Cool office, inalta, buget redus, vreau sa ma tina…

Draga Emi, postul acesta este pentru tine si pentru toate prietenele noastre slabe, inalte si disperate ca nu stiu cum sa se imbrace si office, si cool, si cu bani putini, si sa le tina produsele mai mult timp (vezi si raspunsul detaliat de la un post anterior aici).

Eu ti-am creat o varianta declinabila de tinuta completa la 170 euro, adica cca. 720 lei, extrem de versatila doar prin schimbarea maiourilor de sub sacou (la numai 12 lei bucata, te poti juca cu variante de alb, vernil, negru, maro sau bleumarin – in rest pastrezi sacoul roz, accesoriile, poseta la fel de adaptabila la multe alte solutii)…  Este ok pentru birou, este cool si este potrivita si pentru luat metroul.  Camasile sunt cam batranicioase, daca nu le porti cu o esarfa viu colorata si o curea indrazneata.

In mixul de mai jos, sunt produse testate de mine si rezista in timp. Iar pentru bataturi persistente, ia-ti cipici culoarea piciorului speciali de balerini de la C&A, si vei putea purta pantofii de vara de tip balerin, sport sau mocasini fara probleme!

Enjoy la creativitate mai departe!

Maiou si jeans Promod, 50 euro:

maiou 5 euro promod

Sacou de vara roz Quelle, 30 euro:

sacou vara quelle 30 euro

Poseta Promod, 30 euro:

geanta promod 30 euro

Colier Charlotte M, 30 euro:

colier charlotte m 30 euro

Bratara Charlotte M piele, 15 euro:

bratara charlotte m 15 euro

Balerini piele Mopiel, 15 euro:

balerini piele mopiel 15 euro

9 păreri la “Cool office, inalta, buget redus, vreau sa ma tina…

  1. Ok, Gaby, nu vei regreta :). Arata ca de mamaie sub pielea balerinului, dar sunt foarte utili si nu se vad la exterior.

  2. Cat imi place geanta Promod! Se gaseste si la noi in Plaza (parca doar in Plaza am vazut Promod)? Cred ca vine foarte bine si la jeans…

  3. Si mie imi place, Alexa, o sa dau o raita sa vad daca e si la noi in Promod – vezi ca au magazine in Plaza, Mall Vitan si Baneasa.

  4. In Mall Vitan ma duc destul de des, ca este si relativ aproape de locuinta mea, dar nu stiu cum de nu am zarit pana acum Promod. In Plaza bineinteles, ca este la intrare. 🙂 Dar pana in Militari, mai greu ma urnesc (cand am de facut „stocuri” mai mari).De Baneasa nu mai spun, din cauza traficului infernal din zona.
    Sa ne spui daca o gasesti 🙂 si arata precum in poza.

  5. Uh, Alexa, in Vitan, Promod este la parter, la intrarea noua, sub Debenhams. Insa nu cred ca ajung pe acolo, ma exaspereaza povestea cu plata parcarii care ba merge, ba nu merge…

  6. Miranda, cipici nu se mai gasesc in C&A. Am fost in week-end si nu mai aveau.
    Daca aveti alte idei, ziceti 😉
    Parcarea se plateste intr-adevar la Mall Vitan, dar eu n-am avut probleme cu bariera niciodata. Acum, depinde si de unde stati voi: eu stau pe Camil Ressu, asa ca ajung la Mall Vitan in 10min si chiar nu se merita sa bat drumul pana in Plaza – chiar cu taxa de parcare.
    Ar trebui o boicotare generala a taxei – dar degeaba, nu se poate face asta 😦
    E singurul mall care si-a permis sa bage plata parcarii si o duce bine mersi cu toate astea, ca noi suntem romani si ne meritam soarta.

  7. vreau sa cumpar balerinii albi din piele te rog frumos sami scri nr tau sau altcv pe mess idul:ana_frumusykasweet@yahoo.com.Ms astept mesajul tau

Lasă un răspuns

