„Fantasgamorii” anticelulitice

Revin cu mai vechiul subiect al celulitei. Am auzit atatea SF-uri ultimele zile la sala, culmea, incat am simtit ca voi exploda. Femei de 30+ cu prostii despre celulita ca pe vremea lui Papura Voda (aproape)… Sa enumar aberatiile care m-au frapat:

  1. celulita = grasime /kg in plus. Slabesc, deci scap de celulita. Fals – multe femei foarte grase au foarte putina celulita si viceversa.
  2. celulita se topeste cu crema de la raftul de profil din Carrefour (a se vedea masca cu namol de 5 lei care ustura ca un ardei turcesc), masata puternic si apoi mergand la sauna sau infasurandu-ne ca un curcan in cuptor,  in folie de plastic.
  3. pentru celulita trebuie mult masaj si poti sa ti-l faci si singura. Yeah, right!
  4. masajul anticelulitic este mai eficient daca te lasa plina de vanatai. Enjoy, masochisti din toate colturile!
  5. cellu, lpg, aparat de vibratii blabla… toate sunt la fel si poti scapa de celulita si in colt la Titan.

V-am spus ca am scapat de celulita, deja, in alte articole. Dupa cum am si slabit mult, apoi iar m-am ingrasat si apoi iar am slabit… dar nu am mai facut celulita.

Cum se scapa de celulita? Simplu, cu multa rabdare si mult efort.

sd532633

Solutiile, deci…

  1. regim de viata foarte sanatos, incepand de la nutritie: 1 cafea pe zi, ceai verde, NU grasimi rele, NU zahar, NU sucuri carbogazoase.
  2. sport, sport, sport – de 4 ori pe saptamana.
  3. masaj sau cellu m6 de macar 2 ori pe saptamana.
  4. crema de care o fi, zilnic pe corp, pentru fermitatea pielii. Nu trebuie sa va arda genunchii ca sa scapati de celulita.
  5. Sauna sau impachetari calde NUMAI daca aveti o calitate buna a pielii, este elastica, ferma si nu prezinta varice. Cele mai sigure raman insa impachetarile la rece si NU se fac acasa, decat daca nu mai aveti nici un pretext sa scapati de colocatari si vreti sa vada o varianta neretusata de Halloween umbland prin sufragerie.

Drept urmare, va sfatuiesc sincer sa NU cumparati creme anticelulitice, NU au efect. Va sfatuiesc sa cumparati insa un abonament la sala, peste slab, conopida, salata verde si multa apa minerala. Si mai vorbim despre pielea voastra, de data asta minunata pe bune, la anul pe aceasta vreme.

Nu mai cred de mult in vorba ca „baba sufera la frumusete”; de fapt, frumusetea este o chestiune de alegere. Pur si simplu…

13 păreri la “„Fantasgamorii” anticelulitice

  1. Ma bucur tare ca ai scris articolul asta. Mai ales ca ai mentionat de sport. Sunt multi oameni – si barbati, da – care cred ca daca se infometeaza (la modul cel mai serios, chiar nu mananca!!) scapa de celulita si vor arata minunat. Un corp armonios are nevoie de sport, plus ca face bine si la psihic.

    Eu sunt slaba si trebuie sa recunosc ca aveam ceva celulita, desi ocazional mai faceam sport. Dulciurile sunt vinovate 😀 Am inceput de vreo 2 luni sa merg pe bicicleta, fac cam 30 km la o plimbare si deja se vad rezultate. Si pe langa asta, diverse exercitii acasa.

    Sper ca mai multi oameni sa ne urmeze exemplul si sa lase lenea 😀

  2. Doamne cata dreptate ai in postul acesta.Am vazut si eu peste tot pe net incuiate care spuneau ca au fost la salon,au incercat creme de tot felul si tot nu le trece celulita.Cum naiba sa treaca daca mic dejun-pranz si cina se iau la McDonalds?
    SI la fel e si in cazul cosurilor,am incercat un experiment 2 luni de zile am mancat pe cat se poate de sanatos,multe fructe,legume si mancare slaba in grasimi;pot spune ca dupa acele 2 luni am avut un ten de portelan pe urma am experimentat 1 luna cu junk food…sa nu spun ca dupa 3 zile de mancat porcarii deja eram plina de cosuri.
    Totul incepe de la a manca sanatos(pe cat posibil).Nici o crema nu face minuni daca noi nu avem grija din interior!

  3. Bih, m-am intors din Mamaia. Doamne, cate femei am vazut pe plaja la Vega cu celulita… iac! Credeam ca doamnele care sunt fotografiate de paparazzi au pielea mai ferma… dar nu. Mai e sansa si pentru noi, restul 🙂 . Totusi, Dana Savuica arata atat de bine, incat imi venea sa ma duc sa o intreb ce face sa fie asa. Este insa drept ca ea a baut doar apa, in timp ce gasca noastra tragea de cocktailuri, deci explicatia mi se pare foarte simpla…

  4. Nu vreau sa te contrazic prea mult, insa sincer, dace celulita e foarte putina, o crema anticelulita (la mine Nivea, desi stiu cat de impotriva acestei firme este) functioneaza. Vara trecuta am folosit, apoi iarna si primavara nu. Si desi faceam sport – mult – si mancam sanatos (am gastrita cronica, nu imi permit sa nu mananc sanatos) a reinceput sa apara. M-am apucat iar de cremuit, nu se mai vede aproape nimic nici macar daca strang pielea… Nu stiu daca functioneaza si la altele, dar nici eu nu sunt chiar asa exceptionala incat sa functioneze doar la mine.

  5. Arana, ca sa citez pe o doamna de la sala, ai pielea buna. Si eu o am bunicica, dovada ca am rezolvat celulita muuultaaaaa dupa doar 10 sedinte de cellu m6. Insa rezultatul se mentine cu sport, eu asa cred… In post, ma refeream ca daca ai celulita zdravana, nici masajul manual si nici crema nu rezolva mare lucru…

  6. Dap, de asta ziceam ca daca celulita e putina. Mi-e clar ca nu poti astepta miracole la cazuri grave. Si, probabil ai vazut deja, sunt destul de prietena cu sportul din copilarie, ceea ce e clar ca m-a ajutat sa nu ajung la forme grave si probabil a contribuit si la o anumita elasticitate a pielii. Oricum, punem bine sfaturile, ca cine stie peste 20 ani 😀

  7. trebuie sa te contrazic, imi pare rau…din pacate nu toata lumea lucreaza la office ca tine si nu toata lumea isi permite sa se duca la salon pentru impachetari, cremele anticelulitice sunt foarte eficiente daca faci impachetari acasa in folie transparenta, folosita pentru a acoperi mancarea…trebuie sa stai la caldura ca sa transpiri si sa dai jos grasimea…asa ca, draga mea, uite ca nu ai intotdeauna dreptate si Nu dai intotdeauna informatii corecte.

  8. Camelia, nici nu cred ca a zis vreodata Miranda ca ca are mereu dreptate. Intr-adevar nu toata lumea isi permite Cellu 6, insa acest blog se adreseaza cui ii convine sa citeasca. Iar impachetarile acasa cu folie transparenta ca sa…transpiri si sa dai jos grasimea ..nu au nici o logica. Grasimea se da jos in primul rand prin sport, mult sport si apoi prin masaj profesionist. Nici eu nu imi permit Cellu 6, dar sport cred ca oricine isi permite sa faca si nici pentru un regim alimentar sanatos nu cred ca trebuie sa lucrezi ‘ la office’. . Impachetarile acasa ca sa transpiri sunt pentru lenese care cred ca transpirand slabesc. Transpirand elimini apa si, de acord, ceva toxine, dar nu scapi de celulita fara sport si regim alimentar adecvat iar, daca celulita e in stare avansata, ai nevoie si de masaj profesionist. Mai se trezeste cate o domnisoara/doamna sa sara ca arsa pentru ca ea nu isi permite una alta. Nici eu nu imi permit multe, citesc acest blog pentru ca imi place, iau din el informatiile necesare mie, nu am nici o problema daca se vorbeste despre produse pe care eu nu mi le permit, se vorbeste de asemenea si despre alte produse accesibile. E doar un blog, nu trebuie sa gasesti in el informatii 100% adevarate , adevaruri absolute pentru orice femeie, ci doar experiente, pareri, idei.

  9. ce ne-am face fara celulutia? ce am mai discuta? 🙂 joking…intr-adevar, un stil de viata sanatos, alimentatie sanatoasa, nu tu zahar, nu tu suc acidulat gen fanta, cola si multa miscare, mers pe jos, urcat scari, alergrat. Nu in ultimul rand sa ne hidratam corect, apa plata cel putin 2 L pe zi.

  10. Va suna poate ciudat dar eu am eliminat celulita de tot la ultima sarcina, gemelara. Totul a fost datorita modului in care am mancat. Am mancat mult – caci aveam greturi si nu se putea atlfel- dar extrem de sanatos. Dupa ce am nascut am plecat din spital fara celulita.
    Stiti cand a reaparut? In timp ce alaptam pentru ca am alaptat un an de zile si trebuia sa mananc mult -dar si am dat-o si pe prost ca deh…lenea…poftele…nevoia de energie rapida din zaharuri cand nu dormeam noptile.
    Nu stiu cui sa ii multumesc caci mama nu are o piele grozava si a facut si vergeturi in sarcini, eu am 3 copii si 0 vergeturi, piele medie ca tarie. Dar alimentatia ajuta ENORM. Pe langa bagajul genetic. Apoi sport, masaje evident.

  11. Asa este, Marina. Adevarul este ca ma uit la adolescentele de azi, multe au celulita, dar ele mananca mult Mac, beau Cola, iar acestea au efecte negative…

Lasă un răspuns

