Cand nu inveti din propriile greseli

Mereu am zis ca Madonette e o nenorocire. Ei bine, mi-am luat sandale de la ei – erau foarte ok la pret, 170 lei, din piele, ochioase. Si le-am luat, desi mereu am zis ca nu e de luat de la ei. Eh… captuseala de interior se cam desprinde dupa o purtare si mi-au facut bataturi de zile mari. Macar nu se decoloreaza pe picior, cum am patit cu balerinii Gucci luati de la reduceri din Germania (cand esti toapa si incalti Gucci o data in viata, iti meriti soarta). In concluzie, am dat-o (iar) in bara. Mi-e rusine de mine insami.

7 păreri la “Cand nu inveti din propriile greseli

  1. Corina, la shopping rareori sunte cu adevarat inteligente. Daca ar fi asa, nici nu ar mai fi nevoie de un blog ca aici, sa ne sfatuim intre noi 😀

  2. Asa este. Imi doream mult o parere adevarata, nu de reclama, de la o femeie in carne si oase, si care, sincer, sa aiba posibilitatea financiara sa incerce orice.E greu, iei multe tepe, dar merita, in final iti faci lumea ta de produse de calitate.
    Vine vara, deja e aici incepe alergatura pentru bluze si rochii care sa nu fie de plastic, sa fie din matase, naturala sau vegetala, bumbac, ca sa nu se lipeasca hidos de tine, dar lucruri care sa arate bine.
    Am oroare de plasticuri in toate felurile, dar pe o femeie parca e si mai si.
    Asa-i si cu pantofii astia , cateodata sunt adevarate ciurucuri la preturi destul de mari.

  3. Ei, Corina, nu imi permit sa incerc chiar orice si nici daca mi-as permite, nu as face-o… mi se pare ridicol, de exemplu, sa dai 5000 de euro pe o rochie. Si 1000 e imens… cred ca as plati banii astia doar ca mireasa 😀

  4. Nu la asta ma refeream, ci la preturi normale, pentru asa ceva.Adica, preturi bune sau maricele pentru un om normal.

Lasă un răspuns

