Clienta fidela, te recompensam. Bleah!

Imi vine ieri in posta scrisoare cu mega-oferta de la Yves Rocher… In care imi spune, in mare, asa: „Draga Cutareasca, pentru a-ti ura bun venit in lumea Yves Rocher, avem o oferta de pana la -30% pentru tine, crema de maini gratuita si o sacosa ecologica”.

                                                                                      Oau! Nu pot sa cred! Sunt in delir!!!!! yves rocher

                                                   De ce? Pai, sa le iau pe rand:

  1. Mi s-a urat bun venit dupa ce am comandat telefonic la ei in Romania de peste doi ani si am card in Romania in magazine din 2003, iar in magazinele din Franta din 2001! Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?
  2. Mi-au dat mega-oferta cu discount de pana la 30% in conditiile in care o prietena care cumpara de la ei de doar un an si niciodata de peste 100 lei (sa fim clari, eu cumpar de la 300 lei in sus), a primit tot zilele astea scrisorica-minune cu reducere de 50%. So… si-or fi zis ca imi permit?! Ei bine, nu imi voi mai permite de la ei :D.
  3. Imi ofera crema de maini cadou, cata vreme crema asta o cumpar mereu. Nu stiu ce sistem de CRM au, dar e varza, varza si nu are praguri de profitabilitate / client.
  4. Imi ofera sacosica ecologica… care era cadou intrinsec acum 1.5 ani (!) in orice magazin Yves Rocher din Franta…

Mda. Ca sa incheiem apoteotic, la mama Franta, reducerile de vara sunt deja de 50%! Si ca sa murim de tot de ciuda, ia uitati aici cadouase… cele nevandute vor ajunge sigur si la noi, cam prin 2011 :D!

9 păreri la “Clienta fidela, te recompensam. Bleah!

  1. inca te mai miri ca nu ni se ofera promotii ca in tarile civilizate?Eu nu.Am vazut de mult ce oferte ofera cei din Franta si ce oferte au romanii.Ce pot sa zic…suntem de tot rahatu..scuzati limbajul.Cadourile oferite de Yves Rocher Romania sunt penibile de-a dreptul(uneori).Nici nu stiu de ce romanii s-au mai complicat sa faca parteneriat cu cei din Franta…nu au creativitate,nici inclinatie spre client,nu tu oferte..doar dorinta de a te jupui de bani!
    Cu toate astea mie tot imi place gelul de dus cu migdale californiene.

  2. Draga Mika, nu ma mira deloc, dar ma deranjeaza. Si nu inteleg daca li s-a dat franciza, de ce Franta nu ii controleaza cat de cat. Pe bune acum, si eu ador gelurile lor de dus si ar fi culmea sa ma car cu ele in bagaje de la Paris!!! Acum serios vorbind, cred ca daca Elmiplant ar lansa un sistem asemanator, ar face furori (sa ma plateasca pentru idee, hehehehe!).

  3. Eu am facut 2 comenzi la ei, cam acum 2 ani cred. Pe factura am avut pretul de pe pliant plus TVA. M-am enervat deoarece nicaieri pe pliant / catalog nu scria ca preturile nu contin TVA si nu am mai comandat. Chiar am vrut sa le fac reclamatie la Protectia Consumatorilor, dar am renuntat.

  4. Mie mi se par chiar praf produsele Yves Rocher care sunt la noi pe piata. Intr-adevar, gelurile de dus miros bine, dar in rest n-am gasit o crema/ produs cosmetic de care sa fiu multumita. Am renuntat demult sa mai cumpar de la ei. Calitate slaba si marketing ilogic…

  5. 🙂 . in germania au super cadouri Yves Rocher. Ce sa zic am cumparat de 6 euro ( pe bune doar 6 euro, o crema de maini mai precis si aia la reducere) si mi.au trimis cadou: inca o crema de maini cca cea pe care o comandasem, 3 ( da, am scris bine, am zis si eu ca sunt nebuni) parfumuri ( comme une evidence), ceea ce a fost bine pt ca nu am mai avut niciodata si chiar voiam sa il incerc, plus ca se apropie sarbatoriel si am amice fan yves rocher prin romania si am mai scapat de niste cadouri :D, si inca 2 creme pt picioare obosite din gama SPA. Acum au exagerat un pic, dar de obicei cadourile la ei depasesc cu mult ceea ce ai comandat. Acum na, nu sunt produse de top, dar sunt bunicele pt ceea ce ofera, o crema de maini, de corp, un parfumel de pus langa altele la colectie, gel de dus..merge. recomand catalogul din Germania pt Yves Rocher ( pe cel din Franta nu il stiu, dar posibil sa fie la fel de ok).

  6. sunt proaste produele Ives Rocher si scumpe la cat de proaste sunt..eu m-am convins, au revoire!
    crema de maini imi placea dar acum ca am citit ce ingrediente are..

  7. PRODUSELE lor sunt foarte bune.Eu m-am convins.Pacat ca Romania nu le face deloc reclama buna si nu stie sa le promoveze.Ar mai trebuii sa ii controleze cei din Franta din cand in cand.Sa faca preturile si cadourile la fel in toate tarile ca sa nu-si piarda clientii.

  8. eu zic ca yves rocher are un raport calitate pret foarte ok…insa nu as spune ca sunt foarte bune, ar fi o exagereare..sunt bune si nu sunt deloc scumpe. zicea cineva pe aici ceva de ingrediente..ii recomand sa citeasca, la intamplare, ingredientele de pe creme de 50 de euro cutiuta. sunt destule cosmetice foarte scumpe care au ingredinete toxice..

Lasă un răspuns

