Poţi veni de hac celulitei!

Anul trecut aveam celulită de gradul 2 spre 3. Acum, am gradul 1 – practic, este invizibilă.

celulita

Cum am ajuns la un rezultat atât de bun? Secretul este simplu:

  1. regim alimentar, cu cât mai puţine zaharuri rafinate şi carne grasă;
  2. sport în mod regulat;
  3. Cellu M6, o cură de 18 şedinţe la trei luni;
  4. masaje în fiecare seară cu Supliform, la recomandarea antrenorului meu (păreri pro găsiţi şi aici)

Rezultatele sunt remarcabile şi imi e drag să mă uit în oglindă. Numai că trebuie acţionat din timp, altfel, la gradul 4, nu mai există soluţii. Succes!

5 păreri la “Poţi veni de hac celulitei!

  1. hei! buna! am intrat pe blogul tau dintr-o intamplare si am citit postul asta, de ceva timp incerc si eu sa scap de celulita adunata din perioada in care am dat bacalaureatul (am 19 ani), am celulita de gradul 2 spre 3 si incerc sa scap de ea, deocamdata prin masaj, insa m-ar tenta sa incerc si eu cellu m6 despre care vorbeste toata lumea, mi-ai putea spune la ce clinica ai facut si cam cat te-a dus in total? m-ar interesa cumplit! mersi!

  2. Buna alegere, Miranda! Cellu M6! Un aparat care poate face minuni!
    Si haideti sa va povestesc ceva… ca sa ma intelegeti de ce afirm acestea.
    Sunt fericita ca slava domnului, nu am probleme majore cu greutatea, nu fac eforturi
    extraordinare, multumita probabil unei gene bune( am specificat aceasta ca sa fiu cat
    mai detaliata asupra aspectului urmator). Fiind prezenta la niste cursuri de
    specializare in estetica corporala, am fost supusa, ca si model, prezentarii aparatului(
    mai exact, aparatul a fost „predat” pe mine). Normal ca mi s-au facut, ca la carte,
    masuratorile inainte si dupa sedintele cu pricina. Au fost nevoie de NUMAI DOUA
    sedinte pentru prezentare, efectuate in doua zile consecutive.
    Stupoarea mea: la masuratorile finale pierdusem 2 centimetri in talie, 2 la abdomen si 1 la picioare. De ce am ramas surprinsa? M-am tot intrebat de unde oare le-am mai dat jos… ca nu prea era de unde… Am ramas in schimb marcata de experienta si mi-am zis ca, in momentul in care voi considera ca am nevoie de modelare corporala voi alege cu
    certitudine Cellu M6.
    Concluziile le deduceti…

  3. Mimi, am facut la Silhouette si apoi m-am dus la Caresse, este mai cozy.

    Dana, si eu sunt super multumita de Cellu!!!

  4. Mi-ai starnit un zambet…prezentarea aparatul se facea in Silhouette. Initial am evitat sa dau nume, nu am vrut sa para reclama. Dar ca m-ai provocat… recomand acelasi loc.

  5. Dana, eu prefer acum Caresse. E mai intim si nu dau nas in nas cu jumatate din Bucuresti. Insa in ambele locuri e foarte ok.

Lasă un răspuns

