Intoarcerea in lumea celor machiati si coafati

I’m back, cum se spunea prin filmele de actiune de acum cativa ani. De fapt, we are back, pentru ca toata gasca a avut o perioada bulversanta, cu zile la finalul carora fie ne adunam la o bere belgiana (sa o ia naiba de silueta!), fie la o inghetata (la fel), fie la un vin, fie cadeam late fiecare la casele sale.

Povestea Gabrielle ca acum cateva zile, cand a auzit ca se duce la salon, prietenului ei nu i-a venit sa creada: se obisnuise cu ea in ultima luna sleampata si cu 49 de kg si tricouri lalai, de unde inainte era o sexoasa de 54 kg si forme apetisante, bine puse in evidenta cu rochite senzual alese) . In ce ma priveste, abia ce m-am intors si eu la nivel de om normal si ingrijit, dupa mai bine de o luna de umblat vezi Doamne, business like, cu coada de cal.

Asa ca, pe scurt: Gabrielle arata zilele astea ca o papusa Barbie, de aranjata ce e, si noi ii spunem sa pupe oglinda de draguta ce este. Coquette are un stil tot mai aparte (si sexy, credeti-ma!) cu hainute boho, Jane si Becky sunt foarte bine (de altfel singurele plecate deja in concediu, fericitele), Xela e cam in aceeasi linie cu Coquette…

Iar eu am spart azi un salariu mediu in mallul Vitan 😛 . Din lumea mall-ului, eu am vestile urmatoare: sunt reduceri foarte tentante la sandale si haine, nu e marfa mai deloc in Sephora, dar au facut carduri de fidelitate si e super gol pe holurile Vitanului. Si, finally, sunt coafata!!!

Categorii: Miranda | Etichete: | 3 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

3 păreri la “Intoarcerea in lumea celor machiati si coafati

  1. Bine ai revenit! 🙂
    Si eu am cheltuit un salariu mediu in Vitan zilele astea si ma cam mustra constiinta. Insa chiar sunt in perioada asta promotii interesante la haine si mai ales sandale si produse neaflate la reducere, dar care mi s-au parut irezistibile. 🙂

  2. Miranda, sper sa reusim sa ne mentinem in starea asta cat mai mult timp, desi eu continuu sa cred ca o femeie care stie cum sa se puna in valoare, trebuie sa cunoasca si arta de a fi sleampada :p

Lasă un răspuns

