Tips ca sa ne iubim bugetul

Fetelor, am vazut comenturile voastre si am decis sa va scriu tipsurile mele „de criza”.

Incep cu short listul produselor romanesti care, dupa mine, merita banii:

  1. lapte demachiant Elmiplant. Ieftin, nu ingrasa tenul, nu irita ochii. Dezavantaj: nu are efecte de stralucire sau de calmare a fetei.
  2. spray termal Ivatherm – aceleasi efecte ca Avene, dar cu 30% mai ieftin.
  3. gama Herbosophy din Sensiblu – pentru corp si par. Efecte peste medie, la buget redus. Merita. Nu sunt insa sigura daca sunt un brand romanesc sau nu, parca scria totusi ca sunt produse in Cehia.

Cam atat folosesc eu de la noi, dar va reamintesc ca am tenul gras cu multe cosuri de la mama natura. Insa cu vizite frecvente la cosmeticiana si cu un regim relativ echilibrat de mancare, imi permit de peste un an sa nu ma mai dau cu fond de ten, nu mai am nevoie de el.

nuxe

Cand plec afara, mai ales in Franta, cumpar cu sfintenie:

  1. crema de noapte cu efect de gomaj si balsamul de buze Nuxe: www.nuxe.fr
  2. parfumuri – noile editii limitate, care la noi nu apar decat rar, putin sau nu apar deloc.
  3. cremele iluminatoare Clarins, pe care nu le gasesc in Romania.
  4. crema de maini Alessandro, pe care nu imi amintesc sa o fi vazut in Romania.
  5. crema hidratanta de zi Caudalie: www.caudalie.fr
  6. lapte demachiant Vichy, pentru ca spre deosebire de cel din Romania, e foarte bun.
  7. sampon Pantene, din motive similare cu Vichy.

Imi mai iau din strainatate: genti aparte, de creator (nu neaparat „de marca”), ci de designer avangardist, la preturi intre 50 si 100 euro, adica sub Musette et comp. Incaltaminte – la Paris e mai ieftina (desi ultimele promotii de criza din Bucuresti nu sunt de neglijat). Haine si carti… multe.

Insa as vrea sa va spun ca am redus numarul de cosmetice din cutiile mele. De exemplu, am pastrat ca farduri de pleoape numai Chanel, Dior si Bourjois, iar dintre creioanele de ochi – Clinique si Stilla. Nu mai am decat 4 creme de ochi… etc. Credeti-ma, chiar se vede evolutia – se poate respira acum in baie 😀

Inca am multe cosmetice care se gasesc si in Romania, dar le cumpar des din strainatate, inainte de toate, pentru ca acolo imi fac timp de cumparaturi. De exemplu, singurele mele glossuri L’Oreal au fost cumparate din Tunisia, cand mi s-a pierdut bagajul pe avion… si nu imi pare ca le-am luat (insa sunt convinsa ca in  Romania nici nu m-as fi apropiat de ele). Apoi, in calatorii, mereu dau peste promotii simpatice. In fine, vanzatoarele nu isi permit sa te trateze ca pe un gunoi pentru ca esti in geans si tenisi.

Categorii: Miranda, Sfaturi | Etichete: , , | 6 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

6 păreri la “Tips ca sa ne iubim bugetul

  1. Apropo de spray-ul termal, mie nu mi-a placut deloc Avene. 🙂 Imi face mult mai bine Uriage, desi este, cred, pe la jumatate de pret. Am incercat si Ivatherm.
    M-am uitat acum pe site-ul Caudalie si par foarte interesante produsele…

    p.s.: Ma bucur ca ai revenit. 🙂 Iar noii emoticoni sunt foarte hazlii! M-au binedispus.

  2. Welcome back Miranda! Ma tot uitam, azi oare a scris Miranda ceva? 😉 Merci pt post, mi se potriveste ca o manusa, caci in august plec la Paris asa ca o sa arunc un ochi si la produsele astea.
    Intr-adevar subscriu la tratamentul vanzatoarelor fata de cliente in blugi si adidasi cu 2 inatmaplari de-ale mele

    – Anul trecut plecam destul de des in interes de serviciu la 6AM pe Otopeni, eram rupta si imbracata in blugi adidasi si geaca pt ca nu ma vedea nimeni pana la hotel si vroiam sa fiu comoda. Tipele de pe Otopeni, calatoarele, scoase din cutie: tocuri, machiaj, haine stramte la orice ora din zi sau noapte. Si cum mergeam eu ca o floricica adormita spre control, aveam o sticla cu putina apa pe care intentionam sa o arunc. Ma vede nenea badigard, evident roman, si-mi zic in engleza „You are not allowed to pass with the bottle!” Super, acum ma crezi europeana dc sunt asa neglijent imbracata.
    – Prin februarie pe Heathrow, cursa Ba, asteptam bagajele. Fara exagerari cred ca eram cea mai neglijenta dintre toate. Vorbesc tipele intre ele, gen unde se duc si unde or sa munceasca, si una se intoarce sa ma intrebe „Tu unde te duci?” La care eu zambitoare „La o conferinta business” 😀 Ea, ramasa tablou, eu zambitoare.
    Eh, cam asta-i cu iubita noastra Romanika si mentalitatile ei…

    Pupici tuturor!

  3. Emoticoanele tale sunt super! Putem să ne iubim bugetul şi cu rujul HydraExtreme de la Maybelline. Are o textură foarte plăcută.

  4. Te pupam si noi Emi, si shopping placut pe aeroport, atat la Otopeni cat si la Paris in terminaul F am avut cateva din cele mai bune „affaires”, inclusiv de cart!

  5. Chiar de pe terminal F plec eu. sa auzim de bine si sa am timp mult de vizitat si shopping 😉

    La rujuri eu recomand Max Factor Lasting Color. La mine rezista in medie o jumatate de zi pe buze, si nu se intinde!

Lasă un răspuns

