Lipomasaj, Cellu, slabire si adevaruri simple

Eu sunt fan Cellu M6, v-am mai spus… pentru ca , sincer, mi-a dat rezultate. Nu mica mi-a fost mirarea cand am citit despre metodele revolutionare UltraShape si lipomasaj. Eheiii… zic, hai sa ma informez, ce, cum, cand, cat…

10156136-cellu-m6-keymodule-endermologie-treatmentFetelor, nu dati banii inainte sa aflati mai multe decat pliantele frumos colorate. Sa le luam pe rand:

Cellu M6, un veteran, are efecte reale, dar pe durata determinata si mai ales daca tineti si regim. Cu siguranta va lasa fara celulita, fara sa mai spargeti vasele de sange ca la impachetarile la cald. Insa este destul de scump, cca. 35 euro / sedinta si nu functioneaza 100% pentru celulita grad 4. Are insa avantajul ca are in dotare si programe speciale medicale si pentru sportivi, deci e o varianta completa si, mai ales, dovedita in timp. Repet, fara a va vindeca definitiv, va necesita mereu intretinere, deci buget mare alocat.

UltraShape este o mare gaselnita….  Costa 1000 euro aplicarea pe zona si se poate face doar cu regim strict 10 zile inainte, 10 zile dupa si un set complex de analize care sa arate ca aveti ficatul si rinichii in stare perfecta, sa poata procesa grasimea sparta si preluata apoi in sange. In plus, functioneaza pe straturi de tesut adipos de la 8 cm in sus, ori cati grasuni au ficatul si rinichii perfect sanatosi? Iar grasimea „sparta” nu se elimina, ci se muta in alta parte a corpului!!!

Oh, acum marea noutate: lipomasajul. Ca si Cellu M6, este un produs LPG, dar care nu mai are programele medicale si de sport, ci doar pe cel de beauty. Fiind scoase o parte din calculator si o parte din consumabile, aparatele de lipomasaj pleaca de la LPG cu 25% mai ieftine decat Cellu, dar fiind noi, sedinta finala de tratament poate ajunge mai scumpa de 35 de euro. Deh, este un aparat „nou” si „mai bun”. De bun, e bun. Doar ca e un Cellu M6 mai chel.

Deci… fiti vigilente cand mergeti la remodelari 😉

4 păreri la “Lipomasaj, Cellu, slabire si adevaruri simple

  1. s-a deschis langa locul meu de munca un salon
    mi-au oferit sedinta Techni Spa – Mary Cohr cu 270 RON, si deah, la reducere 200 RON
    am facut o prima sedinta, e placut, ce sa spun
    cine ma sfatuieste si pe mine, Cellu M6 sau acest Techni Spa?

  2. cell m6 sau lipo m6 fara indoiala e mai bun , eu am incercat si am avut rezultate f bune cei drept iti trebuie cateva sedinete, la inceput nu sunt diferentte mari , ci pe parcurs , ai mai multe rezultate pielea mai frumoasa , mai eleastica si te simti si mai relaxata

  3. gasesc cumva si in baia mare saloane de frumusete cu cell m6 sau lipo m6? as vrea sa il incerc si eu…

  4. despre endermology-Cellu M6
    Dragelor, depinde de alcatuirea fiecarui corp(strat de tesut adipos, celulita). Eu folosesc Cellu M6, pt ca din intamplare am putut sa-l cumpar si-l am acasa. Nu va imaginati ca rezultatele sunt spectaculoase. Trebuiesc sustinute de regim alimentar si exercitiu fizic.
    Prima data am crezut ca Cellu M6 ma va ajuta sa remodelez intr-un fel corpul si sa scap de celulita. Am dat o multime de bani pe fiecare sedinta de 45 minute(si bani, nu gluma-nu locuiesc in Romania). Apoi mi-a intrat in cap ideea ca nu am facut suficient si ca e prea putin 45min. Asa ca am fost focus sa procur aparatul si sa fac de cate ori si cat vreau eu endermologie.
    Nu, nu e spectaculos. Nu am scapat de celulita.Nu vreau sa va stric elanul, dar Cellu M6 da rezultate f. bune pt timp indelungat si sistematic de folosinta.Si, fie vorba intre noi, o persoana slaba, bine proportionata, va fi totdeauna incantata de sedintele de endermologie( va fi ca un maintenance) iar cele mai plinute, ca mine de ex., vor avea de asteptat rezultatele vizibile.
    O sa spuneti: ia uite-o si pe-asta! si-a luat ea aparat si spune altora sa nu faca endermology. Nu-i asa. Din punctul meu de vedere puteti incerca cat de mult va lasa inima si punga, insa eu spun din proprie patanie, ca la 48 de ani ai mei si la Kg mele dragute, la celulita mea „agonisita cu greu”,Cellu M6 nu a dat rezultatele mult visate. Trebuie vazut/perceput ca intretinere, la fel ca si masajul.

Lasă un răspuns

