Ingrijirea parului acasa

M-a cuprins si pe mine isteria fricii de criza economica. Mai in gluma, mai in serios, mi-am luat din Sensiblu un balsam de par Herbosophy, facut in Cehia – si imi place foarte mult, are efecte similare cu Klorane, dar e la jumatate din pret. In fine, m-am oprit la samponul Schwartzkopf Professionnel si incerc sa nu imbacsesc parul cu nimic cand nu apuc sa ajung la coafor si il port simplu in coada de cal (parul meu este foarte aspru, des vopsit si coafat uzual, asa ca faza cu coada de cal nu e cea mai fericita varianta). Folosesc un spray de par de tip „milky” de la Wella sa il fac mai moale et voila! Insa raman la parerea ca ingrijirea acasa e… ca si cum nu ar fi. Din pacate…

12 păreri la “Ingrijirea parului acasa

  1. Hmm…poate nu am gasit eu salonul care sa ma fac sa spun wow cand ies de acolo. Eu ma fac de ceva timp la Streetline, dar doar basicul. Nu inteleg insa desele fluctuatii de personal de acolo.
    Eu folosesc destul de multe produse profesionale din coafor si dermato din farmacii si sunt foarte multumita. De asemenea, de peria rotativa Rowenta, care imi disciplineaza parul destul de des, chiar o recomand. Cu peria rotunda si feohnul nu prea reusesc sa ma descurc singura intr-adevar.

  2. hmm .. eu incerc sa-mi ingrijesc parul acasa decat in salon. folosesc WELLA SP EXTREME DAMAGED HAIR si un ser de la lifetex pt varfuri despicate si oricum, ideea e ca costa in jur de 3-400 ron toate astea (adaugand si crema pt indreptarea parului de la wella si un alt ser pt placa) si nu prea sunt multumita de efecte. le folosesc de 2 ori pe saptamana. daca as folosi un sampon sau balsam din comert, parul meu ar fi mai rau ca o matura .. nu sunt vopsita doar ca imi cam indrept parul cu foehnul (dupa ce se usuca parul) si se cam degradeaza si produsele brevetate nu prea-si fac efectul. iar ca sa-mi las parul natural e foarte cret si nu are nici o forma. arata oribil uneori, mai ales ca sunt si fire de par rupte sau abia crescute .. si ma rog apelez la alternativa indreptatului sau pur si simplu a coafatului care imi iese la fel ca la coafor. si totusi, nu prea stiu ce sa-i mai fac parului meu sa nu mai fie atat de uscat .. cu placa nu-l indrept decat 1 data pe an maxim .. cerd ca in curand o sa trec la Joico si Ketastasse. poate parul meu o sa-si gaseasca vitalitatea, asemenea reclamelor ..

  3. Alexa, multumesc de pontul cu Rowenta, voi incerca. La mine parul e atat de des, incat m-am lasat de mult pagubasa sa il fac cu peria fixa electrica si/sau placa.
    Raluca, nici eu nu sunt prea incantata de Wella din saloane, desi inca le folosesc cu constiinciozitate, daca tot am dat banii pe ele. Kerastase din Romania sunt efectiv o porcarie, cred ca sunt facute in Polonia – nu seamana deloc cu ce am luat de la Paris. Asa ca si pe mine ma bate gandul de Joico… efectiv, am un par foarte des, foarte aspru – tot mai aspru de la vopsit.

  4. yep, me too. si al meu e des, aspru, cret si nu sta drept decat cand are el chef. si pe langa faptu ca are toate aceste minunate calitati, atunci cand se rupe sau cade, sta infoiat si firele rebele sunt mult prea multe ca sa-i mai dea o forma frumoasa. tind sa cred ca parul meu isi bate joc de mine uneori :)) ca face intr-asa fel incat sa-mi strice ziua. nu inteleg de ce nu e multumit de tratamentul pe care i-l ofer, si nu-l ard atat de tare. :)) o sa incerc joico, in speranta de-a se bucura si dragu de el de un tratament mai bun. a, si inca ceva, creste si foarte greu si daca tai din el 4 cm intr-o luna, urmatoarele 6 nu cred ca sunt necesare regenerarii, daca-ti vine sa crezi. bye

  5. Eu NU folosesc produse profesionale de îngrijire şi nici nu prea dau pe la coafor dar am grijă la dietă, iau multivitamine şi multiminerale şi am un păr extrem de strălucitor şi rezistent deşi îl vopsesc, uneori cu rahaturi gen palette.
    Poate îngrijirea părului acasă ar trebuie să însemne dietă echilibrată şi din când în când o mască cu ulei de măsline, nu n-şpe rahaturi de la wella care nu fac decât să vă uşureze de mai mulţi bani.
    Balsamul Herbosophy face părul fain, am avut şi eu.

  6. e bun wella sa stii. si eu oricum nu tin nici o dieta gaby, manac foarte multe fructe si fac si sport si calitatea parului o si mostenesti. calciu gluconic stiu a face parul dragut dar si ala in exces iti aduce belele in alte parti. iau si vitamine dar parca in zadar. tu esti o norocoasa se pare daca n-ai un par aspru, casant si fara fire rupte si despicate .. as vrea si eu sa mi se schimbe si mie cumva textura parului dar habar nu am cum .. o sa fac sapaturi si o sa aflu 😀 ma intereseaza tot ce tine de imaginea fizica si sunt o idealista 🙂

  7. Da….adevărul este că ambii părinţi au părul bogat.
    Pentru părul creţ există un tratament, se numeşte retexturare, dar nu ştiu dacă se practică şi la noi…

  8. frate eo am un par fffff nasol q toate k folosesc tratamente, balsamuri, il spal regulat ce sa fuck sa fie ffff stralucitor ji fin ?????

  9. Salutare tuturor:) De ceva vreme am dat intamplator de acest blog, plin de discutii utile. Keep up the good work, girls!
    Am si eu o intrebare: Inteleg ca a aparut pe piata (supermarchet) o gama de produse de ingrijire a parului „profesionala” numita Syoss, a celor de la Schwarzkopf – Henkel. a incercat cineva? de vreo 2 ani folosesc produse L’Oreal Professionnel (samponul e cel pt par vopsit), ceea ce, in cazul meu pare o soltie potriva, dar din motive de buget as fi tentata sa trec pe ceva mai ieftin…

  10. Buna, Magda, eu nu am incercat… din cele mai ieftine, eu as reccomanda sampoanele Wella, dar depinde mult de fiecare dintre noi ce i se potriveste si ce nu. Mi s-au mai paarut ok si Herbosophy din SensiBlu.

  11. merci 🙂 inca nu am gasit wella in saloanele din oras, desi am mai aruncat cate o privire in ultima vreme, dar mai caut. am mai folosit, si in cazul meu, merita

Lasă un răspuns

