Un mic sfat ieftin cu efecte mari

Fetelor, v-am mai povestit ca am incercat in Agadir epilarea cu zahar… in acelasi hammam am invatat si de spalatul cu manusa de hammam. Am vazut ca are Yves Rocher si la noi, la un pret de nimic, manusi similare (in Marrakech am cumparat cu 2 euro manusa!).

Manusa hammam

Manusa hammam

Cum functioneaza? Simplu. Pui orice gel de dus, fara nici un fel de proprietati speciale si te speli cu manusa… care face si gomaj, dar lasa si pielea atat de fina incat nu mai ai nevoie nici de ponce la calcaie si nici de crema de corp dupa dus. Arabii spun ca asa se elimina pielea moarta.

Eu va spun doar ca te costa 2 euro si are efecte de vis 😉 . Si cum se gaseste acum si la Yves Rocher, go for it! Vedeti ca e o manusa oarecare ca aspect, cam ca cea din fotografie, nu o lufa clasica…

5 păreri la “Un mic sfat ieftin cu efecte mari

  1. Corina, aceste manusi au fost in niste seturi maro, Tradition du hammam, cu ulei de masaj cu argan si sapun cu ulei de masline.

  2. Pingback: Gomaj, frumos, sanatos « Miranda spune adevăruri despre beauty

  3. Si eu tare mi-am dorit asa ceva si cand am fost la Yves Rocher (in Cluj), vanzatoarea nici nu auzise de asa ceva 😦 o sa mai caut si in alte locuri. Pentru un gomaj al corpului ce recomandati?

Lasă un răspuns

