Regim sanatos si delicios

994_____chou_fleur_403

Face bine la cosuri, riduri si kg in plus – si, implict, la stima de sine. Nu este vreo crema, ci o leguma. Se numeste conopida si este pe nedrept neglijata, desi are atat de putine calorii si atat de multe beneficii.

Varianta de dieta cea mai cunoscuta este cea a conopidei fierte si mancate cu iaurt. Este banala si cam aduce a copie palida a faimoasei retete de conopida gratinata cu smantana si cascaval la cuptor.

Aseara am descoperit insa, la o buna prietena, o alta varianta, care m-a cucerit la propriu. Pe platou puneti conopida cruda, castravete si rosii cherry, asortate cu un sos demential: iaurt, putin ulei de masline, menta proaspata, o gura de lamaie, sare, piper si o boare de usturoi. Viata ia forme unduitoare eco in asemenea cazuri si parca iti revine cheful de masaje, cellu, sala si alte bazaconii cotidiene de beauty! 🙂

PS Reteta de mai sus nu este destinata, in mod evident, carnivorelor.Pe acestea le sfatuiesc sa innabuse piept de pui in lamaie si ulei de porumb, cu putina ceapa, o capatana de usturoi, iar la final cu un iaurt de baut si menta proaspata, sare si piper dupa gust. Daca ati pus de la inceput si putin ardei gras, mancarea este minunata atat calda, cat si rece – si dietetica.

By Miranda le chef, ca sa zic astfel 😉

8 păreri la “Regim sanatos si delicios

  1. Hello! Stiu ca nu are legatura directa cu subiectul, dar tine tot de frumusete si chiar am nevoie de un sfat de la voi, am citit blogul si vad ca va pricepeti: sunt bruneta, vopsita de un an, ultima data am incercat un violet inchis, deci am si pigment rosu putin prin par. Vreau sa ajung la culoarea mea naturala, un saten mediu. Am inteles ca decapajul e singura solutie. Sunt din Bucuresti..Unde as putea sa fac asa ceva, sa fiu sigura ca iese bine si nu face nimeni experimente pe parul meu? 🙂 Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare un raspuns! Raluca

  2. Ralu, daca ai fost bruneta si ai adaugat un pigment rosu, singura solutie e decapajul, intradevar. Saloane de coafor sunt multe… Te sfatuiesc sa alegi unul in functie de bugetul tau. Foarte important in alegerea culorii este pigmentul natural al parului tau. Aici nu ma refer la culoarea de la suprafata, ci la structura firului de par. Unii oameni au un pigment rosu, altii unul albastru si in functie de acesta unele nuante rezista mai mult, altele mai putin. Eu merg de ceva ani la Abbate, pe Dorobanti, la o singura coafeza.
    Mult succes si sper sa iti fie utile sfaturile!

  3. La Kaya Studio , zona Mosilor, o gasesti pe Alina….merita sa incerci….eu sunt foarte incantata …. iar preturile sunt acceptabile.

  4. Ralu, iti recomand pe Florin, la Q Studio pe Tudor Vianu, colt cu Calea Floreasca, zona Dorobanti. Sau, daca ai un buget mai ridicat, la Laurent Tourette, Popa Tatu 63 – zona Piata Matache. Ori la Egoist, zona Perla.

  5. va multumesc frumos!
    Gabrielle, la care coafeza mergi pe la abbate in dorobanti?
    Miranda, sunt mari preturie la Q Studio? Cam cat, estimativ? Bugetul meu e..studentesc mai degraba 🙂

  6. Ralu, sunt cam cu 10-15% peste Abbate. Eu platesc pentru epilat total (picioare, maini, inghinal, interfesier), pensat, vopsit, spalat, tratament si coafat, manichiura si pedichiura cca. 330 lei.

  7. wow, ce fain! o sa ma duc si eu sa incerc..si iti zic rezultatul! oricum nu e mult cat zici tu..timp sa ai, ca dureaza ceva sa le faci pe toate odata! deocamdata eu nu am mai avut rabdare si m-am mai facut o data violeta singura acasa, dar evident ca nu imi place, deci tot salonul e de baza! mersi frumos!

Lasă un răspuns

