Dependenta de blogging

Bonsoir de Paris, unde sunt pentru doua zile de relaxare si acum, cu parul valvoi dupa dus si dupa ce am adulmecat pe geam cat de racoare este (si este si nu este…), inainte sa ies, am intrat putin online. Este clar, sunt dependenta de blogging :D.

Stau in zona Place de Clichy (nu va ganditi la prostii, ca sunt in aria boema, nu in cea plina de turisti invartitori in jurul elicei de la Moulin Rouge) si in seara asta, ca de fiecare data cand vin aici, ma voi rasfata la o poveste buna cu amici intr-un restaurant japonez.  Oui, mesdames, ma simt ca in vacanta, desi nu e chiar asa. M-am plimbat prin librarii, am luat niste accesorii mai aparte (bunica-mea va zice iar ca am dat banii pe genti de panza fara valoare) si, da, sa nu va vina sa credeti, am facut shopping la minim, doar putin Camaieu si Promod… si cateva cosmetice. 

Sunt foarte incantata de noul parfum Chantal Thomass, Osez-moi, foarte fructat si senzual. Este acum in editie limitata la Sephora (nu stiu daca a aparut si in Romania) si costa 64 de euro la 50 ml, absolut decent pentru o aroma noua. Aveam dubii daca merita, pentru ca Chantal Thomass e celebra pentru lenjerie, dar uite ca i-a iesit si parfumul ok.

Parca vad in viitor o crema anticelulitica de tip elixir de la Iulia Dobrin pentru I.D. Sarierri, pe principiul copy and adapt…

Lasă un răspuns

