Help! Lenjeria…

Daca silueta iti face figuri, lenjeria de zi cu zi este o problema cu mai multe necunoscute. Alegerea tine de pret, de calitate, de materiale, de confort si de dorinta de a fi sexy…

sutienDaca printre voi, cumva, exista persoane cu sanii mari, din experienta unei foarte bune prietene, singurele sutiene frumoase, potrivite si diverse ca modele si culori sunt la Triumph (foarte bine aprovizionat cel de pe Calea Mosilor) si de la La Senza din Baneasa (aici si serviciile sunt foarte ok si au des promotii).

Iar daca sunteti genul care preferati slipii din bumbac (cum e si recomandabil pentru sanatate), cei mai rezistenti la spalat pe termen lung si care au si un aspect decent sunt cei de la Marks & Spencer.

Sa fiti sexy si sanatoase!

9 păreri la “Help! Lenjeria…

  1. Eu imi cumpar sutiene doar de la Jolidon. Sunt singurele care mi se potrivesc; aparent aceeasi marime e foarte diferita in functie de firma.

  2. Arana, si mie imi place Jolidon. Insa la fel de mult imi place, de exemplu, si Etam. Insa ambele firme nu au variante pentru cele care au marimi foarte mari, ceea ce e pacat, caci imprimeurile lor sunt atat de simpatice…

  3. Eu am gasit o singura data marimi mari la Jolidon. Aratau bine, intradevar, dar nu imbracau bine formele corpului. Desi am incercat 5 sutiene, nu am cumparat nici macar unul… Astfel, problema sanilor mari nu se opreste la marime ci la forma, croiala etc…

  4. am ramas uimita sa vad ca la senza are sutiene cu burete cupa d si dd,dar ti-as recomanda sa incerci si raionul de lenjerie de la peacocks,unde am gasit niste sutiene superbe,fara burete,dar tot asa,cupa mare,si nu aratau deloc a fi de baba

  5. Mie imi plac foarte mult si sunt si comode sutienele de la Gap, la fel si lenjeria intima de bumbac. Mi-am luat mai multe perechi colorate si au rezistat foarte bine la spalat.

Lasă un răspuns

