Help… de ambitie!

Fetelor, m-am ingrasat 5 kg, care arata ca 10! Sunt atat de suparata pe mine, ce nu va pot spune. Am mancat mai rar si mai mult si mai prost si iata rezultatul… oftez langa rochitele mele dragi 😀

broccoliDaca aveti macar un minim de kg in plus sau tendinta de ingrasare, sa nu uitati, ca mine, ca dieta este o poveste care nu se incheie si nu ia pauza niciodata. Altfel, yo-yo si mult efort. Ma asteapta o luna cu cate 3 ore de sala zilnic… si dieta cu carne fiarta, branza de vaci, varza, broccoli si peste fiert. Iar la desert, deliciul suprem: iaurt cu zaharina lichida.

Sper sa revin cu vesti decente de pe frontul de blitzkrieg cu dusmanul grasime…

6 păreri la “Help… de ambitie!

  1. Dar de ce fierte? Nu se neutralizeaza astfel toate proprietatile? Pentru mine, un deliciu suprem chiar este iaurtul cu scortisoara. 🙂
    3 ore de sala zilnic? Nu e cam mult, incepute brusc?

  2. Alexa, fac deja sport in mod regulat de 3 ori pe saptamana. Asa ca am un corp obisnuit si nu va reactiona decat la foarte mult cardio pentru slabit, el traieste deja modelat cu exercitii de fitness.

  3. tastezi pe google exact asa : dieta daneza, sau dieta de 13 zile.
    Eu am incercat-o pana acum de 4 ori, mie mi-a reusit. Poate e mai dura, dar chiar am si slabit(del putin 7 kg, de fiecare data) si nici nu m-am infometat. 🙂

Lasă un răspuns

