Tips

Stiam doar crema de fata, acum am descoperit-o si pe cea de ochi. O tin in poseta si ma mai dau in timpul zilei cu ea, cand nu sunt machiata – de exemplu, la sala, dupa sauna.

Foarte ok raportul calitate – pret, undeva sub 15 lei recipientul. Este vorba despre Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant, pe care o alternez cu Clarins.

 

 

cosmeticplant-crema-contur-ochi-q10-si-ceai-verde

Imi place nu doar textura, ci apreciez si parfumul discret spre inexistent (scrie ca nu are, dar parca-parca ceva am simtit eu, sper ca nu visam!), ambalajul de bun gust si efectele :D. In sfarsit, am gasit o crema romaneasca care nu arata si nu lasa impresia de cheap. Insa la Cosmetic Plant, din cate am cercetat, numai gama Q10 cu ceai verde merita sa fie bagata in seama, restul sunt la nivelul „si noi la plafar”.

Categorii: La shopping, Miranda | Etichete: | 11 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

11 păreri la “Tips

  1. Cand imi place ceva, recunosc. La fel si cand nu imi place. De asta pe acest blog nu am acceptat sa fac reclama la nimic contra cost. Scriu parerile mele, punct.

  2. Eu am incercat crema de zi cu aloe si crema de noapte cu catina. Amandoua ok. Cred ca imi iau si eu crema asta de ochi, poate o sa aiba efect asupra cearcanelor mele incapatanate 😀

  3. Jili, nu cred ca are efect anti-cearcane, scrie doar de anti-rid. Pentru cearcane, daca nu sunt foarte grave sa necesite interventii chirurgicale, bea apa, dormi si foloseste creme anti-cearcane (sa scrie exact asa), precum Clarins sau Skincode. Bafta!

  4. Eu am pielea foarte sensibila, dar tot nu ma pot abtine sa testez cam toate produsele cosmetice a caror lista de ingrediente imi suna bine. Asa ca am incercat, bineinteles, si crema pentru ochi cu ceai verde si Q10, si am avut o reactie alergica puternica: usturime si pete rosii… In schimb, din categoria ieftin, romanesc & bun face parte crema pt ochi de la Aslavital – pacat ca m-am plictisit de ea si acum caut ceva nou!

  5. mmmm nu am avut nimic de la Cosmetic Plant pana acum dar presupun ca merita incercat de vreme ce tu o recomanzi! Eu nu folosesc crema de ochi speciala cu ce ma dau pe fata ma dau si la ochi bine ma mai dau si cu lierac hydra-chrono e hidratanta si merge si la ochi…crezi ca fac rau?

  6. eu am de la ei o crema de noapte cu vitamina c din macese,m-a scapat de cosuri,mi-a uniformizat culoarea pielii,mi-a mai inchis din pori.si nici nu a fost scumpa

Lasă un răspuns

