Conversaţie de metrou

– Fată, văd că ai faţa pătată ca o puştoaică…

– Da, mi-am luat acu’ o cremă de la Avon să văd ce mi-o face ş’asta…

– Păi fată, de la Avon? Tu nu ştii că pe mâini poţi să-ţi dai cu orice da pă faţă, nu? Ce-i şi cu prostia asta de Avon?

– Am o vecină care aduce…

– Ce să aducă? Fată, eu de faţă îmi iau o cremă serioasă! Mă duc la Plafar, o întreb pe femeia de acolo ce îmi trebuie, femeia se uită, îmi dă, cumpăr şi plec cu crema! Nu mă dau cu toate prostiile din poze. Tu nu ştii că unele creme îţi fac rău şi se infectează?

Am asistat la conversaţia de mai sus azi, în metrou, între Romană şi Universitate. Protagonistele: două femei tuciulii, la vreo 40 ani. Pe moment m-au amuzat teribil. Pe drum spre casă, reamintindu-mi conversaţia, mi s-a reconfirmat că publicul feminin se educă în tainele îngrijirii şi sănătăţii. Şi mă bucur cu atât mai mult cu cât e vorba de o categorie socială la care nu m-aş fi aşteptat. Desigur, nu putem generaliza încă.

O părere la “Conversaţie de metrou

  1. Buna seara Doamnelor,
    De cateva zile am gasit acest blog, il urmaresc si vreau sa va spun ca imi place mult.
    Am 28 de ani, si as dori un sfat: ce fel de crema hidratanta de ochi recomandati? Nu vreau deocamdata sa folosesc crema anti rid. Pana acum am folosit La Roche Posay, dar parca ar fi apa. Celelate produse La Roche Posay de exemplu Hydreane Riche, mi s-a parut buna. Ce parere aveti?

Lasă un răspuns

