Aparenţele nu pot înşela pentru mult timp

Şi nu mă refer la valori, comportamente sau alte minuni cand spun asta ci chiar la felul în care arătăm. Mult timp am crezut că un creion dermatograf face minuni. Ce poate fi mai simplu decât să conturezi bine 2 ochi mari şi albaştri? Kohl-ul a fost astfel nelipsit de pe faţa şi din poşeta mea timp de mulţi ani.

A venit însă şi momentul în care mi-am dat seama că indiferent cât mi-aş înnegri eu ochii, cearcănele tot se văd, ridurile fine încep să apară că deh, nu am cel mai sănătos regim de viaţă… Astfel – împinsă un pic de la spate de Miranda, trebuie să recunosc – am început să dau mult mai multă importanţă cremelor, măştilor, în general produselor de îngrijire, în favoarea celor de make-up.

Povestea mea este una fericită. Văd de multe ori pe stradă femei de toate vârstele machiate mai mult sau mai puţin agresiv iar sub straturile de fond de ten se vad acneea, diverse iritaţii, alergii… Nu cred că ar fi rău să începem să ne dăm seama că pe termen lung contează ce se află dincolo de make-up şi nu make-up-ul pe care îl folosim. Altfel spus, îngrijire înainte de toate!

3 păreri la “Aparenţele nu pot înşela pentru mult timp

  1. Gabrielle, vezi sa nu cazi in extrema opusa.
    Adica, repet ce ti-am zis si ieri la cafea:
    demachiere dimineata si seara;
    crema hidratanta si de ochi, dimineata si seara;
    legume, somn si apa;
    mai moale cu cafeaua, tigarile si barurile :D.
    Mastile… doar daca vrei sa scapi de iubit care sa fuga ca in filmele de Halloween cand te va vedea „gatita”. Este suficienta aplicarea eficienta o data pe luna, corespunzator, in tratament, de cosmeticiana.

  2. Sincer, mi-e teama ca o sa cad intr-o alta extrema si voi investi sume colosale in creme, creme si iar creme (cred ca asta e o alta varianta pentru a scapa de iubit :)))

  3. Brrrr. Am trecut si eu prin etapa investitiilor de incercare in creme. Lancome, Dior, Yves Rocher, bio, you name it. Te vei maturiza din punct de vedere cosmetic in timp 😀

Lasă un răspuns

