Vedetele saloanelor de înfrumuseţare

Fiecare salon de înfrumuseţare are vedeta lui. Mereu există un X sau o Z care este cel mai cunoscut(ă) angajat(ă) al salonului. Mihai, hair-stylist-ul cu cele mai multe cliente, Mariana care are cea mai uşoară mână la epilat, Miruna, care pune cele mai frumoase unghii false… Pentru că am câteva saloane preferate, am avut ocazia să observ cum sunt ţesute prieteniile şi invidiile în saloanele de înfrumuseţare. Lucrurile nu sunt cu nimic diferite faţă de un alt tip de organizaţie.

Ca şi clientă, recunosc, mă înţeleg întotdeauna bine cu personajele-vedetă ale saloanelor. Intru destul de uşor, chiar fără programare, pe mâinile celor mai destoinici oameni care se ocupa exemplar de felul în care arăt. Tot ca şi clientă, recunosc că nu aceşti oameni sunt cei care îmi fac ziua frumoasă la salon. Oamenii care pentru mine sunt vedete sunt cei pe care majoritatea doamnelor îi ignoră: persoanele care aspiră abia la rolul de expert.

La salonul la care am fost azi există 2 astfel de persoane: Marin şi Ionela. Marin este băiatul care mă spală pe cap, îmi face masaj 30 minute şi se bucură de fiecare dată când hair- stilista îl lasă chiar să îmi aplice vopseaua pe păr.

Ionela este fata care stă la recepţie, face programări şi cunoaşte perfect toate produsele de înfrumiseţare şi styling din salon. Nu doar le cunoaşte, dar le recomandă clientelor exact itemii de care au nevoie.

Cred că admiraţia mea pentru cei doi nu se naşte neapărat din calitatea muncii lor, ci din entuziasmul specific începuturilor. Sper ca Marin şi Ionela să nu uite prea curând că drumul e mereu mai interesant decât destinaţia.

Lasă un răspuns

