Ce port in aceasta primavara

Fetelor, mi-am updatat look-ul de birou!

Mi-am facut luat rochie „tribala” (adica imprimeul geometric este mai degraba de tip etnic), pe care o port cu ciorapi mati, pantofi cu bot rotunjit si toc inalt si gros si un sacou casual sau geaca de piele scurta si usor cambrata, daca vreau sa fiu chiar lejera. Si, creme de la creme, asortez bijuterii masive argintii.

Nu ca ma laud, dar tinuta mea este chiar apreciata…  asa ca m-am gandit sa va spun, mai ales ca am vazut ca astea ar fi tendintele – si desi nu am deloc un corp de manechin, am reusit sa adaptez tendintele.

Merita… Port ceva similar cu modelele de mai jos 🙂

Rochie Promod:

robe-imprimee-folk-imprime-noir

Colier Charlotte M:

colierubu

Lasă un răspuns

