Probleme cu transpiratia

De cand ma stiu, indiferent ca am avut kg in plus sau in minus, am experimentat „placerea” transpiratiei pana la buric (doamnelor, va rog sa scuzati expresia). O viata de epilat plus ras cu lama zilnic, de deodorante diverse (ce fericita am fost cand a aparut roll on-ul Mitchum!!!) si de culori neutre, care sa amortizeze socul vizual al umezelii. Mitchum

Ce nu am incercat… si acum imi amintesc asa-zisa doamna medic dermatolog care m-a sfatuit sa ma spal mai des, de era sa o iau de ciuf sa matur cu ea prin birou (a se intelege ca ma spalam deja zilnic, in acei ani, la axila, de minim trei ori pe zi, chiar si in toalete publice). Nu miroseam, dar se vedea umezeala pe bluze si asta ma deprima la maxim.

Odata cu diversificarea ofertei, ca sa zic asa, am incercat tot ce este in categoria 7 zile (gen Keops din farmaciile pariziene) si 48 h (numai Bourgeois e pe bune, restul de Garnier si Vichy – vrajeala!). A aparut problema distrusului de tesaturi, din cauza petelor albe… si am descoperit anti-transpirantele anti-pete. Ce chin, ce aiureala!

transpiratieSo… daca suferiti de transpiratie excesiva (se mai numeste si hipersudoratie), din experienta mea, singura solutie viabila este injectarea cu toxina botulinica (asa am cunoscut-o pe doctorita Leventer, care m-a impresionat foarte placut). Blocheaza toate glandele de la axila, mai putin patru / subrat, pentru continuarea eliminarii unui minim de transpiratie.

Injectarea costa 750 euro si, prima oara, efectul a durat complet 6 luni (adica fara pic transpiratie) si partial inca doua. Urmatoarea injectare, teoretic, trebuia sa dureze cam 8 luni ca efecte… dar a trecut deja un an si inca nu e nevoie sa o repet. Costul e ridicat, dar ce efecte si ce economii la hainele distruse altadata de diverse deodorante!!!!

Sunt atat de incantata sa nu mai fiu umeda la axila, sa port CULORI… si sa nu imi mai pese daca iau deodorant Nivea sau Rexona sau orice altceva (dupa injectare se folosesc in continuare anti-transpirante, dar cel putin in primele luni, poti uita linistita de ele!). Injectarea se poate practica fara probleme timp de 10 ani, dupa care se procedeaza la aspiratia glandelor sudoripare, un gen de liposuctie la axila, dar in urma careia, spre deosebire de injectare, va exista umezeala – insa minima.

PS Prima oara injectiile multe si micute nu dor, ci mai degraba te surprind. A doua oara insa, cand stii ce te asteapta, parca doare :D. Oricum, just in case, si daca nu aveti probleme speciale, va recomand sincer Bougeois mov, SOS garde-robe! It really works…

24 de păreri la “Probleme cu transpiratia

  1. Eu ador gelurile de dus de la Bourjois, asa ca sigur voi incerca si deodorantul. Mai ales ca dupa ani si ani de folosit doar deo stick, am trecut la roll on si sunt multumita. Merci de recomandare!

  2. Ah, ce as vrea si eu sa zic ca-s multumita de un antiperspirant. La mine nu tine bine niciunul :(( De la cristale solide la Bourjois si deo naturale de la plafar, le-am incercat pe toate si nimic! Mai mult de 3-4 ore nu rezista… Daca aveti idei salvatoare, pls spuneti-mi si mie! 😀

  3. Nu urata, ci jalnica problema transpiratiei excesive. Si cum bine spunea Miranda, nu tine nici de igiena, nici de kg in plus … la mine stiu ca tine de gena (este ereditara). Ma „omoara” de ani buni. Stiu cum e sa-ti alegi tricourile dupa culoare pe criteriul: se vede sau nu umezeala, sa nu poti purta bluze cu maneca lipita de piele, stiu cum e sa te speli de
    3-5 ori pe zi si sa te lupti cu urmele lasate pe bluze.
    Am „obosit” iesind intr-o tinuta impecabila dar cu obsesia ca deja pana la destinatie am urma sub brat, cu atat mai inestetica la o doamna…
    Am testat sute (cred deja) de produse care mai de care mai promitatoare… dar cam nimic.
    Fericita Miranda ca a scapat!Si multumesc ca descopar astfel ca ar exista o solutie, dar sincer o sa ma mai gandesc la aceasta varianta 🙂
    Pana una alta am ramas fidela antiperspirantului SyNeo5. Nu are parfum, il folosesc ca baza.Nu am incercat daca tine 5 zile :)) cum spun ei, dar
    pe mine una ma tine cateva ore bune, chiar o zi intreaga cu (sub)bratele uscate.

  4. dana, unde se gaseste acest syneo5? sincera sa fiu nu mi-a sarit inca in ochi acest produs.

    cat despre bourjeois mov – exact aceeasi parere o am si eu, este fantastique 🙂

    PS – cat ma bucur ca v-am descoperit, parca am juca in „sex and the city” varianta online 🙂 si mai multe, nu doar 4 nebune.

    in plus, vreti sa stiti ce am observat? e singurul blog unde nimeni nu se cearta cu nimeni, nu stiu daca a mai sesizat cineva 🙂

  5. Am uitat sa revin, sa spun ca mi-am luat deodorantul aproape imediat dupa postul acesta si m-am indragostit. Si de miros si de eficacitate! Nu l-as da pentru nimic, ma rog, asta pana la urmatoarea obsesie desigur 😀

  6. mmmm dar ai bani nu gluma…haha
    Oricum te inteleg, din fericire pentru mine un antiperspirant de duzina isi face datoria cu succes imi place Rexona dar ma multumesc si cu alte marci acum am Garnier luat din Belgia normal ca scrie pe el 48 h ca asa e la moda mai nou…dar de fapt de abia tine o zi! De abia!

  7. Nu poti fi sigura ca nu se spala… poate avea doar probleme, punct. Costa 750 euro o data la sase luni blocarea transpiratiei si, implicit, blocarea mirosului neplacut – asa ca nu e la indemana oricui, din pacate.

  8. Foloseste cineva piatra de alaun? Eu am gasit-o pe site-ul Longeviv si nu stiu daca sa o cumpar. Oare o fi originala?

Lasă un răspuns

