Frumuseţea în vremuri de criză

Reală sau închipuită, criza economică afectează, se pare, toate industriile. Desigur, şi companiile producătoare de produse destinate îngrijirii şi frumuseţii sunt afectate de criza economică. În urma unor discuţii cu mai multe prietene, aş putea concluziona că persoanele care ţin la felul în care arată şi felul în care se simt în corpul lor nu vor renunţa la asta pentru că un euro a depăşit 4,3 lei. Eu aş fi de acord cu această concluzie pentru că numărul produselor mele de beauty nu a scăzut deloc iar timpul pe care îl aloc acestor aspecte nu s-a modificat de nici un fel. Ce anume mă contrazice? Saloanele aerisite, uşurinţa realizării unei progrmări la Perfect Nails, rafturile pline de reduceri şi numărul mic al cumpărătoarelor. În schimb, dobânzile mari pentru depozite par să atragă publicul feminin. Azi, în sucursala ING de la Romană am văzut trei doamne care au deschis conturi de economii. Să fie oare o perioadă în care frumuseţea a intrat în criză? Sau o perioadă în care doamnele îşi schimbă modul de a prioritiza lucrurile? Gândim raţional şi încercăm să raţionalizăm tabieturile noastre de zi cu zi? Cred că am nevoie de mai multe păreri pentru o concluzie finală.

Anunțuri

O părere la “Frumuseţea în vremuri de criză

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s