Îl înţeleg pe Mircea Badea

Încep să îl înţeleg pe Mircea Badea când spune că îi vine să arunce televizorul pe geam. Aseară m-a pus aghiuţă să mă uit la catastrofa de emisiune „Shoppingul, pasiunea mea” de pe Euforia. Care shopping a presupus un concurs între nişte fete, în galeriile comerciale din Ploieşti. Una dintre concurente, o fată de 17 ani, supraponderală – pe care onoratul juriu a făcut-o praf că nu îşi alege ţinutele ok. Fata aia era cea mai creativă de departe. Însă într-un magazin normal din România, o femeie cu mărime XL nu prea are de unde să aleagă. Greşeala ei că a participat? Desigur, dar să nu uităm că are doar 17 ani. Însă ce m-a enervat cumplit este că nimeni din juriul măreţ nu i-a spus „fato, ca să îţi vină bine rochia, trebuie musai să o faci pe comandă, că sunt şanse 10% să te îmbraci cool din magazine la kilogramele tale”. Are rost să vă spun că a câştigat o tipă de măsura 38?!

Altă emisiune care m-a scos din fire: „Frumuseţe pe muchie de cuţit”. Cel puţin la ediţia din 4 aprilie, nimeni nu i-a zis femeii aceleia de peste 40 ani, cu şase copii, că după liposucţie se ţine toată viaţa regim şi se face sport, că părul trebuie revopsit la 4 săptămâni şi că botoxul şi acidul hialuronic se reinjectează periodic. Gravă deziluzie peste câteva luni când din corpul şi faţa de vis vor rămâne doar caseta cu emisiunea…

Eu fac sală, cellu, merg de două ori pe săptămână la coafor, mă vopsesc lunar, la fel şi la sprâncene etc. Distracţia asta mă costă cu foarte mult peste un salariu minim pe economie. De aceea mă înfuriază să văd că transformă pe nişte amărâţi, dar nimeni nu spune public şi că această transformare trebuie întreţinută toată viaţa, iar întreţinerea costă mulţi bani, mult efort şi presupune timp şi voinţă.

 

 

 

4 păreri la “Îl înţeleg pe Mircea Badea

  1. Mda, am urmarit si eu o singura data fiecare emisiune…ratusca cea urata…versus zana nou nascuta.
    Am constatat si eu, insa …ca nimeni nu le spune…ca acum sunt in viata reala…si nu in povestile cu fat frumos!
    Bravo tie, pentru perseverenta!
    Io, vopsit singura in fiecare luna, cosmetica, o data pe luna, in rest am entuziasmul celor 3 zile(seri) de la proaspat cumparata crema miraculoasa!
    Probabil, inca nu tipa disperarea …sau n-oi fi fost la timp la oculist! 😀

  2. Manole, m-as vopsi si eu singura, ca ma plictisesc de mor la coafor, citesc carti intregi pe scaun… dar am parul lung si foarte des si nu imi iese. Asa ca… asta este. Apropo, nu am apucat sa fac sala de o luna – stii ca se vede al naibii de rau? Nici nu vreau sa ma gandesc cum e dupa o liposuctie, daca nu te apuci urgent si nu te tii constant de sport facut cu cap.

  3. De pe vremea cand difuza protvul varianta originala a emisiunii ma gandeam ce fac oamenii aia dupa. Cum traiesc si cum se mentin?

    Cat despre shoppingul pasiunea mea, mi se parea oarecum draguta emisiunea. Ma gandeam mereu cu ce m-as imbraca eu si de obicei nimeream. Dar intr-o ora eu nu am sanse deloc sa gasesc ce vreau si ce-mi place. Si in plus, magazinele abunda de 38 si 40 si 42. Atat. E extrem de greu sa gasesti un 34, de ex. Si cand imi zic vanzatoarele, ah 38, ti-e buuuuun!! Probeaza. Si probez si inot. Cum sa nu-mi iau campii? Da, emisiunea poate e draguta, sa faci shopping la noi e chin.

  4. Arana, o emisiune de acest gen, cred, ar trebui sa selectioneze magazinele unde faci shopping. Marimile 34 si 44 au aceeasi soarta cruda, si nu e corect.

Lasă un răspuns

