Noutati in garderoba

Plec la Paris, slava Domnului, pentru un week-end. Asa ca voi merge cu un geamantan gol, sa pot sa il umplu la intoarcere. Nu as fi scris pe blog despre asta, daca nu imi sareau capacele in ultimele zile legat de preturi si de saracia din magazine.

Inainte sa plec la mare, am fost in mall Vitan sa imi iau costum de baie. La Marks & Spencer arata ca la mutare, nu mai au de nici unele si hainele sunt scumpe si murdare. M-a blocat, efectiv. La Debbenhams, am gasit un costum cu chiu cu vai, dar slipul cel mai mare era cu 3 numere (!) mai mic decat sutienul, de parca noi am avea solduri de baiat adolescent, nu de femei de 30 de ani. Asa ca vechiul meu costum Triumph si-a facut datoria si in acest an pe plaja, alaturi de o rochita (fir-ar sa fie, nesoldata!!!) de la Promod.

Drept urmare, de abia astept sa ma rasfat intr-o multime de posibilitati de alegere de croieli, texturi, culori, la preturi decente, cu vanzatoare care zic continuu „Oui, Madame” si sa ma intorc cu rochite aparte, aparte, casual sau elegante! Ah, si sa nu uit: toate astea la o medie de 20 euro articolul vestimentar, nu la 300 lei cum erau niste mizerii prin Vitan.

Ce pacat ca inca nu se respecta clientul / clienta si aici… iar reducerile, cu cateva exceptii, sunt de fatada…

Lasă un răspuns

