Poate ca am intrat intr-o zodie favorabila?

Imi pare rau ca am lipsit atata de pe blog. Am fost plecata si in curand o sa povestesc despre ceea ce am vazut si sesizat prin alte parti ale lumii. Acum poposesc putin in vizita la Miranda pentru a va spune ca in ultimele zile am tot intrat prin magazine si am fost surprinsa.
Mi s-a parut ca in majoritatea locurilor unde am intrat personalul a fost dragut. Mi s-au parut deschisi, atenti in mod sincer fata de clienti, prietenosi cum nu mi s-au mai parut de mult vanzatoarele din Bucuresti, si dornici sa ajute. Lucrul asta nu m-ar fi pus pe ganduri, as fi spus ca sunt si oameni draguti pe lume chiar si printre vanzatori, dar mi s-a intamplat in multe magazine, cum ar fi la Flo & Jo, Heliotrop, GazIt – in fine, in destul de multe locuri…
Speranta mea este ca se schimba atitudinea romanilor fata de ceilalti in mod profund. S-ar putea insa sa fie numai o modificare de atitudine in sfera serviciilor si comertului datorita faptului ca lumea nu mai cumpara atat de mult si atunci sunt fortati sa retina si sa stimuleze sa cumpere pe cei care intra in magazine… Probabil ca aceasta din urma este situatia, daca nu a fost pur si simplu o intamplare – am intrat eu in locuri unde oamenii sunt draguti. Din pacate, este posibil ca aceasta sa fie de fapt realitatea.
Totusi, inca mai sper…

Lasă un răspuns

