorbi cu cineva operat de mai multi ani 2-3-4ani sa vad ce fel se simte si eventual ce fel de vitamine a luat.ehe…de emotii am uitat sa dau buna seara dar va zic acum ampreuna cu multe urari de sanatate si binenteles sa aveti cate kg.va-ti propus.

  18. m-am operat de gastric sleeve acum un an si jumatate de la 109kg am ajuns la66kg imi doresc sa mai slabesc 10kg daca nu macar sa ma mentin la aceasta greutate sunt foarte multumita ca am facut aceasta operatie care m-a scapat de diabet tip2 de un an nu am mai luat tratament iar pana sa ma operez luam 3 pastile de siofor850 si 1diaprel iar glicemia era intre 180 -250 acum o am intre 86-110 dar 110 cand gust 1bucatica de ciocolata sau o inghetata mica.Am 44 de ani dar ma simt ca la 20 de ani .M-am inscris cufiica mea la sc post liceala as med generalisti si sunt foarte bucuroasa cand cei din jurul meu ma cred sora mai mare afiicei mele si nu-mi dau mai mult de 28 de ani .MULTUMESC DIN SUFLET d-nului dr copaescu ca m-a vindecat de diabet steatoza hepatica si de acea obezitate morbida pe care am avut-o ii multumesc ca m-a facut din nou tanara si frumoasa si in fiecare zi ii multumesc lui DUMNEZEU ca mi-a dat sa-l cunosc pe acest minunat OM .D-ZEU sa-i binecuvinteze mainile cu harul lui viata lunga si sa faca minuni in continuare .

  19. buna,aurelia te rog sa-mi spui si mie cate ceva despre costuri,analize,c-am la ce suma se ridica tot.multumesc.

  20. buna.daca te intereseaza cel mai bine suni la as dr copaescu la nr 0751109297 si intrebi tot ce vrei sa sti.D-nul dr Copaescu incepand cu luna mai a.c o sa opereze la clinica delta promedical unde analizele te costa in jur de 1800 lei iar operatia de gastric sleeve 6500euro.Daca mai opereaza si la sp sf Ioan operatia costa3800 euro iar analizele tot 1800 pt ca le faci la clinica delta promedical.Dar cel mai bine dai telefon as ANDREEA TICA se numeste este foarte draguta si te lamureste .

  21. Si eu am facut operatia de gastric sleeve , am slabit intr-un an 53 kg. , 2 luni am stationat iar de 3 luni am inceput sa ma ingras…masi se depune pe burta :(((((Puteti sa ma ajutati sa opresc ingrasarea?

  22. buna Mariana dar cate kg ai luat in 3luni si ce alimente consumi este important sa stiu numai asa iti pot da un sfat care sa te ajute.Daca ai grija sa duci un stil de viata sanatos adica miscare si sa consumi alimente fara grasimi totul degresat carbohidrati mai putini dulciuri putine si doar ocazional.Mananca legume fructe lactate degresate carne de pui curcan peste oua fierte nimic prajit totul sa fie fiert fript sau la cuptor ulei foarte putin la orice mancare este foarte bun cel extra virgin de masline sau cel de seminte de struguri care este foarte sanatos pt noi femeile. bea cel putin 2l de lichide si anume ceai verde cu lamaie apa sau apa plata cu lamaie inlocuieste sucurile dulci cu aceste bauturi daca iti faci un suc natural de fructe il poti bea indoit cu apa pt ca si fructele stoarse au calorii mai multe.DACA AI GRIJA SA RESPECTI ACEST STIL DE DIETA nu ai cum sa te ingrasi .Nu mai manca dupa ora 6-7 nu consuma fructele seara este bine sa le mananci dimineata sau intre micul dejun si pranz nu bea nimic lichide inainte de masa cu30minute sau dupa masa pt ca ingrunezi digestia este foarte bine sa bei 1cana de ceai naturavit la1ora dupa ce ai mancat renunta la paine noi oricum mancam cantitativ mai putin poti inlocui painea cand ai o salata de vinete cu ardei sau poti lua de la kaufland acele uscatele din cereale care nu are decat 25 de calorii 1buc 2buc sun suficiente la o salata de vinete sau altceva ce vrei sa iti pui. Sper sa te ajute sfatul meu ,iti urez succes daca vrei sa mai slabesti sau sa te mentii.

  23. Buna ziua!!
    M-am tot uitat la comentariile voastre si vroiam sa cer si eu un sfat…!! In urma cu 4 ani am mers impreuna cu sotul meu la nutritionist ,in 6 luni slabisem 35kg care s-au pus cam in 2 ani …. Acum am ajuns sa cantaresc in jur de 98 de kg la 1.70 cm si sunt cam disperata!!!! In acesti 4ani vrea sa spun ca am cumparat toate pastilele de slabit de pe piata….bineinteles ca slabeam 7,8 kg si in scurt tikp le puneam la loc ….. As vrea sa fac operatia dar vroiam sa stiu daca ati avut probleme dupa aceea ,daca poti manca la fel , daca poti avea copii, daca sunt dureri dupa operatie …..

  24. Ok, nu pot sa nu comentez dupa ce am citit aberatiile de mai sus (ale unora, nu toate) In primul rand dna dr. Mihaela Bilic nu sustine regimul hipocaloric strict, ci doar o diminuare a aportului caloric cu 100 kcal fata de necesarul zilnic, astfel garantandu se o pierdere de aprox 1kg pe sapt. Ea deasemenea nu sustine ideea de dieta ci de mancat sanatos, un stil viata. Eu sunt mandra ca am reusit sa slabesc cu ajutorul ei de la 78 kg la 52 in doar 6 luni (da, e adevarat, nu am niciun rost sa va mint.), avand 1 63 m. Nu se face sport in tot acest timp pentru ca asta ar creste si mai tare pofta de mancare. Nu am avut efect yoyo pentru ca pentru mine nu a fost dieta, si acum mananc la fel.. si ma mentin, fara sa fac sport. Nici nu visez la prajituri si alte tampenii.. cumparati calitatea nu cantitatea si orice vi se baga pe gat. Zaharul este cel mai raspandit drog de pe planeta! Deci nu mai urmati diete alte nu stiu caror doctori savanti peste noapte, v o spun pentru ca sunt doctor si stiu.. nicio dieta minune nu va face slaba, la fel cum operatia cu balon gastric este doar o alternativa de slabit pe termen scurt, ajungand la o dieta-chin toata viata, stand cu cutitul deasuptra capului, efectul yoyo amentindu va chiar viata. Aveti grija, si mancati sanatos!

  25. Buna! Am avut o prietena care s-a operat la dl. Dr. Rubin Munteanu pe data de 04 august 2011 si pe data de 17 August 2011 a murit, datorita unei tromboze. Va sfatuiesc ca inainte de aceasta operatie complicata sa va faceti toate analizele, inclusiv cele de tromboza si coagularea sangelui, deoarece ele nu fac parte din pachetul standard de analize.

  26. buna ! am citit cu atentie toate comentariile voastre.Sunt indecisa .Nu stiu ce sa fac.poate ma ajutati cu mai multe precizari.Am 45 ani sunt casatorita si am un copil .
    Am 98kg si 1.65m.,hipertensiune arteriala si tot disconfortul acestei greutati.Intotdeauna am fost mai plinuta,am urmat 6-7ani un tratament de sterilitate care s-a soldat cu succes,am avut o munca de birou,am lucrat la o banca,de ceva timp am ramas fara slujba ,iar kg nu se mai opresc sa se depuna.Sunt foarte tentata sa recurg la o operatie de micsorare de stomac,am incercat in trecut tot felul de diete si tratamente,(fara rezultate,dar foarte adevarat nici prea mult efort fizic si prea multe mese copioase)Ma intereseaza foarte mult demersurile care trebuiesc facute(trimiteri ,recomandari,analize si costurile)pentru a ajunge la domnul dr.Copaescu care se bucura de aprecierile voastre. va multumesc foarte mult!

  27. si eu sunt pe cale sa ma operez gastric sleev sunt programata 21-02-2012 la dr.Rubin Munteanu si mie tare teama as dori si eu ajutorul dv sa imi dati cate un sfat multumesc

  28. vreau sa merg si eu la o consultatie la d-l dr Munteanu.
    larysa in ce a constat consultatia si cat costa?
    multumesc!

  29. Buna, stiti ce e extraordinar? Faptul ca noi, oamnii grasi, parca suntem insemnati. Toti rugam din suflet, toti am plecat de la nemultumiri/traume/frustrari si am continuat, parca fanatici, sa incercam toate curele pe care le-am auzit, nutritionisti, sporturi, orice. Tot timpul cerem ajutooor si asteptam ca altcineva sa faca greul in locul nostru. Ma gandesc cu disperare la imaginea mea care se degradeaza zilnic si citesc in randurile voastre aceeasi disperare. Dar nu am vazut niciun om slab sa fie atat de disperat de diete, de mancare, de sport sau de ce nu, de operatii. De o perioada de timp am inceput sa observ ca ma recunosc in voi, dragilor si stiu exact ce simtiti. Probabil ca v-ati vinde tot pentru o stabilitate, pentru o zi in care sa rasuflati usurati ca nu mai sunteti grasi, ca nu mai atrageti priviri dispretuitoare. Sotul meu este slab, de 6 ani de cand suntem casatoriti si-a pastrat greutatea si mananca, bea tot ce isi doreste; doar ca nu este obsedat de ceea ce face. manaca linistit, atat cat ii este foame, fara sa vorbeasca disperat de masa urmatoare; nu mananca din frigider, nu fura, nu ciuguleste: II ESTE FOAME, MANANCA. Cred ca ar trebui sa ne reprogramam. Fac sport la sala si sincer, 80% din fete sunt grase. Merg la nutritionist, acelasi procent, daca nu mai mare. Unde sunt fostii oameni grasi care se intretin? Am ajuns la concluzia ca SLABITUL este una din cele mai profitabile afaceri si toti stiu ca suntem oameni slabi (disperati) si am face orice pt 1 kg in minus. Intrebati-va acum daca ar veni un produs nou pe piata si l-ar recomanda 10 persoane nu l-ati incerca? Eu zic ca da, pentru ca eu as face-o. Si acest produs acum este operatia bariatrica pentru mine. Vreau sa slabesc mult, definitiv, dar cum?Va citesc pe voi si-mi dau seama ce gresit gandesc si eu. Parca avem creierele resetate si programate sa mancam necontrolat. Hai sa ne ajutam, hai sa realizam cine rade de noi!!!!!! Alimenete sanatoase?! de unde, majoritatea sunt obtinute artificial.Dar si cei slabi le mananca.Deci? Cum e, dragilor, ne operam? Cred ca ar trebui sa fim mai responsabili, sa realizam ce bagam in gura, cat, cum. Dupa operatiile acestea mananci saptamani intregi mancare piure, nu ai voie deloc grasimi, dulciuri, etc..nu stiu dar ma intreb, daca acum as manca la fel, nu as slabii kilogramele astea? de ce sa mai fiu si taiata si cu 7000 euro in lipsa? Ce se intampla cu noi? Ce ne determina sa nu reusim simplu si natural? nu stiu, dar daca slabesti 1kg pe saptamana, inseamna aproape 50 kg pe an, deci la fel.
    Hai sa constientizam ca NOI ne facem rau, ca inchidem ochii si nu stim ce se intampla cu noi.
    Va doresc mult succes

  30. am citit cu interes postarile voastre, acum sa va spun un pic despre mine: am 38 ani, 1,64 m inaltime si 87 kg……..acum 1 an si 3 luni am avut 132 kg, deci am slabit 45 kg cu ajutorul principiilor mihaelei bilic din cartea „traiesc, deci ma abtin”
    alte comentarii nu mai fac, trageti singure concluziile
    o ultima precizare, continui sa slabesc

  31. In atentia fetelor care doresc sa apeleze la solutia chirurgicala pentru a slabi: desigur, este alegerea fiecareia dintre voi, fiecare are argumentele ei. Mie, personal, argumente de genul celor enuntate de Anda, „Gastric sleeve este cea mai usoara metoda si cu rezultate garantate pentru oamenii f ocupati ori puturosi” mi se par prea periculoase pentru a fi facute cu atata convingere. Nu intotdeauna „rezultatele sunt garantate”. Nu, uneori, mor oameni!! Am mai postat chiar si pe acest blog/site, la alt topic, dar imi permit sa reiau aici nu pentru a deturna pe cineva din drumul pe care il alege ci pentru a-l opri din acest drum, cateva minute, pentru a reevalua situatia si a fi sigur ca face cea mai buna alegere pentru viata lui:
    Experienta noastra cu dl. Dr. Rubin Munteanu ar putea fi rezumata asa:
    • 25 de ani
    • fiica, sora, sotie, mama, colega, prietena
    • G = 105 kg, T = 1,72 m
    Se interneaza pentru Gastrectomie Sleeve la Euroclinic, interventie (gastrectomie longitudinala pe cale laparoscopica) efectuata de dl. Dr. Rubin Munteanu pe 4 august 2011.
    Evolutie post-operatorie favorabila, se externeaza pe 6 august in curs de vindecare chirurgicala cu recomandari si tratament specific.
    12 august 2011, ora 22.56, se interneaza la Sf Ioan cu diagnosticul “rectoragie. Status post gastrectomie sleeve si la 72 ore tromboza de vena porta si vena mezenterica inferioara”.
    17 august 2011, ora 00.15 – se pronunta decesul
    Intre cele doua repere, momentul internarii si cel al pronuntarii decesului, se desfasoara un film halucinant, greu de crezut, foarte greu de acceptat: de la internare cu “stare generala mediocra si dureri abdominale de intensitate moderata” (toate citatele sunt extrase din raportul medico-legal de necropsie) la “stare generala multumitoare” a doua zi, activitate cardiaca si necesitatea resuscitarii in ziua urmatoare, “stare generala satisfacatoare” pe 15 august cu deteriorare rapida pana la producerea stopului cardio-respirator si deces putin dupa miezul noptii.
    Daca s-a facut tot ce se putea face, daca s-a intervenit corect si la momentul potrivit sau nu, sunt cateva din intrebarile pe care familia si le pune de aproape un an, cu siguranta, zilnic. Raspunsurile pe care nu le au inca vor incerca sa le afle, demersuri legale in acest sens fiind initiate.
    Motivul pentru care isi fac cunoscuta experienta este unul de avertizare. Cu siguranta, oricine, aflat in fata luarii unei decizii privind o interventie chirurgicala (fie si una descrisa ca fiind “un procedeu terapeutic pe cale minim invaziva”) isi pune probleme, are intrebari, are temeri. Dar oare este constient ca se afla in fata unei decizii de viata si de moarte? Probabil, nu.
    Familiile afectate iremediabil de pierderea fiicei, surorii, sotiei si mamei care a fost Alina Maria Damban isi doresc sa nu mai treaca nimeni prin ce trec ei.
    Considerati alte optiuni si, daca interventia chirurgicala este obligatorie, asigurati-va ca doctorul pe care il alegeti va va acorda atentia necesara si, sau mai ales, post-operator! Oricat de renumit este.

Lasă un răspuns

