26 ani, riduri… nu ma dau cu crema

Prietena varului meu are 26 de ani, ten uscat si i-au aparut riduri. Nu se da cu crema, caci spune ca nu stie cand, cum si daca e bine. Este obligatoriu sa se dea cu crema… Iarna, dimineata cu una puternic nutritiva, iar vara cu una puternic hidratanta si seara, obligatoriu, cu crema de noapte pentru ten uscat. Si, cel mai important, crema antirid specifica nu trebuie uitata la ochi nici dimineata, nici seara. Chiar daca are doar 26 de ani.

In plus, un mic sfat pentru cele foarte slabe: cu cat ai mai putina grasime, cu atat pielea nu este obisnuita sa aiba elasticitate, deci este foarte posibil sa faceti primele riduri mai repede ca cele pufoase. Iar cele din urma, putin probabil sa faca riduri, dar foarte probabil sa aiba cosuri, pori dilatati, celulita si vergeturi.

Fiecare cu problemele sale, dar este important sa ne ingrijim in mod specific.

34 de păreri la “26 ani, riduri… nu ma dau cu crema

  1. Tocmai in situatia ei sunt eu. Am 26 ani si sunt – dupa cum stii- slaba. Dar n-am crezut ca ar trebui folosita crema antirid asa devreme. e drept ca dupa ce imi fardez pleoapele, si pun eyeliner incep parca sa se vada niste linii foarte fine. Sunt riduri oare?
    Eu aveam Vichy Normaderm – de zi si de noapte – caci am intra-adevar cosuri si pori dilatati. Cam ce crema de ochi buna ai recomanda? Eu am Nivea Aqua Beauty de ochi, dar cearcanele cam sunt bine mersi la locul lor.

  2. pai, uite, si eu am 24 de ani, pielea foarte uscata (slabuta nu-s) si am riduri. conform spuselor maica-mii ar trebui sa folosesc crema antirid dupa 35, but we both know that’s not true. 🙂 sunt studenta, nu am cine-stie-ce bani, dar am descoperit e-cosmetic si buymebeauty, unde mai pot gasi cate o crema de calitate la un pret decent. ce e la noi „over the counter” nu prea merita investia.
    emi, crema de ochi de la nivea e degeaba si, unless ai un ten foarte gras si iti trebuie o crema care sa iti regleze sebuumul, chiar nu ai nevoie de o crema de ochi (conform spuselor Paulei Begoun de pe paulaschoice). in principiu, cremele de ochi au aceeasi compozitie ca si cremele de fata

  3. Emi, mai bine renunti la Vichy Normaderm, nu au cine stie ce efecte…Si Miranda spunea in alt post ca produsele Vichy de la noi ar avea putin schimbata compozitia. Nu am cumparat din afara Vichy, insa ce am incercat de la noi, Normaderm Jour si Nuit mai demult, plus fond de ten, m-au dezamagit.

    Apropo de fond de ten, voi ce folositi? Nici nu stiu unde sa intreb…nu are legatura cu postul, nici cu ridurile…De fapt, pe mine ma tenteaza foarte mult Photo Perfexion de la Givenchy, am inteles ca ar avea putere de acoperire destul de mare, insa in acelasi timp arata natural, iluminand tenul. Pana acum am folosit Estee Lauder, insa as mai vrea sa incerc si alteva, iar promisiunile fondului astuia de ten suna atat de tentant…In plus, are factor de protectie 20.

  4. Rectific: de incercat au fost o multitudine, de la Max Factor, L’Oreal, Avene, Vichy, La Roche Posay, Revlon, Lancome, Chanel, Clarins. Unele au fost adevarate deziluzii, pe care le-as fi aruncat instant la pubela. Estee Lauder mi-a placut cel mai mult, pentru pielea mea cu tendinte de ingrasare si care are nevoie de acoperire medie, excluzand bineinteles aspectul de masca.

  5. Adina, eu chiar am mare nevoie de crema de ochi. Folosesc lentile de contact, ma machiez pe pleoapa frecvent, eyeliner, nu stiu motivul: stiu insa ca daca un timp nu ma dau cu crema ochi, pielea incepe sa ma usture cand imi curg lacrimi, sa fiu iritata.
    Am si fondul de ten de la Normaderm, pt mine e f ok. Il pot compara doar cu Infailible de la L’oreal.
    N-am deloc incredere in siturile care livreaza cosmetice, deci prefer sa le cumpar din magazine.
    Alexa, ce altceva crezi ca ar fi bun in loc de Normaderm?

  6. emi, e posibil ca „ridurile” tale din zona ochilor sa fie de deshidratare (ceea ce, din cate stiu eu, nu are neaparat legatura cu bautul apei -fumezi?)
    oricum, ai putea incerca, de la noi, crema de la roc, multi-corrxion pentru ochi sau de pe afara, olay regenerist pentru ochi, neutrogena healthy skin anti-wrinkle intensive eye cream. bine, eu m-am interesat in principiu de cele la un pret acceptabil.
    un lucru foarte important in prevenirea ridurilor este folosirea zilnica a factorului de protectie si a ochelarilor de soare pe perioada verii, mai ales, cand, datorita gestului reflex de a strange ochii la lumina puternica…
    sper ca ti-am putut fi de ajutor cu cat de cat.

  7. Alexa, daca iti permiti, ai putea incerca
    -Lancome Absolue BX Makeup Absolute Replenishing Radiant Makeup SPF 18 si
    -Giorgio Armani Designer Shaping Cream Foundation SPF 20,
    despre care am citit multe lucruri bune pe blogurile de beauty (mai ales de cel de la armani)

  8. Pentru pielea uscata… incercati Nutric de La Roche Posay. Chiar e foarte buna. O gasiti in farmacii.
    Bafta, fetelor!

  9. Adina, este prima oara cand aud de cremele Armani ca ar fi bune. Fiti atente sa nu fie totusi vreo strategie de marketing la mijloc… Lancome, in schimb, este ok – insa mie nu mi-a facut impresia unor rezultate de durata. Cred foarte tare insa in Dr. Murad.

  10. Cel de la Armani e fond de ten. Fetele de pe blogurile de pe afara spun ca ar merita toti banii 😀 (dar eu nu am de unde sa stiu asta sigur) La Roche Posay apartine de L’oreal, Vichy la fel; gama Nutritic contine ulei de coriandru, din cate stiu eu, care ar fi responsabil de declansarea unor dermatite de contact, si sensibilizarea pielii la razele soarelui. Inca un argument contra liniilor de cosmetice pa baza de apa termala: acestea se bazeaza in principiu pe efectele „miraculoase” ale apei termale, in timp ce produsele lor sunt sarace in antioxidanti, cei ce ajuta cu adevarat la protejarea pielii de factori de mediu, poluanti, UV.

    Ah, de la La Roche Posay am citit lucruri bune despre cremele lor cu vitamina C

  11. 🙂 Nu stiu mare lucru despre produsele Dr Murad, stiu doar ca au preturi foarte mari

    Caut de ceva timp un blog romanesc cu discutii decente despre cosmetice, dar vad ca deocamdata nu fac fata la capitoul „price range”

  12. Pretul este parte si din politica de marketing, stim bine…Niciodata un brand de lux nu va practica preturi ieftine, desi un anumit produs nu este foarte reusit (sau chiar deloc). De aceea, eu cred ca este cel mai bine sa fim informate, sa avem cunostinte despre ingrediente si principii active, sa nu ne lasam amagite de reclame fascinante si promisiuni utopice.

    Emi, ce fel de piele ai? Cred ca ai spus intr-un post ceva de pori dilatati, altceva? Eu am incercat cam toate dermatocosmeticele din farmacii pentru piele cu probleme/ purificare, intrucat in trecut am avut probleme in acest sens si mi-e oarecum teama sa renunt la ele. Deci dintre dermatocosmetice, cel mai mult mi-a placut Roc (crema Purif-Ac), La Roche Posay (toate Effaclar-urile) si Boreade exfoliant. De asemenea, mai am un ser exfoliant cu AHA de la Dr.Kadir, care imi place mult de tot. Beneficiul produselor pentru exfoliere este ca previn astfel si aparitia ridurilor.
    Maine vreau sa imi iau si Galenic, gelul-crema Cauterets, iar urmatorul pe lista va fi L’Occitane. Deh, cremele sunt boala grea. 🙂

    Adina, mersi pentru recomandari. Fdt Lancome nu se gaseste la noi, nu? Eu cel putin nu l-am zarit la standul lor din beauty shop-uri. De la Lancome foarte tare m-a tentat Teint Idole, dar nu am gasit o nuanta potrivita, eterna problema.
    Ai atins un punct sensibil cu fumatul. Fumez putin, cateodata deloc, insa ma gandesc ca poate invalideaza toate celelalte eforturi, pe care le fac pe alte planuri…

  13. Alexa, produsele de exfoliere le folosesti si in zona ochilor? Stiu ca de obicei este indicat a se evita zona ochilor, dar stiam ca sunt si indicate (cele cu AHA) pentru functionarea normala a celulor din straturile pielii si deci pentru prevenirea ridurilor.

    Ma gandesc si eu sa includ in rutina zilnica de ingrijire un produs de exfoliere (pana acum am folosit doar varianta pentru exfoliere mecanica- scrub-uri). Stiu ca, pt ca un produs de genul sa fie eficient, trebuie sa contina AHA in proportie de 6-10% si sa aiba ph 3-4.

    Din cate m-am documentat eu, de la Avene, Diacneal ar avea 6% acid glicolic, dar inca ma mai gandesc.

    Ti-as recomanda sa tragi cu ochiul pe paulaschoice.com sau beautypedia.com (daca nu ai facut-o pana acum). E o tipa care, pe langa faptul ca are propria linie de cosmetice, analizeaza si multe alte produse apartinand si firmelor cu circuit international. Iti spune practic daca merita sa cumperi produsul sau nu si DE CE (isi sustine toate afirmatiile cu dovezi). Acu un an a fost o perioada de acces gratuit pe Beautypedia, iar eu am intrat si am citit cat de multe am putut, despre produse care ajung si la noi prin tara. Din cate tin eu minte, Galenic si L’Occitane, desi they look pretty and smell pretty, NU sunt niste produse foarte performante.

  14. Florina, din cate m-am documentat, chiar exista cateva variante de produse accesibile si cu compozitie decenta, pentru intretinerea de baza a tenului, gen creme cu factor de protectie, geluri de spalare, demachiante (in schimb o lotiune tonica buna si acceptabila ca si pret nu exista…). Am un ten super uscat, fac alergie la multe chestii si ma descurc

  15. Da, intr-adevar am un ten cu pori dilatati in zona T, pete rosii micutze, greu de tot. N-am incercat Roc, dar am cateva testere de la La Roche Possay, am sa le incerc pe acelea. 😉

    Voi stiti de unde as putea lua niste testere? Chiar si pe bani, no problem, dar chiar as vrea sa testez eu produsul, nu review-uri sau chestii de gen. 😉
    Si o crema pt ochi? Am cearcane mari si mov, apa nu prea beau, e adevarat, si in plus mai am si lentile.

  16. Sper sa nu par maniaca, avand in vedere ca tot mentionez de paulaschoice, dar in conditiile in care am un buget foarte limitat si totusi vreau sa fac tot posibilul sa am grija de fata mea, si sunt atatea cosmetice pe piata, fiecare firma sustine ca produsele lor sunt cele mai bune, mie mi se pare ceva deosebit ca exista cineva care, pe langa produsele ei, recomanda multe altele.

    Am facut ceva „urat”, cand am intrat anul trecut pe beautypedia, am salvat cu print screen (nu se putea cu copy-paste :P) diferite categorii de produse recomandate de tipa, de genul: best mascara, best AHA, best anti-acne, best BHA, best foundation, best moisturizers 😀
    Daca ar fi cineva interesat sa vada cat de cat despre ce este vorba, le-as putea trimite pe mail, sau ceva de genul. (Ca sa accesezi in mod normal Beautypedia trebuie sa platesti o taxa de cativa dolarei)

    Si mie imi place sa incerc creme tot timpul (sau imi placea, inainte de criza), dar cred ca e mai rentabil sa vezi daca ti se potriveste un produs care chair merita banii, din punct de vedere al compozitiei

  17. Emi, chiar s-ar putea sa prinda bine effaclar-ul de la La Roche Posay, e pe baza de BHA (indicat pt pori dilatati) si nu este foarte agresiv. E o idee buna sa incerci mai intai un tester, sa vezi cum reactioneaza pielea ta, dar ca sa ai rezultate vizibile, ar trebui sa folosesti aceeasi crema macar timp de doua luni.

    Ai grija totusi ca, BHA sensibilizeaza pielea la razele UV, deci e posibil sa te „arzi”, mai ales ca e vara. E musai sa folosesti ziua o crema cu SPF macar 15.

  18. Mostre sunt la farmacii, nu cred ca gasesti la orice produs, in schimb… In Iasi, de exeplu, se gasesc sigur la farmacia de la Mall-ul din Tudor.

    De la Roc, pentru ochi, poate reusesti sa incerci o mostra din gama multi-correxion, dar iarasi, deoarece contine retinol, e neaparat necesar sa folosesti ziua SPF

  19. Adina, daca ai putea sa-mi trimiti si mie acele date salvate… saru’mana, raman datoare! Mail: sobolank [arond] gmail [punct] com. Mai ales la mascara am avut ceva probleme serioase, si desi am luat Hypnose de la Lancome, nu prea mai reusesc sa-l dau jos nici cu demachiant special ochi pt waterproof.
    Si crede-ma ca ma doare sufletelu sa-mi vad genele ramase pe discheta demachianta.
    Azi de ex am trecut pe la Centrofarm din Carrefour, nu aveau mare lucru, cateva Roc si La Roche possay, absolut niciun tester pt crema de ochi.
    Ba inca o tipa de acolo f desteapta intai mi-a oferit crema antirid de ochi?!? apoi mi-a zis ca de fapt nici nu am nevoie la 26 de ani de asa ceva.

    Vive le marketing 😀

  20. Adina, o sa razi dar si eu sunt fan Paula. 😀 Folosesc regulat cateva produse de la ea de pe site, cu AHA si cu BHA. Daca ai pielea uscata, cred ca ti s-ar potrivi si tie gelul cu 8%AHA. Eu sunt tare incantata de el!
    Produsele exfoliante nu le folosesc in zona ochilor, e mult prea delicata, aici insist pe hidratare.

    Mi-am luat astazi crema de la Galenic, cum promisesem. 🙂 Adina, eu am mai folosit gelul din aceeasi gama si a fost one of the best, voi comunica impresii si despre crema.
    Bineinteles, daca am poposit in farmacie, nu m-am putut opri din cumparat si tratamente pentru par Phyto, geluri de dus, creme de corp si tot felul de alte prostioare. Am spus eu ca shoppingul de cosmetice e un real viciu.

    In legatura cu crema de ochi, nu stiu ce sfat sa dau…Eu am de la Boots, Time Dimensions, imi place mult pentru ca e hidratanta. Dar eu nu am nici cearcane, nici riduri (genetic), deci nu stiu cat de relevanta este experienta mea…Insa, dupa ce o folosesc, pielea din jurul ochilor arata odihnita.

  21. 🙂 wow, ma bucur sa aud de inca un „fan paula”, i don’t feel so obsessed anymore.

    :)) Trebuie sa fie super senzatia cand vii acasa si incerci o gramajoara de creme

  22. Din experienta mea, L’Occitane e apa de ploaie… iar Galenic, exceptand laptele demachiant, nu mi-a spus absolut nimic.
    Cel mai bine in jurul ochilor eu, personal (nu am nici eu riduri genetic) m-am simtit cu Roc – cel nou, hidratant, bleumarin.

  23. O intrebare, fetelor? Care dintre voi ati cumparat de pe paulaschoice? Livreaza in Romania usor si accepta cardurile noastre (pentru ca, de exemplu, in Franta sunt site-uri care nu accepta)? Cum sunt produsele, comparativ cu Dr. Murad, Roc sau orice altceva mai de Doamne ajuta? Nu de alta, dar in raportul ei pe 2008, da ca exemplu pozitiv Avon si nu m-ar mira sa aleaga mai ales produse cu compusi similari cu ai ei… de asta as vrea o parere de om care a incercat efectiv ce vinde. La fel, ma mira cat de des citeaza Clinique. Am multe prietene fane Clinique si fara rezultate pana acum… nici eu nu am avut dupa doi ani de utilizare ca la carte.

  24. Adina, bine ai venit in fan club! 🙂
    Imi place mult crema Galenic ce mi-am luat-o (impresie pe termen scurt), pare sa imi faca un ten asa curat…Si pretul e foarte ok, aproximativ 52ron, in conditiile in care e fluida si nu necesita deloc o cantitate mare de produs.

    Miranda, aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu in legatura cu Avon si Clinique. Justificarea pe care am gasit-o eu este ca Avon-ul de la noi, facut in Polonia, este mult mai slab calitativ. In legatura cu Clinique, poate e la fel putin schimbata compozitia fata de SUA. Din afara nu am cumparat nimic Clinique, deci ar fi doar supozitii.
    Livreaza si in Romania, taxele de transport sunt cam mari: 19 euro. Insa eu le-am impartit cand am comandat impreuna cu altcineva. Eu nu am incercat decat produsele microexfoliante, de care cum spuneam, sunt foarte incantata. Am comandat acum pe langa acestea si o crema cu factor de protectie, despre care sustine ea ca ar fi matifianta (ma enerveaza cremele cu SPF in general pentru ca lasa o pelicula grasa pe piele). Mie imi place si compozitia produselor, antioxidanti si fara prea multe chimicale.
    Interesant ce spuneti despre L’Occitane, poate voi abandona ideea. Nu am avut decat un balsam de par de la ei, care intr-adevar nu mi s-a parut deloc impresionant.

  25. Emi, folosesc si eu Hypnose de la Lancome si ma demachiez cu Artistry pt ochi si buze…il gasesti la distribuitorii Amway.

  26. Merci kaia, Demachiantul in sine e bun, dar poate nu stiu eu sa ma demachiez corect. Nu-i mai ramane nimanui gene pe discheta demachianta?

  27. Kaia, daca ai tenul gras, Mac nu ti se potrivesc. Cel putin asa am fost eu sfatuita in showroom-ul lor, unde aveau tot interesul sa vanda.
    Emi, mie nu mi-au ramas niciodata genele pe discheta demachianta, e bizar…

  28. Nici mie nu-mi raman gene pe discheta…..Emi, incearca sa tii discheta pe gene cateva secunde astfel incat sa inmoaie rimelul si indepartarea lui sa se faca cu mai multa usurinta.
    Florina, merci de informatie….
    Intre timp mi-am cumparat un ruj de la MAC…dupa cate am citit , nu sunt impresionata.

  29. Kaia, din cate stiam eu, MAC sunt foarte apreciati pentru farduri, o paleta larga de nuante, pigmentate. Se zvonea ca vom avea si noi un magazin MAC in Cocor, dar nu stiu cand exact.

    Demachiant pentru ochi eu am Bioten, de la Elmiplant. Ieftin si bun, nu ma ustura ochii, inlatura bine machiajul aproape zilnic. Cred ca este singurul produs romanesc pe care l-am incercat.

  30. Ca o masura de „criza” mi-am luat si eu BIOTEN, demachiant pentru ten sensibil/cu tendinta de uscare….si imi place!!!….voi mai testa, tot de „criza” si alte produse Elmiplant.
    O zi buna va doresc !!!

  31. Vichy, Avene,La Roche Posay, Dr Murad, Roc, Clinique, Dr.Kadir, Galenic, paulaschoice… si probabil lista poate continua. Cum sunt insa produsele Elmiplant, Gerovital sau Aslavital in comparatie cu ele, in ceea ce priveste compozitia sau calitatea ? Asa de curiozitate :).

  32. Luna, mie imi place laptele demachiant Elmiplant, iar de la Aslavital am mereu in geanta de sport crema de ochi, dupa dusul de la sala, ma dau cu ea si pe gat. Insa in rest nu am mai incercat de mult timp.

Lasă un răspuns

