Tinuta mea business

Prin specificul meseriei trebuie sa ma imbrac des business. Insa am depasit (multumesc, Doamne, ca mi-ai dat minte!) epoca Dika, a uniformelor gri care misuna prin toata zona dintre Piata Victoriei si Piata Universitatii. Doamnelor, azi am fost foarte apreciata pentru tinuta mea, asa ca va impartasesc cum am fost imbracata:

  • rochie simpla neagra, usor casual, de la Zara (Madrid, nu am gasit-o aici);
  • sacou cambrat, usor casual, bej, de la C&A (recunosc, de la depozitul ala oribil din Militari!);
  • balerini din piele intoarsa in diverse patratele kaki spre verde-ou (i-am luat intr-o delegatie, dintr-o bomba de magazin din Suceava, cu doar un milion si un pic), of course, purtati cu ciorapi mati negri;
  • cercei si colier Ubu de la Charlotte M. si bratara de argint din Maroc;
  • vesnicul meu ceas Furla luat intr-un moment de plictis de pe aeroportul din Roma;
  • poseta kaki de piele intoarsa tot de la Furla.

Ideea e ca… se poate si altfel, si bine, si sa te simti comod si sa fii cool (asa mi-a zis gasca de pustoaice din open space ca am fost imbracata cand am purtat tinuta asta).

Fiti creative cu bun gust, dragele mele!

2 păreri la “Tinuta mea business

  1. se poate cand ai bani!
    Daca iti permiti poseta Furla presupune sa castigi destul peste media din Romania.
    Sa ajungi sa detii bratara din Maroc presupune mii de euro pe calatoria pana acolo. Nu oricine isi permite sa mearga in Maroc.
    In concluzie, frumusetea costa. Mult.

  2. Adina, permite-mi sa te contrazic …oarecum.
    Se poate si cand nu ai bani!
    Totul tine de educatie si de bunul gust pe care il ai sau nu, independent de miile de euro pe care le valorifici asa cum consideri tu ca merita .. vacante, haine … sau alte „investitii” care sa-ti coloreze frumos viata.
    Miranda spune foarte bine ce spune in post, iar punctul ei de vedere este cat se poate de pertinent…pentru stilul EI de viata.
    Insa altele, care nu castiga la fel de bine, ar trebui sa priveasca articolul „printre randuri”, adica doar din perspectiva mesajului pe care a avut intentia sa-l transmita 🙂

    – o rochie neagra simpla
    – sacou cambrat bej
    – balerini din piele intoarsa cu figuri geometrice, pe fond kaki
    – cercei, colier si bratara in tonuri argintii( a nu se inlocui cu tinichele tipatoare de bazar)
    – un ceas de bun simt
    – poseta in ton cu pantofii

    Deja suna altfel…nu?…pentru un buget mediu. Comod si cool 🙂

    Cu alte cuvinte, esenta conteaza! Si sunt convinsa ca si Miranda a vrut sa transmita acelasi lucru, insa pe limba ei 🙂
    In concluzie, frumusetea nu costa, ci tine de „feeling”, asa cum o „simte” fiecare (daca este in stare sa o simta).

Lasă un răspuns

