Se intampla in Romania…

Am comandat de multe ori de la Redoute din Franta si de fiecare data, a fost impecabil. De data asta, am gasit pe La Redoute Romania o reducere de 70% la niste pantofi si am vrut sa mi-i iau, pe principiul ca sania se face vara, deci acum ma incalt de toamna. A durat 30 minute sa imi fac cont din cauza bugurilor (cred ca nici acum nu au finalizat de programat, de fapt, site-ul) si nu am putut sub nici o forma sa finalizez comanda – formularul a dat erori peste erori in zona de factura. Nu ma vor mai prinde never de clienta, este incredibil ce diferenta fata de La Redoute Franta…

Lasă un răspuns

